Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa muuttaa yhteen

Vierailija
26.10.2013 |

Olemme tunteneet kolme kuukautta. Asumme 300 kilometrin etäisyydellä toisistamme. Mies ilmoitti tänään, että viimeistään joulun jälkeen meidän on muutettava yhteen eli menisin kamoineni hänen luokseen, jättäisin työni ja kouluni täällä. Hän antoi tarkan päivämäärän, 26.1. mennessä sen on tapahduttava tai hän lähtee. Oli suunnittelut kaiken valmiiksi, ilmoitti että voi kuskata ja maksaa matkani viimeisten koulujuttujen hoitamista varten.

Ahdistaa. Asiasta tuli riitaa. Kysyttävää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan dominoiva uros. Tuollaisen kaikki naiset haluaisivat itselleen. Pidä kiinni löydöstäsi!

Vierailija
2/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todelliselle rakkaudelle! Sitten kun muutat hänen luokseen, mikä on seuraava päivämäärä? Mitä sitten sinun pitää tehdä? Varmaan antaa hänelle tilisi salasanat yms. "jos rakastat minua niin annat ne". Entä sen jälkeen? Vai lainaatko hänelle isot rahasummat - "vai etkö luota minuun?".

Mietipä vielä. Sinuna pistäisin nyt kuun vaihteeseen mennessä suhteen poikki, hän kun kerran näitä päivämääriä tykkää asettaa... Jatka omaa normaalia elämääsi, ei hänellä ole sinulle mitään sellaista mitä tarvitisisit, hän käyttää sinua hyväkseen niin paljon kuin vain annat käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aika paskalta äijältä, itse en katselisi sekuntiakaan tuollaista.

Vierailija
4/16 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi ennen kuin olisin itse valmis. Enkä kyllä olisi kovin helposti valmis jättämään ystäviäni 3kk tuntemani miehen vuoksi.

Vierailija
5/16 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailu ja kiristys on aina hyvät lähtökohdat suhteelle.

Vierailija
6/16 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tehdä mitään mikä itseä kovasti ahdistaa, varsinkaan muuttamista puolitutun miehen luokse. Olet onnekas kun sait jo tässä vaiheessa tietää,miten hän riita tilanteissa käyttäytyy ja kuinka itsekäs hän on. Hän ei voi olla mieleltään terve.

Vierailija
7/16 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas hei.

Vähänkö mua nauratti nää kommentit täällä.:D Laatu-uros tosiaan, ja tämän laatu-uroksen kanssa seurustelua olen epäillyt koko kolme kuukautta muutenkin mutta ongelma hoitui itsestään. Ilmoitukseni jälkeen, ettemme ole muuttamassa yhteen vielä aikoihin, usein soitteleva poikaystäväni ei vastannut soittoihini koko samana päivänä. Vasta kun illalla tympäännyin ja pommitin häntä viisi kertaa peräkkäin, hän vastasi ja esitti olevansa hirvittävässä humalassa ja rähisi puhelimeen että soittaa mulle huomenna ja oli katkaisemassa hanakkaasti puhelua. Säikähdin oikein miehen reaktiota, mutta en antanut hänen lopettaa ennen kuin olin muutaman sanasen vaihtanut. Samalla hetkellä kuulin, kun joku avasi jonkun oven niin että taustalta kuului narahdus ja vesihanan avaaminen. Tivasin kuka siellä on ja mies raivostui "ei kukaan" ja meni parvekkeelle puhumaan... Idiootti? Kun aloin itkeä, miehen raivo laantui mutta piti silti itsepintaisesti kiinni kiukuttelunaiheestaan. Lopulta hän vihdoin seuraavana päivänä tunnusti, että siellä oli toinen nainen hänen luukussaan ja hänen oli pakko panna sitä koska oli loukkaantunut mun uutisista... Mutta, kaikki oli nyt sitten hänen mukaansa anteeksi annettua ja voimme jatkaa seurustelua vaikka "suurimmat roihuavat tunteet mua kohtaan ovatkin laimentuneet huomattavasti koska olen niin itsekeskeinen" "pahimmat myrskyt ovat laantuneet". Mietin missä kohtaa mies oivaltaa, ettei niin tule tapahtumaan. Poistin kaikki hänen viestinsä ja yhteystietonsa puhelimesta, hänet itsensä Fb:stä laitoin estoille ja laitoin lyhyen viestin, että sitä sopii tuumailla jatketaanko vaiko eikö. Löysin kätköistäni kortin, jossa oli etupuolella teksti "Saat minut nauramaan" ja vakavasti harkitsen jospa kirjottaisin sen toiselle puolelle tikkukirjaimin PELLE, mutta ehkä se olisi vain aika tahditonta.:D 

Kerrottakoon myös miehestä taustoja, miksi en ole ollut niin kovin iloinen ja otettu tästä "suhteesta" koko aikana ja eron astuttua voimaan on ollut jokseenkin kivuton ja helpottunut olo. Mies on kaiken aikaa ollut kauhean takertuva ja painostava sekä mustasukkainen ja hän on kuulemma ylpeä luonteenpiirteistään. Mies itse omien sanojensa mukaan on nyt löytänyt musta elämänsä naisen, jota hän rakastaa ja palvoo. Olen kuulemma parasta mitä hänelle on tapahtunut. No jepjep, olen sen verran kuullut näitä urosten tarinoita, että tämän perusteella voisin väittää, että tää tyyppi on näitä puuro hella kutosella- kavereita. Ensin kuohuu täysillä yli ja kun siirrät kattilan toiselle levylle, meininki laimenee sekunneissa ja rakkauden tunnustuksen sen myötä. Ja niinhän tässä kävi! 

Lisäksi miehen menneisyys sai mut ajattelemaan, ettei hirveästi kannata satsata tähän keissiin. Edellinen tyttöystävä oli kuvioissa yli kymmenen vuotta, ja he asuivat puolet ajasta yhdessä. Miehen puheista sain sen käsityksen (tosin epäsuoraan rivien välistä) että hänen mustasukkaisuutensa takia nainen eleli aika suljettua elämää. Se raasu oli kotona tekemättä mitään; ei työpaikkaa eikä opiskellut vaikka oli reilusti alle kolmenkymmenen eli toisin sanoen kehityskelpoinen kansalainen. Lisäksi mies ihmetteli, miksi nainen lihoi heidän suhteensa aikana varmaan 30 kiloa. 

Mahtanut olla hääviä silläkään tytöllä, koska mies on helvetin mustasukkainen, joten voin vain kuvitella millainen vankila tuo parisuhde on ollut. Vastakkaiselle sukupuolelle ei puhuta mitään tai selkään tulee molemmille. Pisteenä iin päälle mies tunnusti mulle aivan pokkana pettäneensä sitä naista ihan koko parisuhteen ajan, koska hän oli niin loukkaantunut naiselle heidän riidoistaan "niin hänen oli pakko pettää." Olivathan he yhdessä ollessaan käyneet jollain terapeutillakin, mutta käsitin että enimmäkseen siellä oli mies eniten äänessä. Lisäksi tää älykääpiö lisäili nää kaikki syrjähyppynsä Facebookiin kaveriksi (tosin poisti joka ikisen löydettyään oman prinsessansa, eli mut, koska kuvitteli sillä tekevänsä jonkinlaisen vaikutuksen) Mikä parasta niin se taustalla ollut hanan avaajakin taitaa nykyisin löytyä miehen listoilta, katselin että listalle oli ilmestynyt uusi tyttö kuin tyhjästä ja mies on niin tyhmä että jaksaa inttää vastaan "ei se se ollut joka mun luona oli." 

Tämä ei ole ainoa asia, mikä rassasi tuossa ukossa. Se suuttui, kun edellisviikonloppuna ilmoitin etten jaksa reissata sinne vaan jään mieluusti kotiin ja menen siitä ystävineni baariin. Lupaa ei heltinyt mieheltä, vaan vannotti että mun on pysyttävä kotona. En myöntynyt, ja siitä tuli riitaa ja mies soitteli pitkin iltaa että missä menen. 

Lisäksi yksi miespuolinen kaverini kirjoittelee Facebookissa seinälleni jatkuvasti kaikkea höppänää. Siis kyselee julkisesti treffeille ja kahville ja kaljalle. Mä suhtaudun juttuihin ihan puhtaasti huumorilla ja tää mies itse taitaa joissain määrin tehdä sitä vain puolitosissaan, varsinkin viime episodin jälkeen. Tästäkö tää laatu-uros riemastui ja soittelee joka kerta aivan raivona mulle että mun pitää luovuttaa Fb:n salasanat että näen mitä kirjottelen sille höpöhöpösedälle.:D No viime episodissa kun tää höpöttäjä kirjotti että lähdenkö sen kanssa katsomaan keikkaa yhdelle klubille, niin tää ukko sai kauhean raivarin ja soitti sille jannulle ja kirjoitti Fb:ssä että toisten muijat kannattaa jättää rauhaan tai muuten voi sattua.:D (Kauheeta mua naurattaa, miksi tuhlasin näinkin paljon aikaa tällaiseen kuunoon? Hetken aikaa sitten vielä itketti, nyt mua vaan naurattaa ihan valtoimenaan.) 

Eli joo, ei ole kovin terve kaveri ja tällä siitä päästiin. 

Vierailija
8/16 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa ihan mun eksältä. asuuks tää lappeenrannassa tää tyyppi?

Vierailija
9/16 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No *REPS* mikä mies :-D. Miten katsoit noinkin pitkään?

Vierailija
10/16 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa

Mies olisi halunnut kanssani myös lapsia ja kihloihin. Yhden ison ottelun jälkeen hän oli jo polvillaan ja meinasi kosia, mutta onneksi äitini astuminen parvekkeelle samalla hetkellä esti nämä typeryydet. Olisin mennyt aivan puihin, että miten pääsisin tilanteesta mahdollisimman kuiville, ettei tule uutta riitaa. 

Joskus aiemmin kirjoittelin eräällä toisella palstalla tapaamisestamme. Mies nimittäin etsi minut käsiinsä ennen kuin muisti, että olikin parisuhteessa naisen kanssa, jolla oli oma jalkapallojoukkue (kuuden lapsen äiti). Mies oli ottanut naisen vauvakuumeissaan, ja ajatteli isäpuolena olon olevan hyvä juttu, mutta havaittuaan että lapset eivät olleetkaan koneita, hän päätti lähteä. Siinä kohtaa vasta riemu repesi kun tajusin että makkarissa lakanat lauloivat musta huolimatta entiseen tahtiin ennen kuin mies sai uuden kämpän. Miehelle itselleen se oli ok, mulle ei, ja vaikeinta oli ettei mies edes katunut aidosti. Kun riitaa selviteltiin, niin mies kyllästyi pian itkuuni ja oli sitä mieltä, etten saa olla katkera, koska hän on jo pyytänyt anteeksi. Eipä saanut anteeksi. 

Kerran mies teki mulle puhelun humalassa jossa hän pilkkasi minua. Hän kuvaili kaverinsa kuullen, miten spermaläikkiä oli ikävä korjata lattialta. Kyselin mitä ihmeen jälkiä ja hän vastasi inhottavasti naureskellen "no niitä joita haarojesi välistä valuu lattialle kun kävelet vessaan." Loukkaannuin ja mies nauroi räkäisesti lisää. Olisinkohan lyönyt jos olisin ollut lähietäisyydellä? 

Samana viikonloppuna mies joi baarissa niin paljon että sammui vessaan. Sen kaveri oli käynyt poimimassa sen ylös ja kantanut kotiin jollain keinoa. Myöhemmin sain kuulla kunniani mieheltä, koska en ollut tajunnut hänen rypevän ongelmissa. Mun olisi pitänyt tajuta ja rientää sisar hento valkoisena apuun. 

Vierailija
11/16 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika jännä ilmiö; joitain ihan dorkia suhteessa ilmeneviä asioita pitää ihan normaalina, tai ainakin yrittää sietää niitä. Sitten kun jälkeenpäin kehtaa kertoa niistä, ne onkin ihan hirveitä juttuja ja ihmettelee miten on saattanut kestää moista kohtelua. Itselle on kans käynyt niin (montakin kertaa). Hemmetti, kaikenlaisia ääliöitä sitä on tullutkin siedettyä. Esimerkkejä olis vaikka kuinka...

Vierailija
12/16 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken tämän olet ehtinyt kokemaan hänen kanssaan 3 kuukaudessa??! Tsiisus...

Vierailija
13/16 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:32"]

No *REPS* mikä mies :-D. Miten katsoit noinkin pitkään?

[/quote]

Jaa-a :D

ap

Vierailija
14/16 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:43"]

Ja kaiken tämän olet ehtinyt kokemaan hänen kanssaan 3 kuukaudessa??! Tsiisus...

[/quote]

Nopeat syö hitaat, ja tää mies on tunnettu nopeista liikkeistään.;) Se oli jo viikonlopun jälkeen lähettänyt mulle kotiosoitteeseeni (ilman et oli kirjattu kirje) avaimensa kämpilleen ja siitä pari päivää myöhemmin se osti mulle muitakin kalliitakin lahjoja. Et niin. Toivottavasti kukaan ei tunnista tätä :D

Vierailija
15/16 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:37"]

ap jatkaa

Mies olisi halunnut kanssani myös lapsia ja kihloihin. Yhden ison ottelun jälkeen hän oli jo polvillaan ja meinasi kosia, mutta onneksi äitini astuminen parvekkeelle samalla hetkellä esti nämä typeryydet. Olisin mennyt aivan puihin, että miten pääsisin tilanteesta mahdollisimman kuiville, ettei tule uutta riitaa. 

Joskus aiemmin kirjoittelin eräällä toisella palstalla tapaamisestamme. Mies nimittäin etsi minut käsiinsä ennen kuin muisti, että olikin parisuhteessa naisen kanssa, jolla oli oma jalkapallojoukkue (kuuden lapsen äiti). Mies oli ottanut naisen vauvakuumeissaan, ja ajatteli isäpuolena olon olevan hyvä juttu, mutta havaittuaan että lapset eivät olleetkaan koneita, hän päätti lähteä. Siinä kohtaa vasta riemu repesi kun tajusin että makkarissa lakanat lauloivat musta huolimatta entiseen tahtiin ennen kuin mies sai uuden kämpän. Miehelle itselleen se oli ok, mulle ei, ja vaikeinta oli ettei mies edes katunut aidosti. Kun riitaa selviteltiin, niin mies kyllästyi pian itkuuni ja oli sitä mieltä, etten saa olla katkera, koska hän on jo pyytänyt anteeksi. Eipä saanut anteeksi. 

Kerran mies teki mulle puhelun humalassa jossa hän pilkkasi minua. Hän kuvaili kaverinsa kuullen, miten spermaläikkiä oli ikävä korjata lattialta. Kyselin mitä ihmeen jälkiä ja hän vastasi inhottavasti naureskellen "no niitä joita haarojesi välistä valuu lattialle kun kävelet vessaan." Loukkaannuin ja mies nauroi räkäisesti lisää. Olisinkohan lyönyt jos olisin ollut lähietäisyydellä? 

Samana viikonloppuna mies joi baarissa niin paljon että sammui vessaan. Sen kaveri oli käynyt poimimassa sen ylös ja kantanut kotiin jollain keinoa. Myöhemmin sain kuulla kunniani mieheltä, koska en ollut tajunnut hänen rypevän ongelmissa. Mun olisi pitänyt tajuta ja rientää sisar hento valkoisena apuun. 

[/quote]

Tajusin kirjoittelevani täällä ristiriitaisuuksia. Siis mies majaili "yhdessäolostamme" huolimatta edelleen sen jalisäidin luona, vaikka sillä olikin oma kämppä jo ollut kuukauden. En käsitä miten se ei sitä muuttoa saanut tehtyä sitten millään kuin vasta sitten kun kilahdin hänen petoksestaan. 

Vierailija
16/16 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet hauska!! Voisit kirjoittaa vaikka kirjan elämästäsi laatu-uroksen kanssa, vähän niinkuin Juoppuhullun päiväkirja-tyyliin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi