Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nelikymppinen nainen ei saisi näyttää hyvältä/seksikkäältä? Tai viisikymppinen?

Vierailija
10.09.2020 |

Mikä on tämä asenne, että keski-ikäinen nainen ei saa olla seksikäs? Pitäisikö siinä olla jotain hävettävää, että näyttää vielä hyvältä tuossa iässä, ja kroppakin on kunnossa? Enkä puhu nyt nuoria miehiä metsästävistä naisista, vaan ihan tavallisista naisista.
Ei elämä ole ohi kolmekymppisenä!

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa!

Suomalaisten ihannointi ”arvokkaasti ikääntymistä” kohtaan eli toisin sanoen kulttuurinen paine siitä, että ikääntyvän naisen täytyy muuttua näkymättömäksi tai muuten on ”säälittävä” ym. on sairasta.

Yksinkertaisesti sairasta.

Nainen saa olla niin näyttävä, seksikäs jne. kuin ikinä haluaa myös nuoruuden jälkeen!

Toki saa myös ”ikääntyä arvokkaasti” (= muuttua näkymättömäksi) jos haluaa, mutta sitä ei tule vaatia muilta eikä paheksua niitä, jotka haluavat ja uskaltavat olla näyttäviä ja/tai seksikkäitä myös keski-iässä.

N27

Vierailija
22/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintavakoa ei saa näyttää ja niin edelleen. Kananptukka mainittiinkin jo. Liialliset korut ovat naurettavia.

Paljonko pitää olla koruja että liiallista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niin on sanottu ettei muka saa? Jokainen saa olla ihan sellainen kun on. Minä ainakin olen, enkä välitä muitten mielipiteistä.

Vierailija
24/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa!

Suomalaisten ihannointi ”arvokkaasti ikääntymistä” kohtaan eli toisin sanoen kulttuurinen paine siitä, että ikääntyvän naisen täytyy muuttua näkymättömäksi tai muuten on ”säälittävä” ym. on sairasta.

Yksinkertaisesti sairasta.

Nainen saa olla niin näyttävä, seksikäs jne. kuin ikinä haluaa myös nuoruuden jälkeen!

Toki saa myös ”ikääntyä arvokkaasti” (= muuttua näkymättömäksi) jos haluaa, mutta sitä ei tule vaatia muilta eikä paheksua niitä, jotka haluavat ja uskaltavat olla näyttäviä ja/tai seksikkäitä myös keski-iässä.

N27

Juuri näin, hyvä kirjoitus!

Tuo kulttuurinen paine vaikuttaa moneen.

Vierailija
25/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, lyhyt tummanvioletinpunaiseksi värjätty polkkatukka on sexy. Lisää.

Ja karvaton pimppi, joka haisee hieman kuselle jotta sitä saa nuolla ja imea puhtaaksi kalu kovana.

M40

Eikun kunnon karvainen tuhero, joka haisee myös kunnolla kuselle. Ruisk! Oohh!!

SETÄ SPERMA

Vierailija
26/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50 voi olla tosi seksikäS jos pukeutuu oikealla tavalla, liikkuu/urheilee ja huolehtii hiuksista jne.

Vierailija
27/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paljon uima-hallissa, ja huomaan että monet tuonikäiset häpeilevät kehoaan. Outoa, ettei ole löytänyt tuohon ikään mennessä hyvää itsetuntoa?

Vierailija
28/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä estä kuin luonto ja elintavat.

Vierailija
29/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän säälittävän näköistä, jos 50v eukko yrittää olla seksikäs. Eiköhän parasta ennen päiväys ole jo meidän ikäisiltämme mennyt. T. 51v nainen.

Jos asenne on tuota luokkaa, niin sinun kohdalla sitten varmaan onkin. Minun ei. Elän omaa elämääni, en kenenkään toisen. Ja jos haluan näyttää seksikkäältä niin sitten näytän. T. Nainen 56v

Vierailija
30/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys ei ole aina hyvää makua.

Ihan oikea seksikkyys ei ole pukeutumista, meikkausta tai hiustyyliä, vaan se on sisäistä kauneutta ja upeutta.

Vierailija
31/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niin on sanottu ettei muka saa? Jokainen saa olla ihan sellainen kun on. Minä ainakin olen, enkä välitä muitten mielipiteistä.

Eihän sitä missään tietenkää sanota, hassu! Se on yleinen asenne joka huokuu ihmisistä. Tai ehkä se on kateellisuutta niitä kohtaan, jotka ovat aina pitäneet huolta vartalostaan ja ulkonäöstään. En tiedä.

Vierailija
32/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin parikymppisenä ihan muodoton ja epävarma kaikesta, naama täynnä finnejä. Nyt muodot kohdallaan ja ihokin hyvä. Itsevarmuus se tosin on se, mikä seksikkyyttä tuo enemmän ja se, että on löytänyt tyylinsä. Nelikymppisenä kaikki on paremmin.

Vierailija
33/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai nelikymppinen voi näyttää seksikkäältä. Ja viisi- ja kuusikymppinenkin. Jonkun mielestä. Kun olin parikymppinen, minusta seksikkäältä näyttivät senikäiset tytöt, jotka nykyään viisikymppisenä näyttävät minusta lähinnä lapsilta. Mutta ikähaarukka on nykyään isompi kuin ennen: kolmestakympistä kuuteenkymppiin.

Kropan kunto, silmän pilke, huumorintaju, ryhti, sekä sisäinen että ulkoinen ryhti ovat seksikästä. Ja joo, nelikymppisen seksikäs asu ei kyllä ehkä ole sama kuin teinin. Että semmonen fiksu pukeutuminen on näin miehenä mukavampaa katseltavaa kuin nolostuttavat yritykset tunkea itsensä liian piukkoihin ja hutsahtaviin vaatteisiin. Mutta tämähän on vaan yhden miehen mielipide.

P.s. en tiedä mikä on kananpersetukka, mutta kantajalleen sopiva lyhyt tukka on minusta paremman näköistä kuin kuivahtanut haasottava pitkä tukka aikuisella naisella.

Vierailija
34/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se on lähinnä kateellisuutta hyväkroppaisia kohtaan. Lihavat naiset usein ylenkatsovat ainakin minua, koska olen hoikka.

Vierailija
35/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksikkyys mielestäsi , puolialasti kulkemista?Tekotissit , ripsipidennykset , vahatut kulmat ?Värjätty tukka ja pakkeli pärstä.Hieman homshahtava pukeutuminen ?Ja käytös kuin katu h...alla ?     Tee kuten haluat , mutta ei yleistetä , kukaan ei kiellä olemasta omaittensä.

Vierailija
36/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sen kieltää !? Kukin olkoon just jetsulleen sellanen, ku on, ja minkä ikäsenä lystää, hittojako se kenellekään muulle kuuluu, varsinkaan sellaiselle, joka ei kustannuksiin osallistu millään tavalla !? Sen tulee riittää, ettei syyllisty rikoksiin, eikä vahingoita muita.

Lakatkaa nyt hittovie miettimästä, mitä muut, milloin mistäkin miettii, ja eläkää sitä omaa elämäänne !!!

Vierailija
37/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai nelikymppinen voi näyttää seksikkäältä. Ja viisi- ja kuusikymppinenkin. Jonkun mielestä. Kun olin parikymppinen, minusta seksikkäältä näyttivät senikäiset tytöt, jotka nykyään viisikymppisenä näyttävät minusta lähinnä lapsilta. Mutta ikähaarukka on nykyään isompi kuin ennen: kolmestakympistä kuuteenkymppiin.

Kropan kunto, silmän pilke, huumorintaju, ryhti, sekä sisäinen että ulkoinen ryhti ovat seksikästä. Ja joo, nelikymppisen seksikäs asu ei kyllä ehkä ole sama kuin teinin. Että semmonen fiksu pukeutuminen on näin miehenä mukavampaa katseltavaa kuin nolostuttavat yritykset tunkea itsensä liian piukkoihin ja hutsahtaviin vaatteisiin. Mutta tämähän on vaan yhden miehen mielipide.

P.s. en tiedä mikä on kananpersetukka, mutta kantajalleen sopiva lyhyt tukka on minusta paremman näköistä kuin kuivahtanut haasottava pitkä tukka aikuisella naisella.

Et tiedä mikä on kananpersetukka, mutta olet sitä mieltä että aikuisella naisella ei saa olla pitkä tukka? Hahahahaha!

Vierailija
38/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu miksi pitäisi näyttää seksikkäältä ja ketä varten?

Keski-ikäisillä ei enää yleensä ole suorituspaineita tai muutenkaan ulkonäköpaineita, joten jos seksikkyys ei kiinnosta, saa antaa itselleen luvan kulkea verkkareissa.

Toki jos on vielä pariutumisen tarvetta, voi vähän tsempata ulkonäkössioissa.

Vierailija
39/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn paljon uima-hallissa, ja huomaan että monet tuonikäiset häpeilevät kehoaan. Outoa, ettei ole löytänyt tuohon ikään mennessä hyvää itsetuntoa?

Miksi sutturahyvä kyyläät muita? Kun minä menen uimahalliin, niin menen sinne uimaan ja edes vilkaise muita, en ainakaan pahalla. :)

Vierailija
40/67 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksikkyys mielestäsi , puolialasti kulkemista?Tekotissit , ripsipidennykset , vahatut kulmat ?Värjätty tukka ja pakkeli pärstä.Hieman homshahtava pukeutuminen ?Ja käytös kuin katu h...alla ?     Tee kuten haluat , mutta ei yleistetä , kukaan ei kiellä olemasta omaittensä.

Mistä sinä tietäisit mikä mielestäni on seksikästä? Mutta vinkkinä; Ei ainakaan nuo mainitsemasi asiat. Kommentistasi huokuu katkeruus naisia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi