Lue keskustelun säännöt.
Minä rakastan miestäni yli kaiken;=)
24.02.2009 |
Tähän kaikkeen, mitä av:lla lukee, niin taidan olla pieni prosentti tyytyväisistä, vaikka tiedän, että yleensä vain ne, joita ketuttaa, kirjoittavat tänne.
Onhan meitä muitakin?
Kommentit (3)
Hänen kuolemasta en selviäisi olenhan hänet synnyttänyt vaivalla tähän maailmaan...Miehiä tulee ja menee ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hyvää yötä, toivoo onnellinen ap muillekin.Halaus.
ja toivottavasti paljon vielä edessä :) Se vaan on niin ihana, kiltti ja rakas kaikin puolin.
Jotkut kaverit ihmettelee miksi kuljen miehen kanssa joka paikassa mutta sehän on mun paras ystävä, no tietty joskus käyn kaupoilla/kavereilla yksin mutta illalla huomaan että olipa sitä kuitenkin ikävä.
Pahin pelkoni on miehen kuolema, en ikinä pärjäisi yksin. Uskon että lapsen kuolemasta voi selvitä jotenkin koska on puoliso tukena jakamassa surun mutta kuka auttaa kun mies kuolee, yksin pitää jaksaa ja isättömät lapsetkin hoitaa, yksinäiset vuodet edessä. Toivon ettei kumpaakaan tapahdu enkä mitenkään vähättele lapsen menettämistä; mutta mies on kuitenkin vielä sitten kun lapset muuttaa pois, tasavertainen kumppani vastuunjakaja ja vain niin rakas minulle.
En muutenkaan ymmärrä tuota puolison haukkumista täällä, ikinä en ole niin epälojaali miehelleni että nimettömänä vieraille haukkuisin, sanon suoraan jos joku ärsyttää. Miksi niin moni ottaa miehen josta ei oikeasti edes pidä eikä arvosta?