Isäntä ei lähe synnytykseen
La ylihuomenna ja nyt ilmotti ukko ettei suostu mukaan synnytykseen. Tosi mukavaa..... Esikko vieläpä tulossa. Itku pääsee.
Kommentit (48)
ap tässä.
meillä ei ole sikoja. lehmiä on, mutta eri asia osallistua lehmän kuin oman vaimon synnytykseen.
aion mennä yksin, poljen vaikka pyörällä synnärille kun ajokorttia ei ole.
kiitos kaikille tuesta, olette kultaakin kalliimpia rakkaat av-ystävät. itselläni on niin likainen olo eräästäkin syystä.
ap lisää vielä että isäntä on siis koko ajan luullut, ettei hänen tarvitse osallistua. valmennuksia yms ei täällä järjestetä. neuvolassa olen hinuuttanut yksin. hänen mielestä on turhaa tulla kun "sun rojektihan se on".
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 13:22"]
No minun mies ainakin luki synnytyssalissa erälehtiä ja söi minun aamupalan, kun en itse saattanut. Olisin ehkä pärjännyt ilmankin :D Ja jos lisää lapsia tulee niin mies voi tulla mukaan jos lystää, tai sitten menen yksin. Ei siinä hommassa kuitenkaan voi kukaan varsinaisesti auttaa.
[/quote]
Millaisten apinoiden kanssa te oikein teette lapsia??
Kun oikeasti on olemassa miehiä, jotka ehdottomasti tahtovat tukea vaimoaan synnytyksessä ja olla mukana lapsensa syntymässä...
Onpa tosi tyhmää. Sinuna sanoisin miehelle suorat sanat ja sanoisin, ettei hän ole mies eikä mikään, jos ei uskalla oman lapsensa synnytykseen tulla mukaan. Sinähän sen työn teet, hänen tarvitsee vain istua siinä vieressä ja olla henkisenä tukena!
Oma isäni oli 70-luvulla mukana kun minä synnyin, eikä sitä pidetty kummallisena, vaikka oli vieläpä pieni maalaissairaala.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:46"]
ap lisää vielä että isäntä on siis koko ajan luullut, ettei hänen tarvitse osallistua. valmennuksia yms ei täällä järjestetä. neuvolassa olen hinuuttanut yksin. hänen mielestä on turhaa tulla kun "sun rojektihan se on".
[/quote]
Et voi olla tosissasi?
On sulla upee mies.. Onnea vaan..
On varmasti loistoisäkin....
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 16:35"]
70-luvulla isät ei päässeet synnytykseen mukaan, joten suurin osa suomalaisista on syntynyt ihan naisvoimin!
[/quote]
70-luvulla isät pääsivät mukaan synnytykseen, jopa maaseudulla oltiin niin edistyksellisiä.
Miespuolisia lääkäreitäkin on voinut olla olemassa jo tuolloin...
[/quote]
Synnytin 1970 Turussa, Tyksissä, eikä kyllä saanut mies olla mukana kuin ihan alkuvaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:46"]
[/quote]
voi ap, mä taidan tuntea miehesi. maatilan pieni jöpöttäjä.
ootte tekin urpoja kun otatte synnytyksen puheeksi just ennen h-hetkeä. Ja sun ptojekti in my ass. Tsemppii vaan teille.
Älä ny pyörällä lähDe. Kyl se miekkonen sut ainaki kuskaa.
"Isäntä" ja "ukko". Just.