Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain lauantai-iltana tällaisen viestin:

Vierailija
28.10.2013 |

"Iltaa! Näin ohimennen viikko sitten perjantaina noin klo 16:20 *meidän lähikaupan nimi*:ssa ihanan vaalean naisen. Olitko se Sínä? Terveisin herrasmies lähiympäristöstä."

Ensinnäkin A) en ole pätkääkään kiinnostunut tästä herrasmiehestä ja B) en ole vaalea (vaan punatukkainen) enkä ollut siellä kaupassa kyseisenä ajankohtana.

Jäätiin silti miehen kanssa miettimään, että mikä juttu tää on. Onko tää mies jotenkin onnistunut saamaan kaikkien lähiympäristössä asuvien naisten yhteystiedot ja laittanut kaikille sen viestin? Siis jostainhan hän on saanut tietoonsa mun nimen ja osoitteen? Rekisterinumerosta olisi voinut saada tietää mun miehen nimen ja sitä kautta tietysti osoitteen, mutta kun en ollut kaupassa silloin.

Sen verran tyhmä tämä herrasmies oli, että laittoi viestin työnumerostaan ja haulla sai tietää nimen ja kaikki.XD

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään mitään ajatuksia että miksi/miten tämän viesti on mulle tullut?

Vierailija
2/8 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaikka on kuullut sen blondin etunimen tms ja kysellyt sen perusteella siitä lähialueelta samannimiset.

Kai vastasit hänelle, että ikävä kyllä et ole hänen etsimänsä henkilö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä? Jos hän oikeasti etsi elämänsä naista, niin tietty omasta numerosta soittaa.

Vierailija
4/8 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain myös kerran viestin, jossa luki about näin:

"Hei, tavattiin eilen Ladymoonissa (yökerho) ja jäit mieleeni. Kiinnostaisiko sinua tavata uudestaan?" tai jotain tuollaista, en muista enää tarkalleen. No, olin silloin 3-viikkoisen vauvani kanssa kotona, joten ei ollut Ladymoon mielessä, tosin joskus olen siellä käynyt. Mutta mua jäi kans häiritsemään, että mistä tuo mies on saanut MINUN puhelinnumeroni?

Vierailija
5/8 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:07"]

Mä sain myös kerran viestin, jossa luki about näin:

"Hei, tavattiin eilen Ladymoonissa (yökerho) ja jäit mieleeni. Kiinnostaisiko sinua tavata uudestaan?" tai jotain tuollaista, en muista enää tarkalleen. No, olin silloin 3-viikkoisen vauvani kanssa kotona, joten ei ollut Ladymoon mielessä, tosin joskus olen siellä käynyt. Mutta mua jäi kans häiritsemään, että mistä tuo mies on saanut MINUN puhelinnumeroni?

[/quote]

Joku, joka ollut siellä Ladymoonissa, antanut väärän numeron ja se sattui oleen sun =)

Vierailija
6/8 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosti sitten kuitenkin selvittää lähettätäjän henkilöllisyys. Minun mielestä ihana tarina ja toivon, että löytää blondinsa.

Vierailija
7/8 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tullut vähän samanlainen viesti; ilmeisesti auton rekkarin perusteella hankkinut puhelinnumeron. En reagoinut mitenkään viestiin, ja sitten alkoi tulla haukkuja ja sättimisiä, kiroilua myös lapsen numeroon. En reagoinut vieläkään ja viestit loppuivat.

Vierailija
8/8 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai katsoin löytyykö henkilöllisyyttä. Sen verran utelias kuitenkin olin katsomaan tunnenko tapauksen. Etkö itse olis tarkistanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi