Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puuduttavat suihkeet liian nopeaan laukeamiseen

Vierailija
10.09.2020 |

Kärsin ennenaikaisesta laukeamisesta. Hidas rakastelu toimii aika hyvin, mutta heti kun aloitan nopeammat työnnöt laukean melkein heti. Millaisia kokemuksia teillä on puuduttavista suihkeista? Vaikuttaako erektioon? Puuduttaako myös seksikumppanin paikkoja? Maistuuko mitenkään suuseksissä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Ei toimi. Tuo runkkailu aiheuttaa vain nopeammin tulemisen. Puristus ei myöskään toimi kun kuti lähtee silleen nollasta sataan -tyylillä.

Puristus pitää ajoittaa oikeaan kohtaan. Ala harjoittelemaan kegeleitä vaikka puhelimen apilla. Mä onnistuin saamaan ekan kuivaorgasmin muutaman päivän treenin jälkeen. Kun on juuri laukeamassa puristaa lantionpohjanlihaksia kunnolla niin se estää mällin lentämisen vaikka koittaisi lähteä millä vauhdilla. Mutta harjoitusta se vaatii. Ekalla kerralla joutu naama irvessä puristamaan lihaksia joten ihan heti en aio kokeilla sitä seksin aikana :D

Lyrica lääkkeen sivuvaikutus on ettei meinaa millään laueta. Sen kun yhdistää Sidenafilliin niin voi helposti panna 4h putkeen ilman laukeamista. Harvassa vaan on naiset jotka sellaista panoa edes haluaa. Onneksi kerran osui sellainen kohdalle joten on sekin koettu. 

Vierailija
22/52 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Ei toimi. Tuo runkkailu aiheuttaa vain nopeammin tulemisen. Puristus ei myöskään toimi kun kuti lähtee silleen nollasta sataan -tyylillä.

Puristus pitää ajoittaa oikeaan kohtaan. Ala harjoittelemaan kegeleitä vaikka puhelimen apilla. Mä onnistuin saamaan ekan kuivaorgasmin muutaman päivän treenin jälkeen. Kun on juuri laukeamassa puristaa lantionpohjanlihaksia kunnolla niin se estää mällin lentämisen vaikka koittaisi lähteä millä vauhdilla. Mutta harjoitusta se vaatii. Ekalla kerralla joutu naama irvessä puristamaan lihaksia joten ihan heti en aio kokeilla sitä seksin aikana :D

Lyrica lääkkeen sivuvaikutus on ettei meinaa millään laueta. Sen kun yhdistää Sidenafilliin niin voi helposti panna 4h putkeen ilman laukeamista. Harvassa vaan on naiset jotka sellaista panoa edes haluaa. Onneksi kerran osui sellainen kohdalle joten on sekin koettu. 

Joo ei tässä tarttis päästä kuin minuutista-parista vaikka viiteen minuuttiin ja niin että vois oikeasti pannakin. Nyt joutuu pelkästään himmailemaan ettei spermat lennä heti kun kulli pääsee sisään johonkin puolison aukkoon. Moisia lääkkeitä en onneksi tarvitse, vaikka toki erektiokykykään ei mulla ole parasta a-luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stud 100 on ylivoimaisesti paras. https://www.hotlips.fi/miehille/tuote/puudutussuihke-miehille-stud-100-…

Ei vie naiselta tuntoa. Kaikki muut on kokeiltu ja ne on puhdasta tuubaa.

Kiitos vinkistä! Tämä tosiaan toimii oivallisesti!

Vierailija
24/52 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristus auttaa.

Vierailija
25/52 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopee kuti paras kuti.

Vierailija
26/52 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tule ajallaan vaan kestää liikaa. Joskus myös liian aikaisin, mutta koskaan ei kohdallaan. Pahinta on se,ettei voi harjoitella, kun oikeaa hetkeä ei voi ennalta tietää vaan vasta jäljestäpäin saa kuulla. Olenkin opetellut tulemaan salaa. Yleensä jonkun toisen kanssa.

Vierailija
27/52 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stud 100 toimii täälläkin takuuvarmasti. n 10-15 min ennen panoa pitää kuitenkin osata pistä laittaa.  Itselle toimii pari spreijausta ja sitten hieron sen tasaisesti ympäri kullin päätä ja siihen terskan juureenkin. Muutaman min päästä pikku pesu, niin ei puudu rouvalla kieli alkulämmittelyissä  :)

Vierailija
28/52 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkit alta pois suurimmat himot...

Vierailija
29/52 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelia kainaloon. Varma tieto

Vierailija
30/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icepowergeeli auttaa. Tai tiger bslsam.

Vierailija
31/52 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan miehelle kunnolla Emlaa ja sitten naidaan ja minä saan usean orkun:)

Sitten mies laitetaan takaisin siveysvyöhön;)

Vierailija
32/52 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stud 100 toimii mulla, ihan pari spreijausta hepin nokkaan riittää. Eilen testasin pitkästä aikaa ja pystyi polkemaan ihan huoletta. N.30min ennen aktia aineet heppiin.

Ehdottomasti tämä! Paras apu.

Vierailija
33/52 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäri seinään.

Vierailija
34/52 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni stud sataselle. Kahella suohkaukelka saa nussia niin pitkään kun siltä tuntuu

Vierailija
35/52 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka nopeasti laukeat, mutta nautin suunnattomasti juuri hitaista työnnöistä. Mies joka malttaisi siten rakastella olisi itselleni ihanne.

Hitaalla rakastelulla tarkoitan juuri hitaita ja syviä työntöjä. Välillä lopetan työnnöt kokonaan, pidän penistä sisällä ja pyöritän pelkästään lantiota. Tai sitten hieron klitorista samalla kun penis on sisällä. Tälläkään tavalla en kestänyt ennen kuin korkeintaan vartin, mutta kun kokeilin penisrenkaita, niin niiden avulla sain yhdyntään selvästi lisää aikaa, joten suosittelen kokeilemaan niitä. AP

Vierailija
36/52 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa pidättää? Kun tuntuu, että meinaa lähteä, niin ajatelkaa jotain muuta. Suomen presidentit aikajärjestyksessä, isoäitiä, saksanpaimenkoiria, tai vaikka keskitysleirien uhreja. Tietysti, jos nämä kiihottaa, niin sitten jotain muuta.

Vierailija
37/52 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko miehenä kysyä, että itseä vartenko noita suihkeita hankitte, että  jaksatte painaa pitkään? Mutta mitä sanoo naisenne. Itellä ollut aina kohtuu herkässä ja kyselin vaimolta, josko saada lisää kestävyyttä puuduttamalla. Sanoi heti, ettei halua maraton nainteja vaan mielummin kiihkeää nopeampaa. Se niistä suihkeista.

Vierailija
38/52 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pakko miehenä kysyä, että itseä vartenko noita suihkeita hankitte, että  jaksatte painaa pitkään? Mutta mitä sanoo naisenne. Itellä ollut aina kohtuu herkässä ja kyselin vaimolta, josko saada lisää kestävyyttä puuduttamalla. Sanoi heti, ettei halua maraton nainteja vaan mielummin kiihkeää nopeampaa. Se niistä suihkeista.

Jotkut naiset tykkäää pitkästä yhdynnästä. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia! Itse en minuutin vuoksi jaksa vaivautua, en edes viiden...

Vierailija
39/52 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas vähän päinvastainen ongelma. Kulli seisoo vaikka kuinka pitkään, mutta saa tunnin painaa hiki päässä monesti ennenkuin lentää, jos ei pääkopassa ajattele samalla kaikkea exstra juttuja. Jokin henkinen juttu, ei johdu naisista.

Apua. Siis mä oon ihan samanlainen ja olen nainen. Siinä kesken panemisen pitää päässä kehitellä kaikkia himopanetus fantasioita jotta pääsen kliimaksiin. Luulin olevani ainut.

Vierailija
40/52 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mulla on kokemusta tuntikausien seksistä ja nopeasta laukeamisesta ja kyllä mä kuitenkin kallistun nopean laukeajan puoleen. Studi meilläkin käytössä toisinaan ja kantapaan kautta opittiin, että suu puutuu :-D  Emlan kanssa en uskaltaisi lähteä puljaamaan.