Löytyykö AV:lta Lumia-asiantuntijoita?
Kertokaas nyt joku, miksi hitossa mun puhelimen (Lumia 620) osoitekirja on siirtynyt itsestään pojan puhelimeen (Lumia 820)?
Poika sitten tuhosi turhia numeroita itseltään, niin ne minun tärkeät numeroni hävisivät myös minulta! Onneksi oli vanha puhelin tallella, eli sain ne bluetoothilla vielä sieltä. Ja ne tietysti tulivat takaisin myös pojalle.
MIksi meidän osoitekirjat on synkronissa keskenään? Miten sen saa pois?
Käytämme samaa MIcrosoft-tiliä, johtuuko se siitä?
Eloppi prrrkele...
Kommentit (5)
Voi luoja. Tottakai se johtuu samasta Microsoft-tilistä!! Äly hoi!!! Miksi teillä edes on sama tili?? Vitun idiootit.
Toimii varmaan, jos halutaan kaksi eri puhelinta täsmälleen samoilla tiedoilla, mutta aika harvoin varmaan näin on...
Kiitos kohteliaisuudesta n:o 3. Samat tilit on sen takia, kun maksut menee samalta luottokortilta (eli minun), mutta täytynee nyt keksiä jotain muuta.
Et sitten ajatellut, että kaikki muukin tileissä on yhteistä kun luottokortinkin tiedot on?
Sama Microsoft-tili sen tekee. Se jemmaa puhelimen keskeisen sisällön ja palauttaa/tuo sen esim. uuteen windowspuhelimeesi. Älä turhaan Eloppia syytä, ihan hyvä ja toimiva systeemi se on... ja ihan itsehän sä sähläsit :D