Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 20v nuori ikä saada esikoinen?

Vierailija
10.09.2020 |

Olin 20v nainen kun esikoiseni syntyi. Hänen isänsä oli 23 ja minusta tuntui että oltiin tosi nuoria. Poika ei ollut tekemällä tehty kuten voisi arvata mutta silti hyvin rakastettu. Nyt hän onkin 16v nuori komea mies!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä

Vierailija
2/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä

Itse roikut täällä haukkumassa. Joten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tilastollisesti ollut aika nuori siihenkin aikaan. Mitäs sitten? Joku on valmis vanhemmaksi nuorena ja joku ei koskaan.

Vierailija
4/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä sama aloitus

Vierailija
5/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tilastollisesti ollut aika nuori siihenkin aikaan. Mitäs sitten? Joku on valmis vanhemmaksi nuorena ja joku ei koskaan.

Joo katsoin tilastoja niin silloinkin ensisynnyttäjien keskiverto ikä oli 27. Nyt se on 29-30.

Vierailija
6/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni vähän liian nuori.

Vierailija
7/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuvittelee, että parikymppisten lapsi on tekemällä tehty? Vahinkojahan ne yleensä tuppaa olemaan.

Vierailija
8/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuori. Ainakin näin kohta nelikymppisen mielestä.

Sain omani suunnitellusti 22-vuotiaana. Olin todella aikuinen mielestäni. Näin jälkikäteen ajateltuna olin ihan kakara vielä. Seuraavan sain 25-vuotiaana ja kolmannen 27-vuotiaana.

Neljäs syntyi kun olin 36-vuotias.

Vierailija
9/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kuvittelee, että parikymppisten lapsi on tekemällä tehty? Vahinkojahan ne yleensä tuppaa olemaan.

No omani ovat kaikki olleet toivottuja ja suunniteltuja.

Minä siis sain lapseni 22-, 25-, 27- ja 36-vuotiaana.

Ainut kenestä on kysytty oliko vahinko oli tuo 36-vuotiaana saatu. Kysyttiin myös olenko vaihtanut miestä ja kauttarantain kyselty miehenvaihdosta että kauanko olen mieheni kanssa ollut yhdessä. Oikein ällistyin. Lasteni opettajatkin kyselleet onko sama isä! Tätä kuullut muiltakin iltatähden tehneiltä.

Vierailija
10/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika itse luulee olevansa suunniteltu eikä siinä mitään. En viitsi mennä sanomaan ettei näin ole.

Vierailija
11/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No omani ovat kaikki olleet toivottuja ja suunniteltuja.

Minä siis sain lapseni 22-, 25-, 27- ja 36-vuotiaana.

Ainut kenestä on kysytty oliko vahinko oli tuo 36-vuotiaana saatu. Kysyttiin myös olenko vaihtanut miestä ja kauttarantain kyselty miehenvaihdosta että kauanko olen mieheni kanssa ollut yhdessä. Oikein ällistyin. Lasteni opettajatkin kyselleet onko sama isä! Tätä kuullut muiltakin iltatähden tehneiltä.

Ymmärräthän silti, että olet tässä asiassa vähemistössä. Varmasti osa nuorten vanhempien lapsista on suunniteltuja, mutta se ei yleensä tule ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
12/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivot kehittyvät 25v asti, että yhdessä kehityitte fyysisesti jonkin aikaa koko perhe.

Vierailija
13/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti oli juuri täyttänyt 23, kun synnyin ja tuntuu nyt niin nuorelta, kun itse lähestyy kolmeakymppiä. 

Mutta tapauskohtaisiahan nuo on. Joku on loistava äiti 20-vuotiaana ja toisen ei pitäisi hankkia yhtäkään jälkeläistä edes nelikymppisenä. 

Vierailija
14/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias, enkä koe olevani vielä valmis äidiksi. Nautin tällä hetkellä todella paljon vapaudesta, siitä että asioita voi tehdä extempore -tyylillä. Mulla on rakas puoliso, jonka kanssa kerätään elämänkokemusta. Kiva työ, oma koti.

Uskon että parin vuoden päästä on otollinen ajankohta alkaa yrittämään lasta. Toivottavasti niitä suodaan.

Vierailija
15/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 23-vuotias, enkä koe olevani vielä valmis äidiksi. Nautin tällä hetkellä todella paljon vapaudesta, siitä että asioita voi tehdä extempore -tyylillä. Mulla on rakas puoliso, jonka kanssa kerätään elämänkokemusta. Kiva työ, oma koti.

Uskon että parin vuoden päästä on otollinen ajankohta alkaa yrittämään lasta. Toivottavasti niitä suodaan.

Minä ainaki tulin raskaaks ihan muutamasta kerrasta

Vierailija
16/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin tapauskohtaista. Toiset yrittää vuodenkin, ennen ku tärppää. Hienoa että sulla onnistui nopeasti.

Vierailija
17/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipäätään lapsia hankkii ei ole tarpeeksi kypsä ajattelemaan kriittisesti sen lapsen näkökulmasta.

Hankkii vain jotain mitä itselleen haluaa hankkia.

Vierailija
18/23 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipäätään lapsia hankkii ei ole tarpeeksi kypsä ajattelemaan kriittisesti sen lapsen näkökulmasta.

Hankkii vain jotain mitä itselleen haluaa hankkia.

Täh?

Vierailija
19/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
20/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi