Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Juice Leskisen kuollut tytär, Johanna Leskinen oli siis pienen lapsen äiti.

Vierailija
12.02.2009 |

Ja Johanna Leskinen ilmeisimmin pahassa huumekoukussa.

Onkohan lapsi huostaanotettu?

Surkeaa nähdä, miten huumeet voivat tuhota ihmisen elämän.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä elämä opettaa, että maailma ei todella ole sellainen, kuin sen aina haluaisi olla. Kaikkeen ei pysty vaikuttamaan ja alkoholismi tai huumeet ovat ehdottomasti yksi näitä asioita. Vanhemmat voivat yrittää opettaa parhaansa, mutta loppukädessä joku muu esim. tuuri ratkaisee. Millaiseen seuraan nuori joutuu? Kenen kanssa alkaa seurustella? Jääkö jo pienestä pienee koukkuun, mikä johtaa ajan myötä alkoholismiin tai huumeiden käyttöön? Toisilla ihmisillä on taipumus alkoholismiin ja sen uskotaan periytyvänkin. Jos se on geeneissä, voi se tulla kenelle vaan ilman että tiukinkaan haukkaäiti sitä estää.

Minä olen ihan varmasti normaalista perheestä. Lapset hoidettiin kotona, saimme aikaa, huomiota, meille luettiin kirjoja, matkusteltiin, äiti aina kotona, isä harrasti meidän kanssamme jne. Varmasti löytyy vielä parempiakin perheitä, mutta meidän perheessä ei ollut mitään vikaa. Samanlaisia perheitä on Suomessa taatusti ollut satoja tuhansia. Ja SILTI siskostani tuli alkoholisti, toisesta siskosta lääkkeiden väärinkäyttäjä ja minä ja veljeni sinnittelemme normaalissa elämässä. Kummallakin asiat kunnossa, mutta tunnistan itsessäni, että jos annan repsahtaa, jäisin viinin koukkuun helposti. Yritän pitää itseäni ruodussa ja toivon, että mikään epäonni (joka joskus aina kaikkia kohtaa) ei suista minua suohon. Itse näen selvästi, että alkoholismigeeni on meidän perheessä, eikä sitä kitketä pois millään typerillä uhoilla, että ei minun lapsistani ainakaan tule holisteja. Pitää vain tehdä parhaansa ja toivoa loput.

Rukoileminen on tehokkaampaa:)Eli rukoilet,että Jeesus auttaisi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitin hänestä neuvolaan, th ei ollut innostunut asiasta ja käski ilmoittaa lastensuojeluun. en tiedä missä asuivat. näin hänet silmät kiiluvana pienen vauvan kanssa. vauva itki ja sillä ei ollut lapasia. miinus asteita oli. minusta tämä äiti oli huumeiden vaikutuksen alaisena.

en tiennyt hänen olevan juicen tytär, ennenkuin näin hänen kuvansa lehdessä.

viime aikoina on liikkunut yksin. vauvaa en ole nähnyt pitkään aikaan.

Vierailija
24/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidi Johanna Leskinen.

Juicemaisesti.

Vierailija
25/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ollut suuri menetys. Oman tiensä valitsi, rahkeita olisi ollut varmasti vaikka mihin. Onneksi lapsi pääsi sentään turvaan.

Vierailija
26/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Juice on ollut vielä elämänsä vedossa ja selvät päivät ovat olleet harvassa. Tosin onpa tainnut isä tehdä kiertueita siihen tahtiin, että tuskinpa kovin paljon kotona ehti olla.

Vanhempien avioerokin taisi osua pahimpaan murkkuikään ja sitä tuskin helpotti yhtään Juicen katkeran suolaiset tilitykset lehdissä...vaimostaan ja tämän uudesta miehestä.

No, huumeongelman ainut syy tuskin on ankea lapsuus...mutta tulipa vaan mieleen.

Vierailija
27/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsikö?

Vierailija
28/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla ja hänen äidillään oli yhteishuoltajuus Johannan lapseen.Poika jää isoäidilleen.

Vierailija
29/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla ja hänen äidillään oli yhteishuoltajuus lapseen juuri sen takia ettei poika joudu huostaanotetuks koskaan.Poika jää isoäidilleen,joka pojasta on paljon huolehtinutkin.

Vierailija
30/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tollasia laskettelee. Voi se sinunkin lapsesi vielä olla narkkari tai holisti, katsos kun se ei katso äidin mielipiteitä.

Vierailija
31/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni ei tule olemaan narkkari tai holisti, se on ihan varmaa. Kodista se on kaikki kiinni ja kasvatuksesta. Ja huolimatta siitä vaikka kuka olisi narkkari, niin toivon silti ihan kaikille narkkareille ihan yhtä lailla hyvää matkaa h..vettiin. Heitä ei täällä maapallolla kaipaa kukaan. Surullinen olen siitä, että heistä narkkareita tulee, mutta en siitä että he kuolevat pois tältä maapallolta tekemästä meidän muiden elämästä turvatonta.

Vierailija
32/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveripiiri ratkaisee tosi paljon, eikä tarvitse olla kuin se yksi kaveri, joka tekee sen vaikutuksen, että lapsesi kokeilee ja jää koukkuun. Sinun kasvatuksesi lentää silloin kauas !

Vierailija
33/40 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin tätä Johannaa useasti kaupungilla. Kauhistelin napapaidassa mahapystyssä olevaa nuorta naista keskustorilla joka hortoili siellä kaljapullo kädessä. Tällöin en tiennyt olevan Juicen tytär. Myöhemmin häntä nähdessä joka kerta hän liikkui "narkkareiden" seurassa, milloin yritti varastaa tavaraa kirppikseltä, milloin heilu kaljakassien kanssa Stockan edessä. Lapsi ei mukana ollut kertaakaan, luojan kiitos!

Vierailija
34/40 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko konkreettisesti nähnyt?

Vierailija
35/40 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon siit kii mihin porukkaan vaikka nyt jännää hakien. Salassa voi pitää monia asioita ja kärähtämättä.

Et pysty vierihoitaan 24/7 jolloin varmaan voit olla 90% varma että tenavas ei ole huumeiden käyttäjä tai kokeilia.

Tälle yhdelle kirjoittajakke vaan tiedoksi ja älä ole liian varma äläkä vetoo kotioloihin näissä asioissa. Melko itsekeskeistä ja ilmeisesti oman tuskan purkamista. Ilmeisesti lähettäisit kaikki huono osaiset ja ei täydelliset helvettiin mutta se on pää asia että itse olet ilmeisesti täydellinen....

Vierailija
36/40 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannomatta paras. Moni sanoo että ei tule avioeroa tai lapsista sitä tai tätä vaan niin se elämä yllättää.....

Vierailija
37/40 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen lapsen kohdalla kasvuympäristö on eri, vaikka sanotaan, että kaikki kasvatettu samoin.

Ei välttämättä ole, tai vanhemmilla joku kriisi tai muu elämäntilanne erilainen sisarusten aikaan.

Siksipä ei voi tietää varmaksi miten menee.

Tietysti iso merkitys on kohtelulla kavereiden, mutta eritoten perheen ja suvun taholta. Useita narkomaaneja on käytetty hyväksi lapsena, kuten niitä superlihavia joita televisiosarjoissa. Tai kukaan ei ole välittänyt.

Vierailija
38/40 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan poika on nyt jotain 18-vuotta.

Vierailija
39/40 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä kuuluu sinulle, ap, millä tavalla?

Vierailija
40/40 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannan poika on nyt jotain 18-vuotta.

Mitähän kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme