Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies varastaa multa rahaa, mitä teen?

Vierailija
28.10.2013 |

Mulla oli pari viikkoa sitten neljä 200 euron seteliä kukkarossa. Sitten aloin ihmetellä, kun tuntui, että en ollut niitä mielestäni käyttänyt, mutta yksi oli kadonnut. Sitten katosi toinen.

Kun tuo toinen seteli katosi, laitoin sinä iltana pyykkiä pesuun. Olin lattialta poiminut miehen housut ja siellä oli taskussa 200 euron seteli. Mies ei koskaan, ei siis koskaan, nosta rahaa pankin tiskiltä. Vain automaatista eikä sieltä saa tuollaisia seteleitä.

Tein kokeen. Nostin pankista lisää 200 euron seteleitä ja kirjoitin sarjanumerot ylös. Jätin käsilaukun näkyvään paikkaan. Parin päivän päästä oli kadinnut yksi seteli.

Miehen nukkuessa kurkkasin hänen lompakkoonsa ja seteli oli siellä.

Mies varastaa multa rahaa! Sillä on 2 x kovempi palkka kuin mulla ja se varastaa multa... Mitä mä teen? Miten otan tämän jutun puheeksi?

Pahoin pelkään, että mies on kesällä varastanut rahaa myös isältäni. Hän nostaa aina kerralla pankista kuukauden aikana tarvitsemansa rahan ja mökillä pitää kukkaroa milloin missäkin. Ainakin pari kertaa hän ihmetteli, että mihin on oikein kuluttanut rahaa, kun sitä on kukkarossa vähemmän kuin hän oletti.

:( Olen ihan paniikissa tästä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvutteleeko miehesi, että sinä olet niin huonmuistinen tai niin alistuva, että et joko huomaa tai et kehtaa sanoa hänelle, että sinun rahasi onkin hänen lompakossaan.

MIten mies itse selittää tämän mysteerin?

Palaa kertomaan meillekin, mitä hän vastaa kun kysyt asiaa.

Vierailija
42/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, ota ero ukosta! Omat vanhempani ovat pysyneet yhdessä ja nyt tilanne on helvetillinen vanhalle ja sairaalle äidilleni. Hän on lähes liikuntakyvytön nykyisin ja täysin isäni armoilla. Isä on kahminut kaikki rahat itselleen ja "säästää" niin, että äidin ruoista, lääkkeistä ja lääkärikäynneistä pihistellään. Tuota vanhuutta et halua, usko pois! Lähde, kun voit - ukko matkoihinsa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/55 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis 200€ seteleitä lompakossa,en yhden perään itkisi(miltä niin iso raha näyttää?)

Vierailija
45/55 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samalta kuin meidän teini :( Varsin ikävä, kun teiniä ei voi häätääkään kotoaan. Puhuttu on, mutta meneekö perille, onkin sitten toinen juttu.

Vierailija
46/55 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/55 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/55 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ukko varadti myös multa. Otin rahat takaisin myymällä sen tavarat.

Vierailija
49/55 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamushan tuossa meni kerralla.Miten voi jatkaa elämää varkaan kanssa päätät sinä.Ja mikä pahinta varastaminen ei lopu.Tilaisuus tekee varkaan tulevaisuudessakin.

Vierailija
50/55 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:36"]

Herää kysymys, mihin ne rahat menee? Selvitä onko hänellä peliongelma tms. Joku asiahan tässä viiraa. Kleptomaanit on yleensä naisia ja varastavat muutakin kuin rahaa. Onko kaikki laskut maksettu yms.

[/quote]

Mies ei ole kleptomaani. On todella pihi. Mutta sitten saattaa ostaa itselleen jotain todella kallista.

Tai no joo, on se kyllä varastanut joskus töistään jotain työkaluja. Paheksuin asiaa, se vaan nauroi. Ja kaupassa tekee kuulemma esim sitä, että ottaa kotimaisia tomaatteja mutta punnitsee ne ulkolaisina, jne. Olen tästä räyhännyt, mutta ei se auta.

Mies venyttää kyllä usein omien laskujensa maksua. Mutta on sillä reippaasti rahaa tilillä.

Mä en ymmärrä tätä. Siis mies on alkanut paljastua tosi ahneeksi. Lähtee siitä, että mun pitäisi maksaa sitä ja tätä. Jos sanon, että nyt sä maksat, niin usein kamal

Melkoisen kultakimpaleen olet löytänyt... (tämä oli sarkasmia)

Eiköhän se ole että ota omat takasi ja rikosilmotus ja ukko pois elämästä. Kanttii hoitaa omat asiat kuntoon ja sitten paeta, ei varmaan katso hyvällä kun kiinni jäi.

Vierailija
51/55 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena seurustellut samanlaisen miehen kanssa. Myöhemmin ymmärsin, että se ei todellakaan ollut suhteen ainoa ongelma. 

Eroa. Heti. 

Vierailija
52/55 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamushan tuossa meni kerralla.Miten voi jatkaa elämää varkaan kanssa päätät sinä.Ja mikä pahinta varastaminen ei lopu.Tilaisuus tekee varkaan tulevaisuudessakin.

Pitkä on ollut tulevaisuus vuodesta 2013...

Vierailija
53/55 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitushan oli pelkkä provo, koska 200€ ei kelpaa missään maksuvälineeksi.

Miksi niitä 200 ja jopa 500e seteleitä sitten on olemassa, jos ne ei kelpaa maksuvälineeksi?

Vierailija
54/55 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto on sulle varmaan aika selvä. Jätä se ukko. Otat rahat takaisin lompakostaan ja ilmoitat, että se on tässä ja loppu nyt. Ero vireille ja äijä pihalle. Jos ei meinaa suostua, niin sanot, että teet välittömästi rikosilmoituksen ja isäsikin tekee. Luulisi siinä vaiheessa uskovan.

Onneksi se asunto on sinun!

Mikä ihmeen tarve teillä on tuollalailla häpäistä toinen maksimaalisesti samalla kun ilmoitatte erosta? Jos noin haluatte toimia, niin huolehtikaa edes siitä, että paikalla on muitakin. Voi muuten lähteä henki. Liero on liero, varokaa nyt vähän. Onneksi on edes se avioehto, mutta jos se on eron eikä kuoleman varalta, niin todellakin varokaa.

Vierailija
55/55 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, mihin ne rahat menee? Selvitä onko hänellä peliongelma tms. Joku asiahan tässä viiraa. Kleptomaanit on yleensä naisia ja varastavat muutakin kuin rahaa. Onko kaikki laskut maksettu yms.

mihin menee...huorien perseeseen tietysti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme