Onko teille deittailussa jäänyt paljon ystäviä? Miten toimit kun aloit seurustella?
Suhdemielessä ei siis natsannut, mutta juttu kulkee muuten. Mulla on kolme tapausta, joiden kanssa olen viestitellyt paljonkin. Nyt kun tapasin miehen, jonka kanssa aloin seurustella, jätin nuo viestittelykumppanit pois. Jotenkaan ei tunnu sopivalta enää viestitellä muiden kanssa, mutta toisaalta en välttämättä näe seurustelukumppania esim viiikkoon ja tuntuu tylsältä, ettei voi edes jutella muiden kanssa. Miten te teette?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan varma, mitä kysyt.
1. Oletko hylännyt ystäväsi alettuasi deittailemaan?
2. Oletko saanut ystäviä deittikumppaneista, joiden kanssa romanttinen/seksuaalinen suhde ei toiminut mutta muuten natsasi?
3. Oletko deittailun aloittaessa jättänyt viestittelemättä muille mahdollisille deittikumppaneille? Eli keskitytkö yhteen deittiin kerrallaan?
Joo mulla on huono luetunymmärtämisen taito.
Kohta 2. Luepa otsikko uudestaan.
Ap.
Vastaus: ei ole. Mutten ole ennen nykyistä tapaillut kuin vain kahta ihmistä. Mun mielestä ei ole sopivaa hylätä ystäviä, jos alkaa seurustelemaan. Eli jos nämä edelliset deittikumppanit ovat nimenomaan ystäviä, en näe mitään syytä miksei heihin voi pitää yhteyttä ihan normaalisti myös parisuhteessa.
Ei ihan vastaa kysymykseesi, mutta aikoinaan 90-luvulla tapasin nettideittien kautta miehen, jonka kanssa minusta tuli hyvä ystävä. Sellaisia tunteita ei kuitenkaan ollut, että olisimme alkaneet olla yhdessä. Sen sijaan seuraavien vuosien aikana jaoimme tosi paljon keskenämme asioita, puhuimme (enimmäkseen kirjoittelemalla tosin mutta aina silloin tällöin tapasimmekin) niin iloista kuin suruista ja hyvin henkilökohtaisistakin asioista. Ei tullut koskaan mieleenkään ettenkö pitäisi yllä ystävyyttäni häneen vaikka seurustelisin jonkun muun kanssa. Hänellä sen sijaan oli pitkän aikaa naisystävä, joka ei hyväksynyt ystävyyttämme.
Heivasin veke silleesti pikkuhiljaa paria roikotin varalla. Mitä niillä seurakoirilla enää tekee siinä vaiheessa kun vakava suhde alkaa. Miksi et voi viikon aikana jutella omalle miehellesi.
En ole jatkanut kaverina kenenkään kanssa. Tyypillisesti huomasin heti ekoilla treffeillä ettei kiinnosta kuin korkeintaan kaverina mutta mies olisi ollut kiinnostunut enemmästä. Olisi ollut kiusallista jatkaa kaverina miehen kanssa, jonka tiedän olevan kiinnostunut enemmästä, joten yhteydenpidon lopettaminen oli luontevin ratkaisu. Yhden kanssa etenin tapailuun mutta se meni melko alkuvaiheessa poikki emmekä ole enää missään yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Heivasin veke silleesti pikkuhiljaa paria roikotin varalla. Mitä niillä seurakoirilla enää tekee siinä vaiheessa kun vakava suhde alkaa. Miksi et voi viikon aikana jutella omalle miehellesi.
Eri ystävien kanssa tulee juteltua eri asioista. Esim yhden kanssa meillä oli sama harvinainen kiinnostuksen kohde. Yksi taas jaksoi vääntää politiikasta. Oman miesystäväni kanssa en saa keskustelua aikaan näistä aiheista. Mutta koska omaan uskollisuudentajuuni ei kuulu entisten deittien kanssa viestittely, olen kertonut heille, ettei minusta nyt enää kuulu. Tietävät, että seurustelen.
Ap.
Mikäli se on sallittua sinulle sitten sen pitää olla ok myös niin päin, että mies viestittelee ex tinder pokiensa kanssa... ystävänä.... Nykyisellä miehelläni oli muutama exhoito "ystävänä" eräskin haukkui minua ja kännissä lähetteli miehelle rakkausviestejä ja tyrmistyi miten minä olen niin idiootti etten ymmärrä läppää.. no sanoin miehelle ei mitään ja aloin itsekkin viestitellä exilleni.. mies tyrmistyi ja näin jäivät nämä muutamat exät pois elämästä. Muutama naispuolinen tuttu hänellä on, mutta kunnioittavat parisuhdettamme eikä ongelmia heistä ole koitunut.. jotenkin paremmin ymmärtää pitkäaikaset ystävät kuin deitit, hoidot, joita vähän aikaa pyöritelty ja halutaan silti pyöritellä edelleen.. mutta kukin tyylillään
En näy miestäni viikkoon ja tekee mieli viestitellä muiden kanssa kun tylsää... ho,ho,ho*oooo
Vierailija kirjoitti:
En näy miestäni viikkoon ja tekee mieli viestitellä muiden kanssa kun tylsää... ho,ho,ho*oooo
No jos on vaikka vuoden viestitellyt ja jutellut kaikesta maan ja taivaan välillä päivittäin, ja siitä puoli vuotta yksin etätöissä kotona, niin myönnän kyllä että kaipaan juttuseuraa.
Ap
En ole ihan varma, mitä kysyt.
1. Oletko hylännyt ystäväsi alettuasi deittailemaan?
2. Oletko saanut ystäviä deittikumppaneista, joiden kanssa romanttinen/seksuaalinen suhde ei toiminut mutta muuten natsasi?
3. Oletko deittailun aloittaessa jättänyt viestittelemättä muille mahdollisille deittikumppaneille? Eli keskitytkö yhteen deittiin kerrallaan?
Joo mulla on huono luetunymmärtämisen taito.