Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies varastaa multa rahaa, mitä teen?

Vierailija
28.10.2013 |

Mulla oli pari viikkoa sitten neljä 200 euron seteliä kukkarossa. Sitten aloin ihmetellä, kun tuntui, että en ollut niitä mielestäni käyttänyt, mutta yksi oli kadonnut. Sitten katosi toinen.

Kun tuo toinen seteli katosi, laitoin sinä iltana pyykkiä pesuun. Olin lattialta poiminut miehen housut ja siellä oli taskussa 200 euron seteli. Mies ei koskaan, ei siis koskaan, nosta rahaa pankin tiskiltä. Vain automaatista eikä sieltä saa tuollaisia seteleitä.

Tein kokeen. Nostin pankista lisää 200 euron seteleitä ja kirjoitin sarjanumerot ylös. Jätin käsilaukun näkyvään paikkaan. Parin päivän päästä oli kadinnut yksi seteli.

Miehen nukkuessa kurkkasin hänen lompakkoonsa ja seteli oli siellä.

Mies varastaa multa rahaa! Sillä on 2 x kovempi palkka kuin mulla ja se varastaa multa... Mitä mä teen? Miten otan tämän jutun puheeksi?

Pahoin pelkään, että mies on kesällä varastanut rahaa myös isältäni. Hän nostaa aina kerralla pankista kuukauden aikana tarvitsemansa rahan ja mökillä pitää kukkaroa milloin missäkin. Ainakin pari kertaa hän ihmetteli, että mihin on oikein kuluttanut rahaa, kun sitä on kukkarossa vähemmän kuin hän oletti.

:( Olen ihan paniikissa tästä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti! Mitä mä tekisin? Miten otan tämän puheeksi?!

Vierailija
2/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka rikosilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä tää kirjoituksesi hänelle.

Vierailija
4/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaaliukko ei varasta.

Vierailija
5/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus... Riittääkö siihen muka, että löysin tämän setelin miehen lompsasta. Sehän alkaa väittää, että laitoin sen itse sinne. :(

Vierailija
6/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällaista oikeasti tapahtuu, se ei ole lienee ainoa ongelma suhteessanne? Vai ihan täydellinen aviomieskö muuten ja sattuu vaan olemaan kleptomaani?

Vierailija
7/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee lyijärillä ihan pieni merkintä seteleihin

odota katoamista

jos lyijärimerkittyjä löytyy miehesi lompakosta, syyttele sitten

Vierailija
8/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensimmäiseksi et käytä enää käteistä vaan maksat kaiken kortilla.

Komppaan seiskaa: milainen suhde teillä muuten on? Mitä muuta on mahdollisesti pielessä?

Vierailija
9/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, mihin ne rahat menee? Selvitä onko hänellä peliongelma tms. Joku asiahan tässä viiraa. Kleptomaanit on yleensä naisia ja varastavat muutakin kuin rahaa. Onko kaikki laskut maksettu yms.

Vierailija
10/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä täydellinen suhde ole. Miehessä on omat omituisuutensa. Mutta tämä multa varastaminen on jo törkeää.

Niin, siis, kirjoitin setelien sarjanumerot ylös. Ja yksi niistä seteleistä oli miehen lompakossa. Eli ei niihin mitään lyijärimerkintöjä tarvita.

Siis mies ei ole niin huomaavainen kuin toivoisin ja varsin itsekäs. Mutta tämä varastaminen on se, mikä nyt kyllä päättää tämän avioliiton.

Vierailija
11/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen taitaa mennä maksullisiin naisiin?

Vierailija
12/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat rahat takaisin ja et sano mitään. 

Mies tietää että sinä tiedät hänen varastavan.

Tälläinen ohje siksi kun teillä ei ilmeisesti osata keskustella.

Vierailija
13/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varastaisin ne ensinnäkin takaisin. Ja alkaisin hankkimaan omaa asuntoa. Sen aikaa pitäisin huolen rahoistani, vaikkakin sellainen oravapeli on naurettavaa.

Hyi stna. Jos mun ansaitsemat pennoset päätyy rahanpesuun, prostituutioon tai jonkun koronkiskojen taskuun....

Vierailija
14/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:36"]

Herää kysymys, mihin ne rahat menee? Selvitä onko hänellä peliongelma tms. Joku asiahan tässä viiraa. Kleptomaanit on yleensä naisia ja varastavat muutakin kuin rahaa. Onko kaikki laskut maksettu yms.

[/quote]

Mies ei ole kleptomaani. On todella pihi. Mutta sitten saattaa ostaa itselleen jotain todella kallista.

Tai no joo, on se kyllä varastanut joskus töistään jotain työkaluja. Paheksuin asiaa, se vaan nauroi. Ja kaupassa tekee kuulemma esim sitä, että ottaa kotimaisia tomaatteja mutta punnitsee ne ulkolaisina, jne. Olen tästä räyhännyt, mutta ei se auta.

Mies venyttää kyllä usein omien laskujensa maksua. Mutta on sillä reippaasti rahaa tilillä.

Mä en ymmärrä tätä. Siis mies on alkanut paljastua tosi ahneeksi. Lähtee siitä, että mun pitäisi maksaa sitä ja tätä. Jos sanon, että nyt sä maksat, niin usein kamala narina. Hyvä esimerkki: mies haluaisi kalliin kahvikoneen (2000 euroa). Mä en juo kahvia lainkaan. Mies mankuu, että ostetaan sellainen puoliksi - voithan sä tehdä sillä kaakaota! No, ei kiinnosta mua. Mies alkoi marista, että mä en ANNA hänen ostaa sitä konetta, kun en maksa siitä puolia.

Raivostuttavaa.

Vierailija
15/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin miettiä, että pelaako mies. Tuo varastelu kertoo isommasta ongelmasta. Jos mies olisi tilapäisessä rahapulassa tai käteisen tarpeessa, hän voisi avoimesti vipata sinulta ja maksaa myöhemmin takaisin. 

Vierailija
16/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 jatkaa vielä, jäi vähän kesken:

Sinun ei varmaan auta tehdä muuta kuin ottaa asia puheeksi. En näe muuta vaihtoehtoa miten voisit aloittaa tilanteen käsittelyn ja muuttamisen. Olettehan kuitenkin aikuisia ihmisiä ja liitossa. Kiinni jääminen voi helpottaakin miehen oloa. 

Vierailija
17/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo oma asunto. Asumme mun ostamassa asunnossa. Sen vuoksi halusin avioehdon. Sanoin miehelle, että toinen vaihtoehto on, että hän lunastaa multa puolet asunnosta. Ei suostunut. Siksi halusin avioehdon (onneksi) vaikka mies pisti vastaan ja sanoi, ettei sitten halua naimisiin. No, mäkään en halunnut naimisiin ilman avioehtoa. Lopulta mies taipui siihen.

Mies ei suostunut lunastamaan osaansa asunnosta, koska olen voinut ostaa sen mummoltani perimälläni rahalla. Eli mun ei ole tarvinnut juurikaan ottaa lainaa ja sekin on jo maksettu. Miehen mielestä olisi väärin, että hän joutuisi sitten ottamaan lainaa ja olemaan velkavankeudessa, mutta mä saisin rahaa.

Vierailija
18/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein usko, että mies muuttuu. Varmasti esittää katuvaa. Mutta se ajaa esim. jatkuvasti kamalia ylinopeuksia, saa sakkoja, mennyt kortti monta kertaa. Ajaa silti autoa ilman korttia ja se on aina poliisi, joka on typerä, kun sitä ylinopeutta valvoo. Hänenhän se syy ei ole.

Vierailija
19/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan tasapainoiselta tuo mies. Exäni olisi pysytynyt tuohon samaan.

Voisit ihmetellä ääneen, mihin rahojasi on kadonnut. 

Vierailija
20/55 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto on sulle varmaan aika selvä. Jätä se ukko. Otat rahat takaisin lompakostaan ja ilmoitat, että se on tässä ja loppu nyt. Ero vireille ja äijä pihalle. Jos ei meinaa suostua, niin sanot, että teet välittömästi rikosilmoituksen ja isäsikin tekee. Luulisi siinä vaiheessa uskovan.

Onneksi se asunto on sinun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän