Hyvät naiset - älkää pilatko itseänne rumilla tatuoinneilla
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000006631555.html
Kadutte sitä kuitenkin myöhemmin, vaikka nyt tuntuu "hyvältä idealta".
Etenkin käsien ja kasvojen tatutointi on tyhmintä mitä ihminen voi itselleen tehdä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vaan hyvä asia että tietynlaisten miesten silmissä olen "pilalla", jättävätpähän rauhaan kerta heidän tyyppiä on puhdas ja neitseellinen. Minä en sitä ole luonteeltani enkä ulkonäöltä.
Pitäisi varmaan ottaa tatuointi niin ap:n kaltaiset harmaanaamaiset normaaliushysteerikot pysyisivät kaukana.
Mutta huomasittekos, että yhdellä jutun naisista oli hakaristi tatuoitu poskeen?
Mulla on nyt ollut tatuoinnit 25 vuotta, ekan otin 12 vuotiaana. Jos voisin kääntää kelloa taaksepäin, sanoisin sille 12 v itelleni, että älä ota sitä tatuointia, olet riittävä omana ittenäs. Toivottavasti jonain päivänä saan tatuoinnit poistettua. Kaikki. Ja kun mun oma laps tulee siihen ikään että haluaa tatuoinnin, niin teen kaikkeni jotta ei ottais.
Joo, tykkään tatuoinneista, mutta tosiasia on se, että ne on huutomerkki joka kertoo susta ja sun valinnoista jotain, josta oon kasvanut vuosia sitten pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt ollut tatuoinnit 25 vuotta, ekan otin 12 vuotiaana. Jos voisin kääntää kelloa taaksepäin, sanoisin sille 12 v itelleni, että älä ota sitä tatuointia, olet riittävä omana ittenäs. Toivottavasti jonain päivänä saan tatuoinnit poistettua. Kaikki. Ja kun mun oma laps tulee siihen ikään että haluaa tatuoinnin, niin teen kaikkeni jotta ei ottais.
Joo, tykkään tatuoinneista, mutta tosiasia on se, että ne on huutomerkki joka kertoo susta ja sun valinnoista jotain, josta oon kasvanut vuosia sitten pois.
Jos voisin kääntää kelloa taaksepäin, ottaisin tatuoinnin. Koko elämäni olen ollut varovainen, sovinnainen, huomaamaton ja kiltti. En ottanut kantaa mihinkään, että minua ei vain ymmärrettäisi väärin. En ole tehnyt mitään repäisevää, että en vain tekisi virhettä. Siinä jäi elämä elämättä.
Naamatatuointia harkitseville vinkki: Ota musta tussi ja piirrä tai anna kaverisi piirtää naamaasi joku kuva ja katso sitten peilistä miltä näyttää. Luultavasti tämä muuttaa mielesi naamatatuoinnista 👍
Tatuoinnit ovat ihmiseen kiinnitettyjä liikennemerkkejä. Ne varoittavat kantajansa ongelmista.
Se hetki, kun tajuat että et kelpaa edes mäkin kassalle töihin.
Pau wau wau, mado wako, jippiai jeo.
Mulla lukee rystysissä s-u-l-le.
Neljällä frendillä sama.
Sitten mulla on suunnitelmissa kaksi kyyneltä molempien silmien alle.
Kertoo mun menetyksistä. Äidistä ja isästä jotka menetin.
Mulla on kaulalla rakkaasta tehty tatuointi, joka leviää melkein korville asti.
Sitä on tultu kehumaan.
Tatuoinnit on tarinoita ja ne on enemmän kuin kuvia.
Ne on voitettuja taisteluita.
Harva ymmärtää jos ei tule kovista oloista, että mitä ne tatuoinnit on.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä tuntuu hyvältä idealta se pinkki yksisarvinen olkapäähän mutta kun ikää on 35+ niin näyttää naurettavalta 😁 Sama miehillä ne pääkallot ja miekat 😁
Vierailija kirjoitti:
Se hetki, kun tajuat että et kelpaa edes mäkin kassalle töihin.
Kuka fak sellaselle riistofirmalle haluaisi tehdä duunia?
Palkat on alle 30e tunti.
Ei ole menestyjien työpaikkoja ne. Mieluummin työttömänä kuin riistettävänä!
Työttömänä voi suunnitella uutta tatuointia.
Vierailija kirjoitti:
Naamatatuoinnit herättää lähinnä sääliä.
Ai. Mulla lähinnä pelkoa.
Ajattelen että on kova ja vaarallinen.
Tulevat erilaisista olosuhteista.
Eivät välttämättä syö säännöllisiä aterioita ja eivät ole tottuneet aamiaisiin, turvalliseen päivärytmiin.
Saattavat polttaa pelkän röökin aamupalaksi. Eivät käy välttämättä kirjastossa ja käytä puhtaita alusasuja.
Heillä saattaa olla huonot välit vanhempiinsa tai ei vanhempia ollenkaan. Eivät saa taloudellista tukea isiltä ja äitiltä. Ovat ehkä kodittomiakin ja huumeen käyttäjiä.
Ehkä sinuakin oikeasti pelottaa, mutta uhoat netissä että säälittää, mutta oikeasti sinä pelkäisit istua sellaisen vieressä lähijunassa tai pysäkillä.
Tatuoinnista itselle tulee mieleen keskimääräistä alhaisempi älykkyysosamäärä, mutta eihän sille kukaan yksilö mitään voi, mitkä kortit on itselle jaettu. Onhan ne nyt oikeasti rumia ja typeriä, mutta jokainen tehkööt kropallaan mitä tykkää :)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnista itselle tulee mieleen keskimääräistä alhaisempi älykkyysosamäärä, mutta eihän sille kukaan yksilö mitään voi, mitkä kortit on itselle jaettu. Onhan ne nyt oikeasti rumia ja typeriä, mutta jokainen tehkööt kropallaan mitä tykkää :)
Mulla taas älykkyys ja luokkarajoja rikkova, itsetietoinen feministi.
Sellainen maailmaa muuttava älykkö, jolle ei sanella miten pitää pukeutua tai miten olla.
Tai minkä sukupuolinen täytyy olla.
Länsimaisen kapitalismin korkein tuote evoluutiossa. Yksilönvapauksien ruhtinatar.
kommunistit pitäkää tunkkinne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas älykkyys ja luokkarajoja rikkova, itsetietoinen feministi.
Sellainen maailmaa muuttava älykkö, jolle ei sanella miten pitää pukeutua tai miten olla.
Tai minkä sukupuolinen täytyy olla.
Länsimaisen kapitalismin korkein tuote evoluutiossa. Yksilönvapauksien ruhtinatar.
Ja mikäpä tätä ilosanomaa paremmin kertoisikaan kuin hakaristi poskipäässä...
Naamatatuoinnit herättää lähinnä sääliä.