Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sos. tt.n tapaaminen ensimmäisen ultran jälkeen

Vierailija
26.10.2013 |

En tiedä kuinka yleistä,  mutta minä olen lähes raivoissaan. Pelkään ylikaiken sisätutkimuksia, joten kiva hysteerisenä itkien sitten mennä tapaamaan jotain tuntematonta ihmistä jonka läsnäoloa en edes ymmärrä.  Tuntuu että ilman pelkoakin tuo olisi ihan kohtuutonta, että juuri kun on nähnyt lapsensa ekaa kertaa, niin joku tulee kuulustelemaan. Pakko oli purkautua. Olen yksin, mies ei pääse ultraan mukaan.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori mutta tyhmänä (?) kysyn mikä on sos.tt.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaali työntekijä 

Vierailija
4/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapaat sosiaalityöntekijän?

Vierailija
5/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää on? Onko sulla siis pahoja mielenterveysongelmia? Onko se sitten kuitenkin hyvä juttu, että tapaaminen on kun olet "herkkänä". Niille kun ei varmaankaan kuulu esittää et kaikki on hyvin jos ei kerta ole. 

Vierailija
6/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäsinki. Kutsussa ultraan on vaan maininta että tapaan sos ttn ultrauksen jälkeen. En ymmärrä ja vähän loukkaavalta tuntuu että lapsi ei ole edes lähellä tuloaan ja äitiyttäni epäillään??

Vierailija
7/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyt tietenkin.

Vierailija
8/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joko sinut on tutkittu, vai oletko menossa? Miksi? En oikeasti tajua mitään. 

Ja onko varhaisultra vai mikä? Ja jos alakautta ultrataan niin se ei ole mikään iso asia..ei enempää tutkita.

Vierailija
9/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:43"]

Mikä juttu tää on? Onko sulla siis pahoja mielenterveysongelmia? Onko se sitten kuitenkin hyvä juttu, että tapaaminen on kun olet "herkkänä". Niille kun ei varmaankaan kuulu esittää et kaikki on hyvin jos ei kerta ole. 

[/quote] kaksisuuntainen on, mutta hyvin ja oireetta olen elänyt jo kaksi vuotta, elämä muuten kunnossa mutta pelko sisätutkimuksiin on kova. Mielestäni se ei kuulu sosiaali työntekijälle vaan lääkärille?

Vierailija
10/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla tai miehelläsi päihdetaustaa? Oletteko kovin nuoria ehkä jopa alaikäisiä? Onko aiempaa yhteyttä sosiaalitoimeen? Oletko sinä tai miehesi entisiä huostaanotettuja vai miksi tuollainen tapaaminen?

Vierailija
11/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päihdetaustaa. Minä olen yli 20 ja mies våhän nuorempi mutta täysi-ikäinen. Omasta perheestä molemmat.

Vierailija
12/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päihdetaustaa. Minä olen yli 20 ja mies våhän nuorempi mutta täysi-ikäinen. Omasta perheestä molemmat.

Vierailija
13/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:43"]

[/quote] kaksisuuntainen on, mutta hyvin ja oireetta olen elänyt jo kaksi vuotta, elämä muuten kunnossa mutta pelko sisätutkimuksiin on kova. Mielestäni se ei kuulu sosiaali työntekijälle vaan lääkärille?

[/quote]

Niin, menet tapaamaan sosiaalityöntekijää ultran JÄLKEEN. Tuskinpa se ultrasta haluaa tietääkkään? Helpompihan ne on samalla reissulla hoitaa, ja mielestäni fiksua, kun niin on järjestetty, vaikka toisistaan erillään olevia asioita ovatkin.

Vierailija
14/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sisätutkimus on vähän niinkuin penis menisi sisään. Ei siinä ronklata ja kaiveta. Jos on lapsen saanut alulle niin kai sen on valmis sillä tapaa sitten näkemäänkin sen lapsen. 

Vierailija
15/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään velvollisuutta tavata sossua. Voit tehdä kohtelustasi kantelun.

Vierailija
16/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omasta mielestä on outoa että ne on laitettu samalle kerralle. Ainakin kun pelkoni on tiedossa, niin mieluumin keskustelisin asioista kun olen rauhallinen. Siis jos on pakko, edelleenkään en vaan ymmärrä että miksi pitää joutua sossujen kanssa tekemisiin jos lapsi on tulossa tasapainoiseen perheeseen. Enkä myöskään pidä siitä että joku epäilee sitä.

Vierailija
17/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyt tietysti. Hitto mikä holhousyhteiskunta täällä melskaa taas...

Vierailija
18/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen soittoa hoitopaikkaan jos haluat tietää mistä on kyse. He sen pystyvät parhaiten kertomaan. 

Vierailija
19/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika helppo homma, ei satu ei tunnu juuri miltään, veikkaan että olet ultran jälkeen vaan onnellinen, muista pyytää kuvia :)

Vierailija
20/84 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun peläisinki kipua. Mutta tässä on traumoja takana niin se että tuntematon tulee jalkoväliin tuijottelemaan tuntuu pahalle. Olen maininnut pelostani ja saan apua ennen synnytystä, jos saisin itseni kasaan. Kiitos kuitenkin tuesta ja tsempistä.