*** <3 ELOKUISET 2014 <3 ***
Aloitan nyt ketjun meille elokuisesta pikkuisesta haaveileville, en löytänyt vielä ketjua.
Saffelson kp 1/26-28. Yk 5
Kommentit (425)
Pikkuisen hiljaiselon jälkeen saapuu tämä haaveilija nyt tänne. Menossa yk 4, ja ensimmäistä miekkosen kanssa haaveillaan.
Yk:t 2 ja 3 menivät vähän vähäisellä yrittämisellä kun allekirjoittanut oli hieman stressaantunut, että saakos sitä koulusta paperit ulos vai ei, mutta niin sitä vaan voi olla ylpeä, että kahden viikon päästä on AMK paperit kädessä ja voi keskittyä vain vauvahaaveisiin... ja ehkä töihin...
Mutta takaisin asiaan :) Eli Yk neljän kp 18 käynnissä. Pupuiltu on nyt hieman ahkerammin ja toivotaan, että siitä on hyötyä. Greippimehun olen tähän kiertoo ottanut nyt mukaan ja huomaan pitäväni siitä ;)
Onnea nyt jo plussanneille ja mulle suotuisia tuulia!
Future, Kp 18/27-31, yk 4
Kp 29/26-28 ja digi 1-2 viikkoa <3 onnea kaikille muillekin plussanneille ja sitä vielä yrittäville tarrasukkia ja muita mukavia matkaan<3
Mul ei mitää tuntemuksia ja se käy mulle oikein hyvin, edellinen km kipuili plussasta asti. Ja erikoisestakaan ei ollu mitään tuntoja, joten jos tämä jäisi matkaan <3
hopefullysoon 29/26-28 yk6
Kyllähän sitä pitää itsekin ilmottautua tähän porukkaan.
Nyt on kp 38/24-32 eli jännittäviä aikoja eletään.
Todella voimakas tunne tämä vauvakuume.
Ollaan poikaystävän kanssa oltu yhdessä kohta vuoden, asuttu yhdessä noin 9 kuukautta. Itse olen 21 ja poikaystävä 27. Kumpikaan ei ole vielä työelämässä ja poikaystävällä on opiskelut viittä vaille valmiina. Kummankin järki sanoo että kannattaisi odotella vielä vuosi.
Toisaalta mistä sen tietää jos yrittämisessä kestäisikin pidempään? Ei kuitenkaan mikään katastrofi olisi vaikka vauva tulisi nyt jo kuvoihin.
Itselläni siis yliopistolla opiskelut ovat vielä melko alkuvaiheissaan ja mietityttää miten vauvan tulo vaikuttaisi opintoihin...
Tuntuu myös ikävältä tukeutua työssä käyvään mieheen raskauden ja äityisloman aikana. Olenko vain outo?
Onnittelut hopefullysoon!
ON: Tein äsken testin, eikä se ois enemmän nega voinut olla :( nyt kierto menossa 30/28. Olo on kyllä turvonnut ja omituisempi kuin normikuukautisia ennen. Ei edes haamu, joten vuotoa odotellessa...
Hep!
Kiitos onnitteluista!
CARBLANCA en ole varma ymmärsinkö kysymyksesi oikein, mutta siis erilainen vuotohan voi myös kertoa raskaudesta. Ei kaikilla, ei aina, mutta itse ainakin huomasin sen, että vuoto on toistaseks vähentyny radikaalisti. Kyllä se vielä sieltä lähtee tulemaan ;)
PIKKUE ei yhtään hullumpi idea sellanen isojen ikäerojen kuulumispino. Sinne tuskin saadaan mitään kovin jokapäiväistä ja aktiivista keskustelua aikaiseski (tai mistäs mä tietäisin vaikka saataisiinkin), mutta toteuttamiskelpoinen silti. Mä itse olen hyvin huonlo luomaan mitään pinoja, mutta varmaan sellaiseen voisin kyllä kirjoittaa kuulumisia. Mä en viitsi laittaa omaa s-postiani tänne näkyviin, mutta jos haluat laittaa omasi niin miksei :)
Omasta navasta sen verran, että nyt nautiskelen tän viikon vapaista ja toivottavasti olokaan ei kovasti huonone ihan nopeasti. Nähän jännittää meidän keski-Euroopan reissu joulun tienoilla, kun sillon viikkoja around 7+ ja tunnetusti tuolloin sitä pahoinvointia esiintyy. Saa nähdä miten menee.
Mutta eipä tässä ihmeempiä. Todennäköisesti kirjoittelen elokuisiin. Toivottavasti mahdollisimman moni saa plussia pikapuoliin :)
Finola 4+0 la 12.8.14
Hei, hyppääjä minäkin mukananne elokuisiin Jännäämään. Meillä ei ole yritystä käynnissä, mutta niin vain luomuehkäisy taisi mennä mönkään. ainahan se " vaara " on olemassa, kun ei varmaa ehkäisyä ole. tai ihan varmoja nyt montaa olekaan. Innolla odotan kuinka tässä käy, kerrasta kyse ja kuinka se osuikin kiertopäivään 14/28-29. :o Mä olen vähän salaa toivonut meille vielä yhtä ja taas toisaalta miettinyt että tässä on hyvä näin. Miehelle en ole ehdotellut, mutta Kovin jämerä ei, sieltä ei voisi tulla, ehkäisy kun on mikä on. Kuopus meillä vajaat 2 v.
jotenkin jännä fiilis ja jännitystä lisäsi eiliset vatsan hetkelliset nipistelyt. Kinnityskipuhan tähän kohtaan sopisi. Onko muilla mitään kiinnitystuntemuksia ollut viikko oletetusta ovulaatiosta?
pippuripää yk 0 ja kp 23/28-29
...ja onnittelut teille kaikille Plussanneille! Taitaa olla suunnilleen elokuun puoliväli nyt la kohdilla menossa. Toivotaan lisää plussia. itselleni napsahtaisi joku 18.8 la:ksi, loppukesän vauveli. :)
oliko teillä plussanneet niitä kiinnittymistuntemuksia? Ja kuinka pitkään?
Pippuripää kp 23/28-29
Suoraann omanapailuun.
Oon lukenut viimeisen vuoden aikana niin paljon blogeja ja vauvapalstoja että ajattelin tietäväni paljon. Kiinnittymisvuodoista puhuttu paljon ja tämänkin kohdalla ajattelin että tiedän kun se osuu omalle kohdalle. Nyt kp 20 ja pyyhkiessä kirkasta verta paperiin, ei paljoa mutta kuitenkin. Samointein iski hirveä paniikki! Mutta nyt hetken itseäni rauhoiteltuani niin ehkä kyse oli juurikin kiinnittymisvuodosta? Eikös ne näihin aikoihin tule jos on tullakseen? Ääh. Muuten on jotenkin hirveen seesteinen olo, oon tässä pari päivää ollut varma ettei meille vauvaa tule tässä kierrossa mutta nyt toiveet taas heräsi esiin.
Elokuu15 kp20/?? (kp20/24-30 niillä perustein mitä kuukautiset oli hormonikierukan kanssa)
Juuripa näin elokuu15! Jos olisi kiinnittymisvuotoa, se sopisi kuvioihin ja hedelmöittyminen olisi ollut n. 7 pv sitten eli kp 13. :) pidän peukkuja! munasolu kun kiinnittyy kohdun seinämään, siinä voi ilmeisesti katakeita joitain pieniä verisuonia, joista aiheutuu vuoto. Saa nähdä tuliko plussa sinne ens viikolla. Tällä kaavalla testi voisi olla positiivinen viikon kuluttua. :)
PIPPURIPÄÄ: Kyselit kiinnitystuntemuksista: Mulla oli noin KP 21/30 pientä tuhrua ja nippailua, ajattelin sen kiinnittymshommaksi. Mutta myös samaten tuhrua vielä KP 28/29, joka ei kai enää voi olla kiinnitysjuttuja, kun jo testi näytti 29/30 plussaa. Tietenkin tuota pelästyy, mutta tänään ei taas mitään. Nyt siis KP 30/30 tai 4+3, La 09.8.2014, tai miten nyt uskaltaa sen kirjata :)
Päivitetty 3.12.2013
*** Elokuiset 2014 jännäilijät ***
Junyun kp 38/24-32 yk ?
Ellenwu kp 29/23 yk 1
Nyytimari kp 33/28 yk ?
Kristina kp 31/25-26 yk 5
Neitihuu kp 31/25-29 yk 3
Tintti kp 30/27-28 yk 2
Reksijakeittäjä kp 30/28 yk ?
Elisabet81 kp 31/28-30
Simpukka74 kp 28/28-30 yk5
Sohvia kp 34/35 yk 2
Carblanca kp 27/28, yk 1
Christabel kp 26/27-30 yk2
Sonle kp 26/28-35 yk 4
Keivi/Kiova, kp 31/33-35 ja yk 1
Vauvakuumeilija kp 27/30 yk 12
Pippuripää kp 23/28-29 yk 0
SointuOlivia kp 27/33-38 yk 8
Emotar 34v, kp 21/28-32 Yk 5
Johanna kp 20/28-31 yk9
Future kp 18/27-31 yk 4
Khalemeon kp 18/28 yk4
Rianna kp 25/35 yk 4
Metsätähti88 kp 16/29 yk 11
AnniW kp 12/28, yk 2
80Emilia kp 13/28-30 yk 4
Saffelson kp 10/26-28 yk 6
Henriikka85 kp 7/29-31, yk 12
Elokuu15 kp 20/? yk 1
Pikkue kp ?/? yk 1
Vivian kp ?/?, yk2(?)
+++ Plussanneet onnekkaat +++
Larsku (yk 2)
Mocca82 (yk 1)
Narayan (yk 1-2)
Janskina (yk 2)
Marjamiini (yk 4)
Kiiu (yk 1)
Finola (yk 3)
Lila80 (yk 2)
Hopefullysoon (yk 6)
… Syyskuisiin siirtyneet … - tsemppiä sinne <3
Silmu89
Lapinnoita
Mangustiina
Yennaf
Pinjaminsiemen
Nipa87
Kadonneet :)
Mago kp 39/26-30 yk 19
Yeena kp 38/26-32 yk ?
Zenyh kp 36/30 yk 2
Moi kaikille! Ihanasti plussanneita taas! <3 Ja pahoittelunu pudonneille:(
Tänne tulee hirveästi tekstiä heti kun ei pariin päivään kirjoittele:) Uusiakin tullut, tervetuloa!
Mangustiina, mieki uskon että voit alkaa uuteen yritykseen heti, mutta ei siitä lääkärillä käynnistä varmasti haittaa ole. Pahoitteluni vielä kerran! :(
Tänne ei kurjuutta kummempaa, en usko raskautuneeni, en tiedä milloin oli ovis ja oliko ollenkaan, oireita oli silloin jo kp11 mut liian aikaista kait. Oikeastaan toivonkin, että ei tärppäisi, ei tämmöseen taloustilanteeseen kehtaa lasta alkaa vääntämään:/ Kuume on kuitennin kova, että saa nähä malttaako sitä luopua yrityksestä... Mies lohduttaa, että onhan meill tässä valtava tukiverkko (niin, hänen puolelta, ei minun niinkään), joka auttaa kaikilla tavoin. Niin he tekeekin, mie vain olen tottunu pärjäämään yksin joten vaikea heittäytyä muiden armoille. Ehkäpä tämä onkin tarkoitettu näin, että opin turvaamaan muihinkin; koskaanhan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan, sitä voi sairastua tai vaikka mitä. Pätee kai lastenhankintaankin, kannattaa yrittää kun mahdollisuus on, eiksje?;D (Tässä mie yritän oikeuttaa omaa tarvetta hankkia toinen muksu...;))
Mutta apua, jouluun enää 3 viikkoa! Kuinkahan moni saa joululahjaksi vielä plussan? :)) Mie ainakin toivotan jokaiselle jouluksi kovasti plussatuulia! <3
Khalemeon kp 18/28 yk4
Kiinnittymisvuodoista ollut kyselyä, näistä itsellä ei mitään kokemusta omien raskauksien kohdalla ole. Mutta tokihan se ihan mahdollista on ja myöhemmässäkin vaiheessa voi pientä vuotoa kuulemma tulla jos esim. istukka vaihtaa paikkaansa.
ON: Vielä täpärästi tämän ketjun puolella, uskon kyllä että kohta tulee siirto syyskuisiin. Pari päivää nyt tullut niukkaa tuhruttelua, tänään juossut vähän väliä vessassa tarkistamassa, että joko se täti tuli kylään. Vaikka niinhän se on, että niin kauan on toivoa kun ei täti selkeästi ole kurvannut paikalle!?!
Tällä hetkellä kyllä jopa vähän toivon, että siirto syyskuisiin tulisi, sillä nuorimmaisen iholle parin päivän sisällä ilmestynyt uhkaavasti vesirokolta näyttäviä näppylöitä...
Itsellä ei ole kummassakaan raskaudessa ollut mitään kiinnittymisvuotoja. Nyt kun alan miettimään tuota kiinnittymisajankohtaa, niin se sopii hyvin sen kanssa yhteen, kun tuntui, että mahassa on "elohiiri". Ihmettelin sitä silloin ääneen ystävilleni, että en ole koskaan kokenut vastaavaa. Esikoisen kohdalla en tuntenut kiinnittymistä lainkaan.
Väliraportti ovista odotellessa :D
Gelee Royal käyttökokemuksia; 2 tablettia/pv nyt syöty 12 päivää ja kiinnostus makuukammarihommiin kyllä lisääntynyt huomattavasti tämä muille asiaa pohtineille tiedoksi ;)
Perjantaina alkaa oviksen metsästys paketillisella Clearbluen digitaalisilla testejä ja sitten Jouluna jännitellään tärppäskö (vai ei) <3
Onnittelut plussanneille :)
Voihan prkl:n "älypuhelin", kirjoitus hävis :( mut joo, en muista kokeneeni koskaan (4n raskauden) kiinnitysvuotoja. Yksilöllistä sekin. ON: Jo on erikoista... Ei menkkoja vieläkään, nyt 32/28, maanantaina puhdas nega ja mun menkat tulee kellonlyömällä... Voi oliskohan vielä toiveita, raaskiskohan jo tehdä uuden testin? Äiti kysyi jo viikko sitten, eikö olis vauvauutisia... mistä ne äidit tietää ;)?!
Ei ole minullakaan koskaan ollut kiinnittymisvuotoja. Ei ollut mitään merkkejä kiinnittymisestä muutenkaan.
Taitaa tulla ihan kohta siirto syyskuisiin. Maanantaina käväisin labrassa otattamassa pikahcg-testin, joka nega. Tänä aamuna raskaustesti oli nega. Eli minun kohdaltani taitaa peli olla menetetty tässä kierrossa :/ kaikenlaisia "raskausoireita" on ollut, mutta taidan kehittää niitä itse raskauden toivossa.
Lähinnä nyt toivon, että menkat alkaisivat mahdollisimman pian, jotta pääsisi uuteen kierrokseen.
Christabel kp 27/27-30 yk2
Tsemppiä sinne päin Christabel!
Ei kai kiinnitysvuotoja välttämättä tule? Ainakin toivon niin.
Huomenaamulla olisi taas testin aika. Kp 40. Jos tämänkin jälkeen näyttää negaa niin me lopetetaan stressaamasta ja sovitaan että e-pillerit ovat vain sekoittaneet kierron.
Kiitos Khalemeon, Vivian81 ja muut onnitteluista! :) Tänä aamuna vielä digillä testattu plussa ja 2-3 viikkoa raskaana, uskottava siis on <3
Pinjaminsiemen kyselit vinkkejä miten "unohtaa" stressaaminen. En varmaan ole paras mahdollinen neuvomaan sillä itse ehdin jo turhautua ja masentua plussaamattomuudesta ja kierto-ongelmista paljon. Päätin vaan, että en tikuttele ovista, en mittaa aamulämpötilaa enkä kyttää enää itseäni. Nautinkin tästä jollain tavalla, siitä tunteesta kun joutuu elämään jännityksessä kun ei "tiedä kaikkea". :) Lopetin myös ylimääräisten poppaskonstien eli helokkiöljykapseleiden ym. käytön ja yritin syödä ja olla tavallisesti. Tsemppiä!
Pippuripää kyseli kiinnittymistuntemuksista. Minulla oli siis veristä vuotoa kp 21 paikkeilla ja sen molemmin puolin pientä tuhruttelua. Kun se hiljeni eikä menkat alkaneetkaan, tiesin että kiinnittymisestä täytyi olla kyse. Muuten en muista erikoisempia tuntemuksia huomanneeni, v*tutti vain kun sillä hetkellä luulin menkkojen taas alkavan lyhyen luteaalivaiheen jälkeen ja ehdin jo itkeäkin pettymystäni..
Niin epätodellista kuin onkin, alan pikkuhiljaa siirtyä plussanneiden puolelle. Paaaaaaaljon onnentuulia - toivon koko sydämestäni positiivista jouluyllätystä teille kaikille! *<:)
Täällähän on plussanneita! Suuren suuret onnittelut teille ja tarrasukkia mukaan! :)
MANGUSTIINA:lle pahoittelut. Mulla oli keskenmeno kesällä viikolla 7-8 ja kävin lääkärillä varmistamassa, että kyseessä todella oli km ja että onko kohtu tyhjentynyt kunnolla. Lekuri myös sanoi, että heti kun vuoto loppuu niin voi aloittaa peittojen heiluttelun ja uutta putkeen vaan. Eli tuskin sunkaan tarvitsee jättää yhtä kiertoa käyttämättä.
Täällä erittäin selkeä ovis bongattu ja hyödynnetty. Nyt sitten piinaillaan.
"Taikakeinoina" on ollut greippi mehu,kalaöljy, d-vitamiini, foolihappo, gleeroyalet ja maca kapselit.
Toivet on korkealla :)