Se nainen ketä minut saa/löytää niin saa olla onnellinen
koska olen tosi hyvä luontoinen mies ja tosi huumorintajuinen. sitä en tiedä oonko kauheen komee, ehkä en kun naista ei ihan helpolla näytä löytyvän.
Kommentit (35)
Voi olla, että ongelmaksi määrittyy myös kyvyttömyytesi käyttää pronomineja oikein.
:=DDDDDDDDDDDDD
Eikä taida olla ulkonäkö ainoa ongelma....
Sä voisit ottaa tuon joka on raskaana siskonsa miehelle.
Komeus on sivuseikka kirjoitustaitoon verrattuna. Ei tuolla tekstillä ketään hurmata saati pidetä.
vain siinä maakunnassa, jossa Turku sijaitsee, "ketä" on ihan hyväksyttävä muoto. Muualla sanottaisiin "kuka" tai "joka"
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 17:53"]
[/quote] =D =D
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 17:53"]
[/quote] Se nainen on vaan ruma suustaan, ei taida kelvata tälle hyväluontoselle.
Minulla sama juttu. Olen myös hyväluonteinen ja lisäksi komea, mutta naiset eivät silti halua minua. Lisäksi olen ns. miesasiamies, eli reilun tasa-arvoisen arvomaailman omaava moderni mies.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 18:33"]
Minulla sama juttu. Olen myös hyväluonteinen ja lisäksi komea, mutta naiset eivät silti halua minua. Lisäksi olen ns. miesasiamies, eli reilun tasa-arvoisen arvomaailman omaava moderni mies.
[/quote]
Nyt tuli niin mieleen, eräs työpaikan "vanhapoika" Itä-Suomesta...hui ja puistatus...
No minkä ikäinen olet ap.? Oletko töissä, mikä ammatti, koulutus?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 17:44"]
taidat olla turunseudulta
[/quote]
En usko, turkulaiset miehet on yleensä keskivertoa paremman näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 18:41"]
[/quote]
Nyt tuli niin mieleen, eräs työpaikan "vanhapoika" Itä-Suomesta...hui ja puistatus...
[/quote]
Miksi hui? En pure!
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 18:41"]
[/quote]
[/quote]
Miksi hui? En pure!
[/quote]
Et pure, koska niin kirjoitit. Enkä sinua henkilökohtaisesti "arvostele". Työpaikkani miehen asenne ja käytös kyllä puistattaa, kaikkia naistyöntekijöitä.
Tässä taas nähdään naisten julmuus.
Jos nainen kirjottaisi vastaavansisältöisen viestin, miehet yrittäisivät auttaa häntä. Naiset vain pilkkaavat jopa kirjoitustyyliä.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 19:15"]
Tässä taas nähdään naisten julmuus.
Jos nainen kirjottaisi vastaavansisältöisen viestin, miehet yrittäisivät auttaa häntä. Naiset vain pilkkaavat jopa kirjoitustyyliä.
[/quote]
Otas nyt kuitenkin nämä palstan kommentit vastaan niin kuin mies...tai nainen.
Minäkin ajattelin ennen noin, mutta myöhemmin epämiellyttävyyteni paljastui minulle. Olen tosissani!
Tiedän toki, että jopa ap on oikeasti nainen.
Rahalla saa ja pitkää munaa jopa anellaan....toki palomiehethän saa baarista aina pillua, tämänhän testasi yksi mies :) joten ammatillakin on merkitystä!
taidat olla turunseudulta