Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mukava lastenhoitaja tarjolla(JKL)

Vierailija
09.11.2013 |

Moi! Täällä olisi 19-vuotias luotettava, huumorintajuinen ja vastuuntuntoinen nainen lastenhoitotyötä etsimässä. Lasten kanssa ollessani minulle on tärkeää, että lapset viihtyvät kanssani ja tuntevat olonsa turvalliseksi. Minulla on kokemusta lastenhoidosta päiväkodeissa työskentelyn ja sisaruksien sekä läheisteni lasten hoitamisesta. Lisäksi olen tehnyt töitä henkilökohtaisena avustajana ja tulin juuri takaisin Suomeen oltuani Espanjassa au pairina 2v, 4v ja 9v lapsille. Pidän paljon lasten kanssa olemisesta. Työajoista ja palkasta voisimme neuvotella, mutta voisin hoitaa lapsiasi myös yön yli esimerkiksi viikonloppuisin. Voin aloittaa työt pian eli jos tarvitset kiireellisesti apua lyhyelläkin varoitusajalla ja/tai satunnaista tai pitkäaikaisempaa hoitajaa niin ole minuun pian yhteydessä.

lastenhoitoapuri@hotmail.fi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oot tuohon ikään mennessä jo ihan poäiväkodissakin kerennyt työskentelemään. mitäs kouluja oot käyny?

Vierailija
2/2 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta jos on yläasteen jälkeen mennyt lähihoitajakouluun, niin on voinut 18 vuotiaana valmistua lastenhoitaksi. Kesken opiskelujenkin sijaisuuksia on tarjolla paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla