Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoala on liian helppoa

Vierailija
26.10.2013 |

Hoitoala on liian helppoa. koko ajan pidetään taukoja, juorutaan ja juodaan kahvia. En ole tavannut yhtään reipasta hoitajaa, joka ei marmattaisi työn raskautta, vaikka todellisuudessa nostoihin ja pyllyjenpesemiseen saa apua kollegalta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Jos kaikki tuo energia mikä käytetään valittamiseen menisi potilaiden hoitoon, olisi hoitokin varmasti ihmisarvoa kunnioittavaa. Nyt ei kyllä laadusta voi puhua! Täysin ala-arvoista touhua jossa oman ajattelun määrä on lähinnä matelijan tasoa.

Vierailija
22/28 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sitä pitäisi vaikeuttaa?? potilaisiin kiinnitetään lisäpainoja... öisiin sairaaloihin vapautettaisiin  käärmeitä jotta yököt eivät vain olisi av jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni henkilökunnan tulisi osallistua oikeasti työympäristön ja työtapojen kehittämiseen ja tuntea vastuuta omasta työstään. Se lisäisi työnteon motivaatiota ja ehkäisisi työhön leipääntymistä ja sitä kautta potilaiden ala-arvoista kohtelua. Hoitoalalla ei töitä voi tehdä kuin tehtaassa liukuhihnalla!

Vierailija
24/28 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin! Kouluttautukaa kaikki hoitajiksi, sieltä irtoaa hyvät rahat helpolla!

Vierailija
25/28 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 13:05"]

Niin onkin! Kouluttautukaa kaikki hoitajiksi, sieltä irtoaa hyvät rahat helpolla!

[/quote]

Rahat ei kyllä taida olla kovin hyvät...

Vierailija
26/28 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/28 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on niin helppoa, että päätin vaihtaa alaa. Ei vais, en jaksa enää työn fyysistä ja henkistä raskautta. Mun duuni on semmosta, että töistä päästyäni ei voimat enää riitä loppupäiväksi juuri muuhun, kuin sohvalla makoilemiseen. Vaikka olisi ihan kiva päivä töissä ilman vastoinkäymisiä, niin fyysisesti olen ihan puhki. Ikää on alle 30-v. ja totesin, että en tätä työtä halua loppuelämääni tehdä. Joku vois viisastella, että on ollu liian ruusuiset kuvitelmat työstä kun oon alalle aikoinaan lähtenyt. Eipä sitä sillon teininä osannut kuvitella, että minkälaista se arki oikeasti tulee olemaan. Nyt opiskelen uutta alaa ja opinnoissa on reilusti haastetta. Silti mulla on sellainen fiilis, että ihan ku ois lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän