Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita "super laiskoja" ihmisiä?

Vierailija
10.09.2020 |

Siis ihan oikeasti laiskoja ihmisiä.
Itse olen nimittäin sellainen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
2/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani maailman laiskin ihminen, kunnes minulla todettiin ADHD ilman ylivilkkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. En siivoa joka viikko. Vien roskapussit kun ne haisevat pahalle. Tiskiä lojuu pöydällä ja altaissa reilun viikon. Käyn suihkussa 1-2 krt viikossa.

Vierailija
4/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä... Toisaalta minulla on ADD. En vaan jaksa saada mitään aikaan, tai sitten ylikeskityn johonkin turhaan. :D Pyykkejä vuorena kylppärin lattialla, keittiön työtasot toimivat roskiksena... Mutta on aivan pakko järjestellä ompelulaatikko, koska sehän juuri on tärkeää!

Hampaat pesen vain kerran päivässä, suihkussa käyn joka toinen päivä. Lakanat vaihdan 2-3kk välein. Hiukset pesen kerta viikkoon..

Vierailija
5/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla add. Mutta olen myös luonteeltani laiska. Siivoan kyllä usein mutta tykkään siitä.

Olen aloittanut kuntoilun ja sen teen sohvalta käsin tai sängystä 😂 Lihaskuntotreeniä. Tänään repäisin ja menin jopa sohvan reunalle treenaamaan pakaralihaksia!

Lapsia passuutan ja maksan niille sitten tehdyistä hommista.

Nytkin makaan sohvalla.

Vierailija
6/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla add. Mutta olen myös luonteeltani laiska. Siivoan kyllä usein mutta tykkään siitä.

Olen aloittanut kuntoilun ja sen teen sohvalta käsin tai sängystä 😂 Lihaskuntotreeniä. Tänään repäisin ja menin jopa sohvan reunalle treenaamaan pakaralihaksia!

Lapsia passuutan ja maksan niille sitten tehdyistä hommista.

Nytkin makaan sohvalla.

Hygieniasta huolehdin silti. Käyn joka päivä suihkussa ja meikkaan kevyesti ja laitan hiukset. Aika usein ponnistelujen takana nuo. Tosin olen niin laiska että kävelen mieluummin suihkun alle kuin että pesisin kasvot ja hampaat siinä peilin edessä.

Monesti teen isomman työn vaan sen takia etten viitsi tehdä jotain asiaa aiemmin ja helpomman kautta koska se tuntuu niin ylivoimaiselta. Tosin tuo johtuu varmaan add:sta.

Vierailija
7/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan/pyöräytän tiskikoneellisen aina, kun lähes kaikki astiat ovat likaisina.

Pyykkään, kun lähes kaikki vaatteet ovat likaisina.

Kodista löytyy usein kunnon pyykki- ja tiskiläjiä.

Paljon olisi hommaa tälläkin hetkellä, mutta olen maannut lähestulkoon koko päivän sängyssä.

Aloittamisen vaikeus on se mun juttu.

Kun saan otettua itseäni niskasta kiinni & käyn hommiin, niin saan kyllä aikaiseksikin jotain,

mutta yleensä laiskuus ja aikaansaamattomuus vie voiton.

Vierailija
8/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt.

Vierailija
9/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. En siivoa joka viikko. 

Sori, et kuulosta laiskalta. Laiska sanoisi "en siivoa joka vuosi". 

Vierailija
10/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Jos jaksan harjata samana päivänä hiukset ja hampaat, se tuntuu jo voitolta. En käsitä ihmisiä jotka selviävät lapsista, töistä, harrastuksista ja kodista.

Vierailija
11/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että teen niin paljon "henkistä työtä" pääni sisällä, ettei energiaa juuri muuhun riitä.

Vierailija
12/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Todella. Koskee lähinnä siivoukseen liittyviä asioita, niitä en tahdo, jaksa, tajua tehdä. Ikinä. Ellei joku käske tai jos on pakko (synttärit, jotkut muut juhlat tms.).

Henk. koht. hygieniasta pidän huolta, meikkaan, pukeudun hyvin, lapsia kuljetan tarvittaessa harrastuksiin. Mutta itse en jaksa harrastaa. Enkä siivota.

Vierailija
13/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ron Jeremy ja Anneli Auer. Sekaisuudesta päätellen eivät mitään himosiivoojia.

Vierailija
14/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ainakin peruskoulussa haukuttu laiskaksi. Lukiossa matikanopettaja sanoi sitä hyveeksi, koska sitten ratkaisen tehtävät vähimmällä vaivalla, tai jotain.

Joka päivä mietin esimerkiksi sellaisia että missä järjestyksessä kannattaa mennä tupakalle ja kahville, ettei tule otettua ylimääräisiä askeleita...

Vierailija
15/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi superlaiska. Oon ollu sohvalla kohta neljä tuntia lukemassa vauvapalstaa ja katselemassa YouTubea. Pitäisi kauppaan lähteä, mutta kun ei viitsisi. Oon itse asiassa tehnyt lähtöä jo pari tuntia.

Siivotakin pitäisi, mutta jos vaikka sitten huomenna jaksaisi...

Vierailija
16/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella patalaiska. Esim. tällä hetkellä kotini  on kuin kaatopaikka, kun en ole varmaan kuukauteen jaksanut siivota yhtään. Joskus myös heitän astioita roskiin, kun niihin on pinttynyt likaa enkä jaksa alkaa niitä ällöjä hinkata enää. Samoin saatan ostaa vaatteita, koska kaikki on pyykkikorissa enkä viitsi pyykätä. 

Töissä toisaalta en ole laiska ollenkaan vaan hyvinkin tehokas.

Vierailija
17/24 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on ainakin peruskoulussa haukuttu laiskaksi. Lukiossa matikanopettaja sanoi sitä hyveeksi, koska sitten ratkaisen tehtävät vähimmällä vaivalla, tai jotain.

Joka päivä mietin esimerkiksi sellaisia että missä järjestyksessä kannattaa mennä tupakalle ja kahville, ettei tule otettua ylimääräisiä askeleita...

Tuollainen optimointihan on vain järkevää. Mun laiskuus valitettavasti on sitä lajia että ne tehtävät todenäköisesti jäisi sen takia kokonaan tekemättä tai hutaistua jotenkin viime hetkessä kun on pakko. Siihen asti roikkuisin vauvapalstalla, köllisin sängyllä, lukisin kirjoja, ihan mitä vaan muuta kuin mitä PITÄISI tehdä. Eli prokrastinointia / vitkastelua.

Vierailija
18/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi laiskimus.👋

Vierailija
19/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska. ollu kai aina. Tosin jos työssä tai harrastuksissa, niin oon välill jopa todella aktiivinen, eli laiskuus ei koske ihan kaikkea elämän osa-aluetta. Tarkoituksella en täytä päiviä täyteen ja aikaansaavuus ei ole tehokasta siksikään.

Vierailija
20/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Jos jaksan harjata samana päivänä hiukset ja hampaat, se tuntuu jo voitolta. En käsitä ihmisiä jotka selviävät lapsista, töistä, harrastuksista ja kodista.

Puhut jaksamisesta. Onko sulla kaikki kuitenkin hyvin?

Mä en koe, että laiskalle tuollaiset harjaamiset ovat mitään ponnisteluita. Niitä vaan ei viititä tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän