Hyvät naiset - älkää pilatko itseänne rumilla tatuoinneilla
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000006631555.html
Kadutte sitä kuitenkin myöhemmin, vaikka nyt tuntuu "hyvältä idealta".
Etenkin käsien ja kasvojen tatutointi on tyhmintä mitä ihminen voi itselleen tehdä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap on jollain eri vuosikymmenellä.
itsellä on kaulaan asti tatuoinnit ja se kertoo että olen vaarallinen.
t. 22v mies
Kenelle haluat viestittää, että olet "vaarallinen" ja mitä hyötyä siitä on?
Oletko joku huumediileri?
Sulle haluun vittuilla. Tykkään miten tatuoinnut näkyy kaulalta ja kertoo mistä mä tuun.
Mä tuun kaduilta. Varokaa landet stadilaisia.
Haluat "vittuilla"? "Vittuiletko" siis kaikille vastaantuleville ihmisille vai? Miten havaitset onnistuneesi? Mitä hyötyä siitä sinulle on?
Käytkö esim. Porvoossa kiertämässä kadulla sitten pullistelet rintaasi kun joku porvoolainen katsoo sinua pelokkaasti ja supattaa vinkuheinäkaverilleen: "Hui kato! Toi on STADILAINEN!"
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta, pitääkin käydä taas värittämässä ja uudelleenrajaamassa vanhoja tatskoja. Uusiin ei ikävä kyllä ole nyt varaa.
Oletko ajatellut, että näiden kahden asian välillä saattaisi olla voimakas korrelaatio?
Ainakaan miehillä ei ole paljon varaa valittaa - tuolla toisessa ketjussa puhutaan Suomen mittakaavassa isosta joukosta pariutumisiässä olevia ylijäämämiehiä.
- Kannattaa ehkä miettiä uudestaan ja alkaa siedättää itseään tatuointien suhteen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 22v mies
Sulle haluun vittuilla. Tykkään miten tatuoinnut näkyy kaulalta ja kertoo mistä mä tuun.
Haluat "vittuilla"? "Vittuiletko" siis kaikille vastaantuleville ihmisille vai? Miten havaitset onnistuneesi? Mitä hyötyä siitä sinulle on?
Käytkö esim. Porvoossa kiertämässä kadulla sitten pullistelet rintaasi kun joku porvoolainen katsoo sinua pelokkaasti ja supattaa vinkuheinäkaverilleen: "Hui kato! Toi on STADILAINEN!"
Kyllä.
Tatuoinnit on yleensä myös rivoja ja asiattomia.
Mulla on tapana polttaa rööki muiden lähellä.
Vähän venyttää muiden pinnaa. On kato varaa siihen.
Lihaksia rotevuutta ja tatuointeja varpaista kaulaan asti. Yksi ylettyy poskeen asti.
Kukaan ei uskalla sanoa yhtään mitään, kun näytän niin vaaralliselle.
Herätän ns. respectiä. Se on englantia ja tarkoittaa kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
shutafakap kirjoitti:
Ap tuskin osaa tanssia yhtään.
Osaatko edes yhtä breikki-liikettä?
Räpätä yhtään?
Niimpä, mene pelaamaan videopelejä kuten kaikki runkut tekee.
Sun kannattaa olla vähän paremmin hereillä äidinkielen tunneilla. Vaikka naamassasi olisikin joku tribaalikuvio, niin työnsaanti voi jäädä haaveeksi ihan jo pelkästään surkean ulosantisi vuoksi.
Hanki tatuointi ja treenaa persettäs, niin opit vähän chillaamaan.
Suosittelen olemaan paremmin hereillä myös matematiikan tunneilla. Voisit oppia edes logiikan alkeet.
Tyhmät suosittelee tyhmien juttuja.
Tyhmät ne koulussa käy, minä opin jo vauvana kaduilla.
En tarvi kouluja menestymiseen.
zek u self mään
Koulussa käy ne jotka ei osaa.
Sitten ne samat tyypit notkuu vielä vuosikymmeniä yliopistolla ja harmaantuu.
Ei osaa menestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 22v mies
Kyllä.
Lihaksia rotevuutta ja tatuointeja varpaista kaulaan asti. Yksi ylettyy poskeen asti.
:D Ootsä se sama tyyppi, joka on kirjoittanut ne loistavat Testo & Raudo-jutut? Tyylilaji tuntuu vähän samalta.
Pilatkaa itseänne? Kuvitteletko ap että naiset on olemassa ihan vaan miellyttääkseen sinua ulkonäöllään? Ei olla, ei kiinnosta sinun mielipiteesi siitä miltä naisten pitää näyttää, haista paska.
hey baby, sellaisesta pitää maksaa. Kukaan ei toistaiseksi ole maksanut siitä, että en ottaisi tatuointia.
Päinvastoin minä olen maksanut että saan tatuoinnin.
Vähän sama tupakoinnin kanssa. Jos ette halua että tupakoin ylipäätään missään, niin siitä pitää maksaa mulle kulta pienet.
Näin se maailma petaa kuin se makaa kato hei babyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
shutafakap kirjoitti:
Ap tuskin osaa tanssia yhtään.
Osaatko edes yhtä breikki-liikettä?
Räpätä yhtään?
Niimpä, mene pelaamaan videopelejä kuten kaikki runkut tekee.
Sun kannattaa olla vähän paremmin hereillä äidinkielen tunneilla. Vaikka naamassasi olisikin joku tribaalikuvio, niin työnsaanti voi jäädä haaveeksi ihan jo pelkästään surkean ulosantisi vuoksi.
Tribaali-kuvio kirjoitetaan näin.
Mene sinä sinne suomen kielentunnille!
t. Tatuoitu hiphop-maisteri
Yhteen, ilman välimerkkiä. Tribaali on suomea.
eri
Ei naiset ole mitään ruokia tai kulutushyödykkeitä, mitkä menee jotenkin ''pilalle'', jos he ottavat tatuoinnin tai näyttävät muuten ap:n tai jonkun muun mielestä epähaluttavilta. Miksi esineellistät naisia, ap?
Ei jumalauta. :D Naamassa lukee pretty, solisluilla hengitä ja selviydy. Mä en kestä.
Kukin taaplaa tyylillään, mutta onhan noi nyt ihan helvetin kornit.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt tässä tatuointiasiassakin voisi jo hyväksyä sen, että jotkut tykkää, jotkut ei ja joillekkin on aivan sama. Tatuointi itsessään tai tatuoimattomuus ei kerro kantajastaan yhtään mitään.
Eiköhän jokainen löydä sen omanlaisensa kumppanin kuitenkin.
Näin on Suomessa, mutta Keski-Euroopassa tatuointeja on enemmän kouluttamattomilla. Olen korkeasti koulutettu ja hakiessani muuton vuoksi toista työpaikkaa Saksassa, olivat tatuoinnit se tekijä miksi minua ei valittu. Jouduin ottamaan työn johon olen täysin ylikoulutettu ja tyytymään puolet pienempään palkkaan. Toinen vaihtoehto olisi ollut muutto takaisin Suomeen. Nyt yritän säästää, jotta olisi joskus varaa poistattaa kaulassa, käsivarsissa ja pohkeissa olevat kuvat.
Tatuointien poistaminen on lähitulevaisuudessa todella paljon suurempi bisnes kuin tatuointien tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ole mitään ruokia tai kulutushyödykkeitä, mitkä menee jotenkin ''pilalle'', jos he ottavat tatuoinnin tai näyttävät muuten ap:n tai jonkun muun mielestä epähaluttavilta. Miksi esineellistät naisia, ap?
Kyllä ne tatuoinnit ovat yhtä rumia miehellä.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 22v mies
Kyllä.
Voi pikkuista.
Tehokkain tapa saada nuoriso lopettamaan tatuointien ottaminen kokonaan on se, että joku Perussuomalainen poliitikko suosittelee tatuointien ottamista.
Hyvä ap. Älä pilaa itseäsi typerällä, sovinistisella päsmäröinnillä. Ai niin. Too late.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 22v mies
🤣🤣🤣
Tyhmät suosittelee tyhmien juttuja.
Tyhmät ne koulussa käy, minä opin jo vauvana kaduilla.
En tarvi kouluja menestymiseen.
zek u self mään