Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika järkkyjä nuo kropat julkkiskuvissa ilman fotoshoppausta, linkki

Vierailija
26.10.2013 |

Täysin erilaisia naisia osa julkkiksista kyllä livenä/käsittelemmättömissä kuvissa kuin miltä monesti vaikuttaa:

Lehden kannessa: 

http://www.weblyest.com/articles/view/734/page:15

Biitsillä:

http://www.weblyest.com/articles/view/734/page:16

Mikä mieli siinä on, että muokataan vartaloista joitain kiiltokuvia, kun kuitenkin näyttäydytään biksuissa mummovartalossa ja kaikki huomaavat eron? En vain käsitä. Toisaalta on ihan hauskaa, että näitä alkaa olla esillä enemmänkin. Se, miksi monilla julkuilla näyttää olevan paljon selluliittiä, on aika outoa, uskoisi, että noilla tulotasoilla olisi varaa kunnon kunto-ohjelmiin ja ruokavalioihin tai ihan vaan plastiikkakirurgiaan... 

Suomessa monet julkut nyt on niin rumia muutenkin (esim. naamasta), ettei enää kauheasti yllätä se lösö mikä vaatteiden alta paljastuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansikuvissa halutaan nähdä seksikkyyttä, itse pidän sitä vähän kuin taiteena enkä näe asiassa mitään ihmeellistä.

Vaikka olisi kuinka rahaa, tahdon lujuutta ja aikaa siihen kunnossa pysymiseen tarvitaan joka tapauksessa. Kyllä minäkin tiedän miten laihtuisin vaikken rikas olekaan, minusta ei vaan ole siihen, koska en kykene luopumaan tietyistä herkuista tarpeeksi pitkäksi aikaa ja oikeastaan jopa lopullisesti, mitä hoikkana pysyminen minun kohdallani vaatisi. Raha ei ratkaise kaikkia ongelmia, ei PT:n palkkaaminen vielä kroppaa muokkaa, jos tykkää itse makoilla sohvalla ja syödä karkkia ja jäätelöä.

Vierailija
2/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyjä ? Herää toki, parempia kuitenkin kuin useammalla taviksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi noiden kuvien ottojen välillä lienee kulunut vuosia. Photoshopilla parannellaan kyllä paljon, mutta onhan ne julkimot esillä muutenkin kuin kansikuvissa. Kate Moss oli toki kansikuvaa otettaessa paljon hoikemmassa kunnossa. Cameron Diaz on vanhentunut sekin, ei ihme että selluliittiä alkaa tulla.

Vierailija
4/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoria heräsi aivojeni sopukoissa, voihan noita natural kuviakin muokata vähän paisuttelemalla ongelmia. Toinen juttu on se, että kaikki rajut pussikeitto tms. dieetit voivat luoda todella vaikean selluliittiongelman.

Vierailija
5/5 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jotenkin lohduttavaa. Kun itsestä tuntuu, ettei esim voi mennä uimarannalle biksuissa, kun reisiselluliitti ja pieni vatsalöllö näkyy ja hups, mun reidet ja maha ei ole yhtään noita kummemmat -en siis olekaan niin kauhea kuin luulin. Vähän armoa siis itsellekin, miksi minun kroppani pitäisi olla täydellisessä fitnesslookissa kun olen sentään tavallinen kiireinen työssäkäyvä perheenäiti, jolla ei ole aikaa eikä rahaa panostaa vain itseensä 24/7 ja maailmantähdetkään ei ole tuon kummempia ilman photoshoppia ja vaikka heillä resurssit on jotain aivan muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi