Muotibloggari, jonka vaatteet + asusteet haluaisit itsellesi,
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 15:49"]
Voisin ottaa Mungolifen Annan, koska pidän kaikista hänen merkkilaukuistaan ja useimmiten hänellä on myös kauniita vaatteita!
[/quote]
Annan tyyli on hiukan liian runsas, joulukuusimainen. Sillä on ollut joissakin viimeisimmissä postauksissaan harmaat, pitkävartiset nyörisaapikkaat, joita se itse kuulema rakastaa, mutta mun mielestä ne on kyllä ihan kauheinta mitä olen koskaan sen päällä bongannut. Makuasioitahan nämä, mutta mun mielestä vähemmän on enemmän.
Columbine Smille. Blame it on fashion. Tyylialkemisti suomalaisista.
Tosin ehkä eniten jälleenmyyntiarvoa ois Bingolifen laukuilla. Koska kreisimäärä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:08"]
Pipsa
[/quote]Sama! Haluaisn tuon saman mustan lintumekon mitä eilisissä blogikuvissa piti yllä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:15"]
[/quote]
Onko tää jotain sarkasmia? Tyylialkemistin viimeisin postaus, jossa kuvia Pariisin reissulta, ei morjens!!! :DDD
Kuinka purjehtijaksi tullaan -blogin Norpan vaatekaappi kelpaisi minulle.
Haluaisin Nelliinan vaatekaapin. :)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:15"]
[/quote]
Onko tää jotain sarkasmia? Tyylialkemistin viimeisin postaus, jossa kuvia Pariisin reissulta, ei morjens!!! :DDD
[/quote]
Tota... Ei. Hänellä, ja myös ystävällään Ilonalla on ihana aikuinen tyyli, myös Célinen ja Chanelin laukut kelpaisivat. Ja laatikkopyörä :)
Superficial Girls tai Blonde Saladin :) Suomalaisista Mungon, Xenian tai Chiquinen.
Voisin ottaa Mungolifen Annan, koska pidän kaikista hänen merkkilaukuistaan ja useimmiten hänellä on myös kauniita vaatteita!