Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin ketipinor 200mg

Vierailija
10.09.2020 |

Nyt odottelen.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool

Vierailija
2/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ootat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika voimakas tabletti sinulla.

Vierailija
4/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ootat?

Että alkaa vaikuttaa ja pääsisi valmistautumaan nukkumaan.

Vierailija
5/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdat n. 30-45 minuutissa tolla määrällä. Mulla unilääkkeenä 100mg, nukahtaa tunnissa, toleranssi kasvanut vähän.

Vierailija
6/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin! Kiva kun kerroit, kiitti!!! ❤️

Vierailija
7/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annos on suurempi, kuin nukahtamiseen suositeltu, mutta tuo saattaa kyllä väsyttää silti.

Vierailija
8/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh!! mulla on ketipinor 10mg jonka puolitan, silti tipahdan sillä

Vierailija
9/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin eilen 300mg ja nukuin silti vaan koiranunta. Kävin hakee vähän voimakkaampia leptejä. Katotaan miten käy.

Vierailija
10/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sammuit

Vierailija
11/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin Ketipinorin 1 kk sitten, nukun paljon paremmin eikä ole kamalaa aamutokkuraisuutta.

Vierailija
12/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus on kaikista kauheinta mitä tiedän.

Vierailija
13/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin eilen 300mg ja nukuin silti vaan koiranunta. Kävin hakee vähän voimakkaampia leptejä. Katotaan miten käy.

Mulla on eri lääkitys, mutta tuli blackout ja unohdin otinko ne jo tänään vai en. Siksi otin nyt vain ketipinoria, ettei tule tuple-annosta ja ketipinor on sen verran kesyä ettei haittaa. Eihän tällä kuuhun mennä, mutta jos edes vähän auttaisi väsyttämään.

Vierailija
14/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia annoksia määrätään vain pitkäaikaissairaille ja psykoottisille. Vetäisit ap mieluummin kunnon kalsarikännit sammumispisteeseen asti.

Vierailija
15/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin juuri 415mg lääkkeitä joista suurin osa Ketipinoria.

Vierailija
16/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on eri lääkitys, mutta tuli blackout ja unohdin otinko ne jo tänään vai en. Siksi otin nyt vain ketipinoria, ettei tule tuple-annosta ja ketipinor on sen verran kesyä ettei haittaa. Eihän tällä kuuhun mennä, mutta jos edes vähän auttaisi väsyttämään.

Nyt kokeilen olantsapiinia. Todella paha unettomuus. Pakko mennä sairaalaan kohta jos ei uni tule.

Vierailija
17/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia annoksia määrätään vain pitkäaikaissairaille ja psykoottisille. Vetäisit ap mieluummin kunnon kalsarikännit sammumispisteeseen asti.

Kaikkiin ei alko auta edes nukahtamaan vaan virkistää vaikka vetäis hulluna.

Vierailija
18/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor on siitä ovela lääke, että pienempi annos nukuttaa. Normaalisti 25 mg tai puolikas käytetään nukahtamiseen. Se 200 ei nukuta kuin tosi tottunutta.

Vierailija
19/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kokeilen olantsapiinia. Todella paha unettomuus. Pakko mennä sairaalaan kohta jos ei uni tule.

Olantsapiini väsyttää itsellä lievästi myös. Mutta huonoimpien unien aikaan pelastus oli Levozin niminen lääke. Ei ole mikään väsyttänyt niin hyvin.

Vierailija
20/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Eikä määrätä. Itsellä lievä 2 tyypin kaksisuuntainen mielialahäiriö 400mg ketipinoria ei ole mitään.

Aamulla herään ennen klo 5 töihin kuten aina.

Vakavammille tiloille määrätään 800mg jne.