Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 20v nuori ikä saada esikoinen?

Vierailija
10.09.2020 |

Olin 20v nainen kun esikoiseni syntyi. Hänen isänsä oli 23 ja minusta tuntui että oltiin tosi nuoria. Poika ei ollut tekemällä tehty kuten voisi arvata mutta silti hyvin rakastettu. Nyt hän onkin 16v nuori komea mies!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 23-vuotias, enkä koe olevani vielä valmis äidiksi. Nautin tällä hetkellä todella paljon vapaudesta, siitä että asioita voi tehdä extempore -tyylillä. Mulla on rakas puoliso, jonka kanssa kerätään elämänkokemusta. Kiva työ, oma koti.

Uskon että parin vuoden päästä on otollinen ajankohta alkaa yrittämään lasta. Toivottavasti niitä suodaan.

Minä ainaki tulin raskaaks ihan muutamasta kerrasta

No, minä en tullut.

Vierailija
22/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 19v kun sain lapsen. Ja ihan oli toivottu ja tärppäsi heti kun jätettiin ehkäisy pois. Lapsen isän kanssa oltiin seurusteltu pari vuotta. Nyt lapsi on 18, opiskelee, käy töissä ja muuttaa ensi kuussa omilleen.

Koulut olen käynyt normaalisti ja ollut töissä siitä lähtien heti kun valmistuin. Välillä kouluttauduin lisää työn ohessa. Samoin mies. Meillä ei ole ollut isovanhempia apuna lastenhoidossa. On reissattu, harrastettu ja tehty asioita yhdessä ja erikseen. En ole ikinä kokenut että olisin jäänyt jostain paitsi. Nyt meillä alkaa uudenlainen vaihe elämässä ja olemme alle 40vuotiaita ja meillä hyvä rakastava parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin esikoisemme 13-vuotiaana.

Mies oli tuolloin 26-vuotias.

Nyt poikamme on kuusivuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi