Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkään palstailleet, muistatteko hänet? Mitä hänelle kuuluu?

Vierailija
10.09.2020 |

Nimimerkkiä en muista, harrasti ratsastusta, yksi poika, asui ehkä loimaalla. Olen palstaillut n. vuodesta 2001 alkaen ja hän taisi palstailla siinä ensimmäisen palstailuvuosikymmeneni aikana ainakin.

Vieläkö palstailee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys.

Vierailija
2/5 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kovasti muistaa nimimerkkiä, mutta en vaan muistanut. Sä vissiin muistat? Vissiin keski-iän dementia jo vaivaa. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan nimimerkki aurinkokuntaa. Lapsia taisi olla 11 eikä tiennyt mihin työllistyisi. Mies oli vissiin joku autonasentaja tms. Asuivat jossain Kouvolan suunnilla ja oli juttu meidän perhe lehdessä. Kirjoitteli kaksplussalla ja vissiin täälläkin. Mitä mahtaa kuulua?

Vierailija
4/5 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon vuosituhannen alussa täällä oli ihan eri meininki. Väkeä oli ja viihtyvyys oli taattu. Nyt moderoinnin takia hauskat ketjut poistuvat kesken kaiken ja koska etusivu on tosi lyhyt, vastauksia ei aina saa. Kaipaan kyllä vanhoja hyviä aikoja ja tyyppejä. 

-ap

Vierailija
5/5 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillon vuosituhannen alussa täällä oli ihan eri meininki. Väkeä oli ja viihtyvyys oli taattu. Nyt moderoinnin takia hauskat ketjut poistuvat kesken kaiken ja koska etusivu on tosi lyhyt, vastauksia ei aina saa. Kaipaan kyllä vanhoja hyviä aikoja ja tyyppejä. 

-ap

Oon samaa mieltä modeista.