Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologeja ja psykiatreja paikalla?

Vierailija
10.09.2020 |

Millaset potilaat ärsyttää eniten?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eivät syö lääkkeitään. Olen määrännyt teille ne lääkkeet syystä. LL, psykiatri

Vierailija
2/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa ihan suoraan, että sellaiset potilaat, joilla vain on selkeästi ollut jopa liian helppo elämä mikä kostautuu sillä, että aletaan päästään keksiä mikä siinä elämässä on vikana, vaikka yhtään mitään siinä ei ole vikana. Ei vain ole kivaa kun edellinen potilas on sairastunut vakavasti nuorena tai joutunut hyväksikäytön uhriksi ja sitten tämä seuraava potilas valittaa siitä, että hamsteri kuoli 3 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa ihan suoraan, että sellaiset potilaat, joilla vain on selkeästi ollut jopa liian helppo elämä mikä kostautuu sillä, että aletaan päästään keksiä mikä siinä elämässä on vikana, vaikka yhtään mitään siinä ei ole vikana. Ei vain ole kivaa kun edellinen potilas on sairastunut vakavasti nuorena tai joutunut hyväksikäytön uhriksi ja sitten tämä seuraava potilas valittaa siitä, että hamsteri kuoli 3 vuotta sitten.

Sinä mikään mielenterveyden ammattilainen ole. 

Vierailija
4/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joille on odotukset sitä ammattilaista kohtaan sellaiset, että paranna sinä mun ongelmat, poista oireet, keksi ammatti jne. Ja sitten esim. käyntien välillä ei itse tee koskaan mitään asioille. Toki sen inhimillisesti ymmärtää hyvin ja itsessä on kyllä ammattilaisena mietittävää, kun ärsyyntyy, mutta välillä aina kolahtaa tuollainen vastuun sysääminen toiselle.

Vierailija
5/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, joille on odotukset sitä ammattilaista kohtaan sellaiset, että paranna sinä mun ongelmat, poista oireet, keksi ammatti jne. Ja sitten esim. käyntien välillä ei itse tee koskaan mitään asioille. Toki sen inhimillisesti ymmärtää hyvin ja itsessä on kyllä ammattilaisena mietittävää, kun ärsyyntyy, mutta välillä aina kolahtaa tuollainen vastuun sysääminen toiselle.

Jos olet mielenterveyden ammattilainen tiedät mistä reaktiosi johtuu ja mitä sille tehdä. Toki vastasit vain kysymykseen, ei siinä.

Vierailija
6/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka eivät syö lääkkeitään. Olen määrännyt teille ne lääkkeet syystä. LL, psykiatri

Eikö muka yhtään syynä niiden lääkkeiden määräämiseen ole se, että ”kunhan nyt on jotain tehty minkä laittaa tietoihin ylös” siis että määräätte myös muodon vuoksi jotain lääkkeitä että on muka autettu jotenkin. No joo ei varmaan ole näin, mutta se on ainakin fakta että ette tarkista tarpeeksi usein onko lääkkeiden/tietyn lääkkeen käyttö enää aiheellista.

Vierailija
7/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nuorten kanssa töitä ja jossain vaiheessa ratkaisun odottaminen toisilta alkaa ärsyttää. Siis jos kuukausikaupalla tai vaikka yli vuoden verran ollaan hiljaa tai jatkuvasti oppositiossa, eikä mikään tartu. Ei myöskään haluta vaihtaa toiselle työntekijälle, ottaa vastaan ryhmähoitoja tms. Toki kysyn voisinko itse tehdä jotain toisin, mutta yleensä siihenkään ei tule vastausta. Jossain 6 kk - 12 kk kohdalla alkaa itsellä tulla ns. vastatunteita.

Vierailija
8/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka yhtään syynä niiden lääkkeiden määräämiseen ole se, että ”kunhan nyt on jotain tehty minkä laittaa tietoihin ylös” siis että määräätte myös muodon vuoksi jotain lääkkeitä että on muka autettu jotenkin. No joo ei varmaan ole näin, mutta se on ainakin fakta että ette tarkista tarpeeksi usein onko lääkkeiden/tietyn lääkkeen käyttö enää aiheellista.

Tämä. Aina kehotetaan hakemaan apua ja se "apu" on pilleripurkki, josta on jopa enemmän haittaa kuin hyötyä. Se on tietysti halvempaa, mutta terapia olisi se mistä voisi hyötyäkin. Se vaan on liian kallista, joten turhaa nappia vaan naamaan.

Vierailija
9/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oot? Ja miksi haluat haukkua mielenterveyspotilaita? Sehän tämän ketjun tarkoitus oli.

Vierailija
10/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et kuuntele mua, mä en kuuntele sua!

Vierailija
11/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen nuorten kanssa töitä ja jossain vaiheessa ratkaisun odottaminen toisilta alkaa ärsyttää. Siis jos kuukausikaupalla tai vaikka yli vuoden verran ollaan hiljaa tai jatkuvasti oppositiossa, eikä mikään tartu. Ei myöskään haluta vaihtaa toiselle työntekijälle, ottaa vastaan ryhmähoitoja tms. Toki kysyn voisinko itse tehdä jotain toisin, mutta yleensä siihenkään ei tule vastausta. Jossain 6 kk - 12 kk kohdalla alkaa itsellä tulla ns. vastatunteita.

Hakeudu työnohajaukseen tai vaihda alaa.

Vierailija
12/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ylimieliset ja vähättelevät psykiatrit. Jos sanon, että haluaisin opiskella vaikka kätilöksi niin saa kuulla kuinka ”ei ehkä kannata” tai ”se on kyllä aika raskas ammatti”

Oikeasti tarkoittaen: ”sinusta ei ole siihen”

Että kiitos vaan kannustuksesta.

Vierailija
13/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä? Potilaan olon kohentamisen syystä vai lääke-edustajien lahjojen ja saunailtojen annin syystä?

Vierailija
14/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ei ärsytä minkäänlaiset asiakkaat. Useimmilla on jo iso kynnys hakea apua ja kun tulevat luokseni, he usein aistivat herkästi, mitä heistä ajattelen. Jos olisin ärsyyntynyt, se varmaankin välittyisi heille. Jos pitää joku asia löytää, mikä jää tympäisemään on se, jos asiakas käy vain yhden käynnin, eikä palaa enää. Tuolloin koen tehneeni jonkin virheen, tai asiakas on tulkinnut sanomisiani väärin, ei pitänyt persoonastani tmv. Harmittaa, koska ei antanut mahdollisuutta näyttää, miten häntä olisin voinut auttaa. Näitä onneksi harvemmin.

Psykologi

Vierailija
15/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä asiakkaat. Jos he on tulleet mua tapaamaan, siihen on syy ja se syy saattaa aiheuttaa kaikenlaista käytöstä, ja ajattelen, että he saavat tulla juuri sellaisina kuin ovat. Yleensä sen sijaan kyllä ärsyttää toimimattomat ja kankeat organisaatiot ja niiden aiheuttama huono työkulttuuri -tai ilmapiiri. On raskasta, kun ei jotain oragnisatorisista syistä voi auttaa niin paljon kuin oikeasti pystyisi. -PsM

Vierailija
16/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntapa työttömät jotka ei edes halua töitä

Vierailija
17/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi kirjoitti:

Sylettää tällaiset kouluttamattomat ihmiset, jotka esiintyvät netissä psykologeina, vaikka eivät osaa edes yhdyssanoja.

Vierailija
18/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi kirjoitti:

Yhdys sana vammaiset palsta trollit.

Vierailija
19/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ärsytä asiakkaat. Jos he on tulleet mua tapaamaan, siihen on syy ja se syy saattaa aiheuttaa kaikenlaista käytöstä, ja ajattelen, että he saavat tulla juuri sellaisina kuin ovat. Yleensä sen sijaan kyllä ärsyttää toimimattomat ja kankeat organisaatiot ja niiden aiheuttama huono työkulttuuri -tai ilmapiiri. On raskasta, kun ei jotain oragnisatorisista syistä voi auttaa niin paljon kuin oikeasti pystyisi. -PsM

Jäin oikein miettimään kaikkia menneitäkin työpaikkoja ja kollegoitani, en tunne ketään, jota asiakkaat/potilaat ärsyttäisivät. Toki työ on raskasta ja välillä tilanteet ovat rankkoja ja ärsytyksen tunteita tulee, mutta ei ole kyllä alalla tapana puhua tai ajatella niin, että joku asiakas/potilas olisi ärsyttävä.

Vierailija
20/33 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla hyvä terapia jos toinen osapuoli vain kuuntelee ja ei koskaan kerro mitään itsestä? Ei luottoa synny ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi