Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat/mitäänsanomattomat julkkismiehet, joita kehutaan komeiksi

Vierailija
27.10.2013 |

Ainakin Cheek on minusta ihan tavallinen pulliainen. Lisäksi Matt Damon ja Tom Cruise tulevat heti mieleen. Jolleivät he olisi tunnettuja näyttelijöitä, tuskin juuri kukaan vilkaisisi kahdesti kadulla moisia pallinaamoja.

Huvittaa vain, että julkkisnaisia aina kritisoidaan, mutta tavallisen perheenisän näköisiä miehiä vain ihannoidaan seksisymboleina.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert Pattinson. (Twilight-leffojen Edward)

Äänestetty myös maailman seksikkäimmäksi mieheksi.

Leffoissa näyttää hyvältä, mutta siviilissä kuvien perusteella ihan tavis pulliainen. En ymmärrä hysteriaa.

Vierailija
2/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mä saattaisin vilaista jos joku keekin näköinen tai tomppa ruise tulis kadulla vastaan, mutta vaan siksi että näyttävät jotenkin ällöiltä. Matt Damonia en ehkä huomais, tai sit miettisin että on varmaan ulkkis kun ei näytä perus-Jampalta.

Mut ei meillä ton näköisiä "tavallisia perheenisiä" näy kyllä, enemmän kaikki on sitä Soinin tyyppistä täällä maalla.

Kai se kauneus on katsojan silmässä ihan oikeasti, mä en myöskään lämpene Gerelle tai Clooneylle, enkä naisistakaan ymmärrä vaikkapa Lopezin ihannointia, koska mun silmään se on vain ärsyttävän pikkusievä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonardo DiCaprio ei mun mielestä ole missään vaiheessa ollut mitenkään komea.

Oskari Katajistoa tituleerataan myös välillä komeaksi, mutta näyttää ihan spurgulta ja on vielä tyhmäkin.

Vierailija
4/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkari-Ossi Sami Sarjula.

BB-Teppo.

Vierailija
5/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Matt Damon on komea :) Itse en pidä Justin Timberlakesta, Christiano Ronaldosta ja en koskaan ole ymmärtänyt Brad Pittin hehkutusta, ehkä jotain minussa on sitten vialla. En kuitenkaan rumaksi menisi ketään heistä sanomaan, eivät vain herätä minussa minkäänlaista ihailua.

Vierailija
6/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut sanokaapa sitten joku komea julkkismies? Päästäänkö me yhdestäkään yksimielisyyteen?

Mä tossa yritin miettiä että kuka sitten on komea ja seksikäs, ja sain päähäni vain Johnny Deppin, Dave Gahanin, Howie Mandelin ja vaikkapa Hector Elizondon, mutta eihän nekään nyt varsinaisesti komeita ole, ja Deppikin on vetävämpi rooleissaan kuin niiden ulkopuolella. Niissä nyt vain on joku kumma piirre joka vetoaa muhun.

Vierailija
7/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin hehkutusta en ymmärrä, ei minkään näköinen. Musiikki on sitten erikseen, on kolahtanut minuun jo monta vuotta.  Jude Law on myös pikkumies, johon en koskisi.

Vierailija
8/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt ja nykyään vielä mitäänsanomattomampi kuin nuorena, ei ollut tosin edes nuorena minusta minkään näköinen.

Vierailija
9/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Damon on suomalaistaviksen näköinen, onkin kai puoliksi suomalainen. Kasvoja pidetään hyvännäköisinä, varsinkin pientä nenää. Suomessa vastaavilla piirteillä pääsee av:n "miksi suomalaiset ovat niin rumia" -ketjuun.

Lisään vielä, että minusta Damon on ihan ok:n näköinen, mutta piirteet eivät ole mitenkään mieleenpainuvat.

Vierailija
10/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunareitten Ridge, ällön näköinen ukkeli

Vierailija
11/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kiiltokuvamaisista miehistä, miehessä pitää olla jotain rosoista. No tuo Pauli Hanhiniemi, uuuuuuuuh vaikkei se millään mittapuulla ole edes komea. Mika Nuojua, siinä on jotain. Se Tuttiritarin näyttelijä. Se joka näyttelee Harry Potterissa Lupinia. Tai samaisista elokuvista Ron, ihana punapää. Jne.

Vierailija
12/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-Niko

Vierailija
13/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuori, jonka huipulla on mahtava näköala. Vuoren juurella on paljon ihmisiä ja kaikki haluavat nähdä huipun maisemat. Rinteessä on kiipeäjiä, mutta mitä ylemmäs katsoo, sitä vaikeammaksi reitti käy ja sitä vähemmän yrittäjiä näkyy. Alarinteillä väkeä riittää, he istuksivat kivien päällä ja meuhkaavat pienistä kompasteluista tai hiekasta kengässä. Useimmat heittelevät kiviä kiipeilijöiden suuntaan, mutta eivät jaksa seurata. Jotkut sanovat huilaavansa ensin. Monet huutelevat, ettei kukaan kiipeäjistä ole heitä kummempi, heissä ei ole mitään ihmeellistä.

Kiipeäjät keskittyvät kiipeämiseen ja työhön. Ja jonkin verran rinnettä edettyään he eivät kuule ainoatakaan pikkukiveä tai herjanheittoa - maisema sen sijaan alkaa parantua.

Saattaa sisältää vertauskuvallisuutta ja hienovaraista vihjailua :P

Vierailija
14/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko julkkis, mutta emmerdalessa se Victorian poikaystävä mikä Alex se nyt oli.

Ärsyttää kun muka kaikki tytöt käy kuumana siihen vaikka ihan karseen näköinen - ilman paitaa kohtauksetkin ihan noloja kun on sellainen saamarin  pulkannaru wtf

Vierailija
15/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lähes kaikki suomalaiset julkkismiehet menee tuohon luokkaan, ehkä Leppilampea lukuun ottamatta. Minun makuni on sellainen että semmoiset klassisen kauniit vaan viehättää, ultimaattinen ulkonäköidolini Cristiano Ronaldo. Ne "rosoisen komeat", "veikeän poikamaiset" tms on minun silmään vaan rumia. 

Vierailija
16/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on semmoinen josta en vaan tajua miksi se on joidenkin mielestä niin kuuma. Leppilampi taas on liian nätti ollakseen komea tai jotain. Jake Gyllenhaal on aika jees. :P Itsehän olen tietysti aivan tyrmäävän upea nainen, heh.

Vierailija
17/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-aho

Vierailija
18/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 22:05"]

Jussi Halla-aho

[/quote]

Perustelut:

Jos ajatellaan ihan fyysisisä tai henkisiä piirteitä, jotka kertoo hyvästä terveydestä, tältä niitä ei oikein löydy. Pieni, hintelä, kalpea, luimunaama ja sitten se henkinen puoli on ihan oma lukunsa....

Vierailija
19/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta hankalampaa kommentoida vieraiden ihmisten ulkonäköä. Ulkoista olemusta ei voi mitenkään irrottaa persoonasta, ja jos sitä ei tunne, ei siis ole itse kommunikoinut ihmisen kanssa, on mahdotonta sanoa onko tyyppi ihana vai ei. Jos on oikeasti hyvä tyyppi, näyttää myös paljon paremmalta kuin valokuvassa, ja toisinpäin. Pelkät kauniit kasvot on aivan liian yliarvostetut.

Vierailija
20/37 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 18 en ole kyllä missään törmännyt moiseen, että Jussi Halla-Ahoa kehuttaisiin komeaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan