Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle lääkärille tilaan ajan?

Vierailija
26.10.2013 |

Olen saanut ihottumaa kasvoihin, joka ei millään meinaa lähteä pois (olen allerginen ja atooppiaa sairastava, ei siis uutta ole iho-oireet. Tällä kertaa  ei vain helpota). Lisäksi olen lopettanut ehkäisyn ja kuukautiset on tulematta. Eipäilen ihon kunnon huonomisen johtuvan ehkäisynlopettamisesta. Olisiko oikea osoite gynekologi vai ihotautilääkäri?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varaa aikaa kummallekaan, vaan odotat, että hormonimyrsky menee ohi ja iho paranee itsestään.

Vierailija
2/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee varmaan vielä yrittää sinnitellä. Olo on vain kovin kurja ihottuman takia. Ei ole tullut syötyä pariin viikkoon kunnolla, kun se on tuskaista ihottuman vuoksi.

-Ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa...naaman ihottuman takia olis hassua käydä gynellä levittämässä jalkoja. :)

Vierailija
4/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäri on oikea valinta tässä tapauksessa ehdottomasti.

Vierailija
5/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopetit ehkäisyn tullaksesi raskaaksi, niin mitäs se gynekologi tähän vaivaan voi tehdä. Jos ihottuma on oikeasti sellaista ettet syömään pysty, niin voisit käydä näyttämättä tk-lääkärille, ettei kyseessä olisi vaikkapa antibioottihoitoa vaativa ruusu.

Vierailija
6/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ja gyneä mietin lähinnä siksi, että tietäisi varmasti parhaiten millä hormoonit saa tasaantumaan jos ihottuma johtuu ehkäisyn pois jättämisestä.

-Ap-

Vierailija
7/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vuodessakaan mennyt ohi hormonimyrskyn aiheuttamat iho-oireet. Kävin ihotautilääkärillä ja sain kunnon lääkkeet. Älä nyt siis ainakaan kamalan kauaa odottele.

Vierailija
8/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan se ihotautilääkärikin tietää mitä voi tehdä jos ihottuma on"hormooniperäinen".

Gyne taas ei paljoa ihotumista tiedä....

Vierailija
9/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, varaa aika ravintoterapeutille, hyvälle sellaiselle, voisit ohimennen päästä eroon vanhoistakin vaivoista. Lääkäri hoitaa oiretta ei syytä.

Vierailija
10/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ihottumaa vai finnejä, siis aknea? Minä ainakin käsitän ihottumalla jotain muuta kuin finnejä.

Vierailija
11/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamassa on ihottumaa ei finnejä. Ihottuma on kutiseva, punoittava ja pientä rypyliäistä. Toisinaan kirvelee ja kiristää ihoa. Finnejä on tullut muualle vartaloon ne eivät häiritse juurikaan elämääni.

-Ap-

Vierailija
12/12 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun hulluksi kohta tän kutinan ja kirvelyn kanssa... Miten jaksan maanantaihin odottaa, että pääsen lääkäriin. Mulle on ihan sama hoitaako lääkäri aiheuttajaa, haluan avun oireisiin. Ravintoterapeutista tuskin on apua ruoka-aineallergiselle?

-Ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä