Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puuduttavat suihkeet liian nopeaan laukeamiseen

Vierailija
10.09.2020 |

Kärsin ennenaikaisesta laukeamisesta. Hidas rakastelu toimii aika hyvin, mutta heti kun aloitan nopeammat työnnöt laukean melkein heti. Millaisia kokemuksia teillä on puuduttavista suihkeista? Vaikuttaako erektioon? Puuduttaako myös seksikumppanin paikkoja? Maistuuko mitenkään suuseksissä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö osaa pidättää? Kun tuntuu, että meinaa lähteä, niin ajatelkaa jotain muuta. Suomen presidentit aikajärjestyksessä, isoäitiä, saksanpaimenkoiria, tai vaikka keskitysleirien uhreja. Tietysti, jos nämä kiihottaa, niin sitten jotain muuta.

Saksanpaimenkoirista lähtee kuti heti 😂😂💪

Vierailija
42/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pakko miehenä kysyä, että itseä vartenko noita suihkeita hankitte, että  jaksatte painaa pitkään? Mutta mitä sanoo naisenne. Itellä ollut aina kohtuu herkässä ja kyselin vaimolta, josko saada lisää kestävyyttä puuduttamalla. Sanoi heti, ettei halua maraton nainteja vaan mielummin kiihkeää nopeampaa. Se niistä suihkeista.

Jotkut naiset tykkäää pitkästä yhdynnästä. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia! Itse en minuutin vuoksi jaksa vaivautua, en edes viiden...

Vaimon paikat ei ole kestäneet, tullut limakalvot ja vatsanpohja aroiksi. Saanut muutenkin orgasmin ekan 5min sisään tai ei ollenkaan. Mitä pidempään nainut sen huonompi lopputulos. Siksi opin jo suhteen alussa antamaan pitkää esileikkiä ennen yhdynnän aloitusta. Toisin sanoen ensi tarpeeksi kiimaan, jotta orgasmi ylipäätään oli mahdollinen yhdynnässä. Liian aikaisin aloitettu yhdyntä hukkasi orgasmit, eikä paluuta ollut. Vaimo kerran ja kovaa laukeava. Itse olisin joskus kaivannut pidempääkin höyläämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pakko miehenä kysyä, että itseä vartenko noita suihkeita hankitte, että  jaksatte painaa pitkään? Mutta mitä sanoo naisenne. Itellä ollut aina kohtuu herkässä ja kyselin vaimolta, josko saada lisää kestävyyttä puuduttamalla. Sanoi heti, ettei halua maraton nainteja vaan mielummin kiihkeää nopeampaa. Se niistä suihkeista.

Jotkut naiset tykkäää pitkästä yhdynnästä. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia! Itse en minuutin vuoksi jaksa vaivautua, en edes viiden...

Vaimon paikat ei ole kestäneet, tullut limakalvot ja vatsanpohja aroiksi. Saanut muutenkin orgasmin ekan 5min sisään tai ei ollenkaan. Mitä pidempään nainut sen huonompi lopputulos. Siksi opin jo suhteen alussa antamaan pitkää esileikkiä ennen yhdynnän aloitusta. Toisin sanoen ensi tarpeeksi kiimaan, jotta orgasmi ylipäätään oli mahdollinen yhdynnässä. Liian aikaisin aloitettu yhdyntä hukkasi orgasmit, eikä paluuta ollut. Vaimo kerran ja kovaa laukeava. Itse olisin joskus kaivannut pidempääkin höyläämistä.

Onko se naiminen ainoa seksin muoto? Köyhää sitten kyllä on. Sehän lähes vaan miehen tyydytystä. Jos ei joku sitä vielä tajua. Voisko joskus naistakin ajatella..

Vierailija
44/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se naiminen ainoa seksin muoto? Köyhää sitten kyllä on. Sehän lähes vaan miehen tyydytystä. Jos ei joku sitä vielä tajua. Voisko joskus naistakin ajatella..

Mitä sinä valitat??  Yhdyntä on molempien tyydyttämistä!!!

Vaimo ei ole koskaan suostunut seksiin ilman yhdyntää. Olen aina tehnyt niin kuin vaimo halunnut, eli tyydyttänyt vaimon hänen toiveittensa mukaan. Vaimo halunnut saada yhdynnässä orgasmin niin kauan kuin on siihen pystynyt. Haluaisi varmaan vieläkin, muttei uskalla ottaa riskiä, kun tietää, että jos menee ohi, ei tule takaisin. Ei ole  halunnut seksiä enää yhdynnän jälkeen, ei mitään hyväilyjä, muita kuin halausta ja pusuja. Joskus nuorena otettiin yhdyntä uusiksi, kun molempia teki vielä mieli. Mutta muuhun suuseksiin tai sormettamiseen ei yhdynnän jälkeen ole koskaan suostunut, kun ei enää ole ollut fiilistä.

Vierailija
45/52 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivelen miehelleni kunnolla Emla voidetta ja kondomi päälle, kun tekee mieli kalua.

Mieheni ei siinä pysty laukeamaan :D hahaa.

Mutta jaksaapa taas huomenna kun panettaa vain;)

Vierailija
46/52 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sivellä voidetta kun kaksi suihkausta riittää?

Vierailija
47/52 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan samassa tilanteessa, ja voin sanoa että Stud 100 -puudutussuihke on ollut pelastava tuote. Se toimii joka kerta varsinkin silloin kun tiedän, että edessä on vähän intensiivisempää menoa.

Erektioon se ei ole vaikuttanut millään tavalla ainakaan mulla, kunhan suihkuttaa maltillisesti (itse käytän 23 suihkausta). Jos laittaa liikaa, voi toki vähän turruttaa enemmän kuin haluaisi mutta ohjeiden mukaan käytettynä homma pysyy hallussa.

Kumppani ei ole koskaan valittanut tuntemuksen puutteesta.

Suuseksissä ei ole tullut mitään makuhaittoja, mutta varmuuden vuoksi kannattaa pestä tai pyyhkiä ylimääräiset ennen sitä. Meillä se on toiminut mainiosti osana esileikkiä ja koko hommaa.

toimii, ei vie erektiota, ei puuduta kumppania kun käyttää oikein, ja ei maistu suuseksissä kunhan vähän huolehtii siisteydestä ennen sitä. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan

Vierailija
48/52 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ihan samassa tilanteessa, ja voin sanoa että Stud 100 -puudutussuihke on ollut pelastava tuote. Se toimii joka kerta varsinkin silloin kun tiedän, että edessä on vähän intensiivisempää menoa.

Erektioon se ei ole vaikuttanut millään tavalla ainakaan mulla, kunhan suihkuttaa maltillisesti (itse käytän 23 suihkausta). Jos laittaa liikaa, voi toki vähän turruttaa enemmän kuin haluaisi mutta ohjeiden mukaan käytettynä homma pysyy hallussa.

Kumppani ei ole koskaan valittanut tuntemuksen puutteesta.

Suuseksissä ei ole tullut mitään makuhaittoja, mutta varmuuden vuoksi kannattaa pestä tai pyyhkiä ylimääräiset ennen sitä. Meillä se on toiminut mainiosti osana esileikkiä ja koko hommaa.

toimii, ei vie erektiota, ei puuduta kumppania kun käyttää oikein, ja ei maistu suuseksissä kunhan vähän huolehtii siisteydestä ennen sitä. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan

=) maltillinen 23 suihkausta. Itse vetelen sitä sisämaalitellla ämpäristä pitkin vartta.

Vierailija
49/52 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stud 100 toimii hyvin, mutta kestävyys suihkeen kanssa on liiankin hyvä. Tykkään mieluummin ottaa uusintakierroksia ja laueta välillä.  Parhaiten toimivaksi olen todennut puristavat renkaat kullin tyvessä ja kasseissa. Liian tiukkoja renkaita ei kuitenkaan kannata käyttää liian pitkään.  M50

Vierailija
50/52 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ap penisrengasta. Minulla ainakin toimii paremmin kuin nuo suihkeet.

Ja kortsu tietty vie tuntoa myös.

Kortsu rengas ja päähän pyörimään mopon kaasarin osat 😂

Vierailija
51/52 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähettää vaimon sinne niin pääset ongelmastasi eroon. Saattaa kyllä olla ettei sinulla seiso sen jälkeen enää lainkaan mutta ei kaikkea voi saada.

Vierailija
52/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä