Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan mitkä reput, meikit yms. olivat cool kun sinä olit yläasteella?

Vierailija
10.09.2020 |

Mainitse myös syntymävuosi ja paikkakunta ja oletko tyttö vai poika? Itse olen tyttö vm. 88 ja yläasteella "piti olla" dakinen pinkki reppu, sämpyläkengät (en muista merkkiä)

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kovilla jätkillä muovikassi koulureppuna, niin kuin mulla ja kevätjuhlan jälkeen poltettiin koulukirjat nuotiossa.

Vierailija
42/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vm 76, maalla asuin.

Leviksen farkut. Muitakin malleja kuin 501, esim 539. Sai myös olla värilliset jossain vaiheessa, esim. punaiset tai vihreät. Laukulla ja paidoilla ei ollut merkkejä, ehkä jotain Benettonia saattoi olla.

Otan tähän esimerkin kahdeksannelta luokalta tyylistäni valokuvassa: jalassa Levis 501, paitana joku merkitön college, takkina sellainen college-popliinitakki, jossa sinistä popliinia kroppaosa ja harmaat hihat collegesta. Hiukset punertavaksi värjätty Poly  Colorilla ja heittoletti edessä. Silmissä näköjään siniset rajaukset ja huulet melkein valkoiset. Jalassa ruskeat purkkarit ja nilkoista näkyy valkoiset tennissukat. 

Mulla sama tyyli, vm 77. Muistan nuo takit, mulla oli viininpunainen popliiniosa ja harmaat hihat. Levikset yleensä 501 ja jalassa purkkarit, osalla oli myös bootsit, mullaki oli jossain vaiheessa sellaset lyhytvartiset. Reppu oli O'neilin reppu, kammottava monivärinen. Hiuksissa permis ja etuhiuksissa se heitto. Ja muistan että Yves Rocherilta tilasin meikkejä, oli niin kiva liimailla niitä lippulappusia (-50% tai 2kpl yhden hinnalla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla