Heitin mieheni ulos, nyt se tuolla
kalsareissaan painelee naapureiden summereita ja kertoo tarinaansa. Mitä teen, otanko takaisin?
Kommentit (32)
Aikamoinen amatsoni olet, tai sitten miehesi on heinäsirkkaosastoa. Niin pientä ja hentoa äijää ei tarvitse pelätä. Heität sen sitten vaan uudelleen niska-pers-otteella pihalle.
En sentäs amatsoni, mutta paljon on papua harteissa.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:50"]
En sentäs amatsoni, mutta paljon on papua harteissa.
[/quote]
Ootko väkivaltainen? Mieheltä tollainen fyysinen ulosheitto olis jo aikaa sitten todettu pahoinpitelyksi, mitä se onkin.
Minä väkivaltainen? Anna mun kaikki kestää. Jos mies käy käsiksi, minulla löytyy kyllä voimaa vastustaa, ja pakottaa se ulos.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:57"]
Minä väkivaltainen? Anna mun kaikki kestää. Jos mies käy käsiksi, minulla löytyy kyllä voimaa vastustaa, ja pakottaa se ulos.
[/quote]Aika harva nainen on oikeasti miestään vahvempi, testosteroni vaikuttaa kuitenkin aika paljon. Toki, jos mies on humalassa, hänet voi saada tökittyä ulos.
En sanonutkaan olevani vahvempi. Sanoin, että minulla on voimaa vastustaa. Mies on nyt siskollaan, ja mä lähden nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:02"]Mies on nyt siskollaan, ja mä lähden nukkumaan.
[/quote]
Kaksikymmentä minuuttia sitten kirjoitit "Menkööt minne menee. Ei sillä varmaan ketään kavereitakaan ole." ja suunnittelit soittavasi poliisit. Nyt mies onkin jo siskollaan. Joopa joo.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:02"]Mies on nyt siskollaan, ja mä lähden nukkumaan.
[/quote]
Kaksikymmentä minuuttia sitten kirjoitit "Menkööt minne menee. Ei sillä varmaan ketään kavereitakaan ole." ja suunnittelit soittavasi poliisit. Nyt mies onkin jo siskollaan. Joopa joo.
[/quote]
Eli se muna on pystyssä.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:17"]
[/quote]
[/quote]
Eli se muna on pystyssä.
[/quote]
kaisse saa miekkosella vähä jöpötellä ilman sen kummempia spekulointeja.
ei munat paljo kiinnosta just nyt.