Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Juice Leskisen kuollut tytär, Johanna Leskinen oli siis pienen lapsen äiti.

Vierailija
12.02.2009 |

Ja Johanna Leskinen ilmeisimmin pahassa huumekoukussa.

Onkohan lapsi huostaanotettu?

Surkeaa nähdä, miten huumeet voivat tuhota ihmisen elämän.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhdenkin perheen, jossa vanhemmat opettaja ja yritysjohtaja ja taatusti oli ns. kunnon perhe, arvot ja kasvatus kohdallaan, mutta niin vaan senkin perheen lapsista 2 sortui huumeisiin. Jonkun lapsia ne narkkaritkin on, aina.

Vierailija
2/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että nisti etsii puolisokseeeen jonkun kunno insinööriopskelijan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni aiemmin jostain että isä ei olisi mukana lapsen elämässä ja tais olla myös jotain tekemistä huumeiden kanssa.

Vierailija
4/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni aiemmin jostain että isä ei olisi mukana lapsen elämässä ja tais olla myös jotain tekemistä huumeiden kanssa.

Vierailija
5/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni ei tule olemaan narkkari tai holisti, se on ihan varmaa. Kodista se on kaikki kiinni ja kasvatuksesta. Ja huolimatta siitä vaikka kuka olisi narkkari, niin toivon silti ihan kaikille narkkareille ihan yhtä lailla hyvää matkaa h..vettiin. Heitä ei täällä maapallolla kaipaa kukaan. Surullinen olen siitä, että heistä narkkareita tulee, mutta en siitä että he kuolevat pois tältä maapallolta tekemästä meidän muiden elämästä turvatonta.

varmaan aika lepppoisa tunnelma teillä kotona rva.mikkonen. toivottavasti ei käy vielä pahasti.

Vierailija
6/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ole hyvän kodin merkki jos on kunnon ammatit ja kasvatusarvot kohdallaan.

Niin meilläkin oli. Mutta kulissien takana isäni oli narsisti. Pieksi äitiäni ja joi viikonloppuisin ja harrasti henkistä väkivaltaa meitä lapsia kohtaan.

Kyläläiset ihmettelivät, miksi veljestäni tuli alkoholisti, vaikka meillä oli niiiiiiiiin hyvä perhe.

Me muut lapset oireilimme sitten vähemmän näkyvästi.

Vierailija
7/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen todella hyvin perheen, jossa empaattiset ja hyvät vanhemmat! Kaksi lasta normaalia elämää viettäviä, mutta kolmas narkkari...

Toisessa perheessä kiltti ja muita auttava ihana kätilöäiti ja isäkin tyypillinen kiltti perheenisä (rajat heillä oli kuitenkin!) ja silti yksi tyttäristä narkki ja kaksi muuta kunnon tyttöjä...

Vierailija
8/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat hankkineet Johannan äidille lapsen oheishuoltajuuden, jolloin lapsi pääsee mummon luo jos vanhemmille jotain sattuu. Oli rikos ja huumetaustaa.

Vierailija
9/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil oli normaali työläiskoti 2 lasta, isä töissä ja äiti kotona hoiti lapsia ja silti mun veljestä tuli narkkari ja kuoli loppujen lopuksi siihen.........

Vierailija
10/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lapsuuden ystävääni ovat kumpikin väkivaltaisesta alkoholisti perheestä..toisen perheen tyttö (koulussa priimus, vaikeista oloista huolimatta) on nyt vankilassa...toinen taas ilmeisesti käänsi vaikeudet voimavaroiksi? On itse empaattinen, muut huomioiva ja perustanut perheen...hyvä äiti lapsilleen..

Itse olen kunnon kodista ja pidin narkkareita aina jotenkin vähä-älyisenä ja likaisina.....

Vierailija
11/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä sinä voi varjella lastasi niin, ettei hänestä takuuvarmasti tule narkkaria. Jos oma lapsesi olisi narkkari, et taatusti toivottaisi hänelle hyvää matkaa h.....ttiin. Tai jos toivottaisit, olisit tunteeton jääkalikka ja vakavasti tunnevammainen. Sitä olet jo nyt, kun tuollaisia sanoja päästelet.

Minun lapseni ei tule olemaan narkkari tai holisti, se on ihan varmaa. Kodista se on kaikki kiinni ja kasvatuksesta. Ja huolimatta siitä vaikka kuka olisi narkkari, niin toivon silti ihan kaikille narkkareille ihan yhtä lailla hyvää matkaa h..vettiin. Heitä ei täällä maapallolla kaipaa kukaan. Surullinen olen siitä, että heistä narkkareita tulee, mutta en siitä että he kuolevat pois tältä maapallolta tekemästä meidän muiden elämästä turvatonta.

Vierailija
12/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on kyllä yksi joka kaipaa lasten kuollutta narkkari-isää, ja kaipaavat lapset ja sukulaiset kovasti myös.

Vierailija
13/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isä oli kuvioissa ainakin aluksi. Monet kerrat seissyt heidän kanssaan samalla bussinpysäkillä.

Ainakaan raskaana ollessaan Johanna ei huumeita käyttänyt, mutta ilmeisesti aloitti vauvan syntymän jälkeen.

Juuri isän näin hoitavan lasta ja mielestäni isä ei ollut huumeissä.

Silmistä sen näkee käyttääkö kamaa. Silmistä tulee tapittavat ja kiiltävät.

Ihan tavallisilta ihmisiltä muuten näyttivät.

Vierailija
14/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodista ei ole kaikki kiinni, nuori voi silti alkaa käyttämään aineita vaikka koti olisi kuinka hyvä.

Koputa puuta, sisko. Tuollaisella asenteella on tapana kostautua.

Vierailija
15/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä elämä opettaa, että maailma ei todella ole sellainen, kuin sen aina haluaisi olla. Kaikkeen ei pysty vaikuttamaan ja alkoholismi tai huumeet ovat ehdottomasti yksi näitä asioita. Vanhemmat voivat yrittää opettaa parhaansa, mutta loppukädessä joku muu esim. tuuri ratkaisee. Millaiseen seuraan nuori joutuu? Kenen kanssa alkaa seurustella? Jääkö jo pienestä pienee koukkuun, mikä johtaa ajan myötä alkoholismiin tai huumeiden käyttöön? Toisilla ihmisillä on taipumus alkoholismiin ja sen uskotaan periytyvänkin. Jos se on geeneissä, voi se tulla kenelle vaan ilman että tiukinkaan haukkaäiti sitä estää.

Minä olen ihan varmasti normaalista perheestä. Lapset hoidettiin kotona, saimme aikaa, huomiota, meille luettiin kirjoja, matkusteltiin, äiti aina kotona, isä harrasti meidän kanssamme jne. Varmasti löytyy vielä parempiakin perheitä, mutta meidän perheessä ei ollut mitään vikaa. Samanlaisia perheitä on Suomessa taatusti ollut satoja tuhansia. Ja SILTI siskostani tuli alkoholisti, toisesta siskosta lääkkeiden väärinkäyttäjä ja minä ja veljeni sinnittelemme normaalissa elämässä. Kummallakin asiat kunnossa, mutta tunnistan itsessäni, että jos annan repsahtaa, jäisin viinin koukkuun helposti. Yritän pitää itseäni ruodussa ja toivon, että mikään epäonni (joka joskus aina kaikkia kohtaa) ei suista minua suohon. Itse näen selvästi, että alkoholismigeeni on meidän perheessä, eikä sitä kitketä pois millään typerillä uhoilla, että ei minun lapsistani ainakaan tule holisteja. Pitää vain tehdä parhaansa ja toivoa loput.

Vierailija
16/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset jäävät koukkuun äärimmäisen helposti eikä se ole pelkästään omasta tahdonvoimasta kiinni, vaan biologiaa. Mihin koukkuun kukakin jää, riippuu tilanteesta ja siitä, mitä huumetta on saatavana. Koukut voivat olla myös henkisiä. Alkoholistin poika voi varoa erityisesti alkoholia, mutta hänestä voikin tulla peliriippuvainen.

Vierailija
17/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä sen sanoit, niin kauniisti, omin sanoin. Kunpa ihmiset ymmärtäisivät, että maailma ei ole mustavalkoinen. Tuohon ei ole paljon lisättävää. Koita sinnitellä.

Minä olen ihan varmasti normaalista perheestä. Lapset hoidettiin kotona, saimme aikaa, huomiota, meille luettiin kirjoja, matkusteltiin, äiti aina kotona, isä harrasti meidän kanssamme jne. Varmasti löytyy vielä parempiakin perheitä, mutta meidän perheessä ei ollut mitään vikaa. Samanlaisia perheitä on Suomessa taatusti ollut satoja tuhansia. Ja SILTI siskostani tuli alkoholisti, toisesta siskosta lääkkeiden väärinkäyttäjä ja minä ja veljeni sinnittelemme normaalissa elämässä. Kummallakin asiat kunnossa, mutta tunnistan itsessäni, että jos annan repsahtaa, jäisin viinin koukkuun helposti. Yritän pitää itseäni ruodussa ja toivon, että mikään epäonni (joka joskus aina kaikkia kohtaa) ei suista minua suohon. Itse näen selvästi, että alkoholismigeeni on meidän perheessä, eikä sitä kitketä pois millään typerillä uhoilla, että ei minun lapsistani ainakaan tule holisteja. Pitää vain tehdä parhaansa ja toivoa loput.

[/quote]

Vierailija
18/40 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että nisti etsii puolisokseeeen jonkun kunno insinööriopskelijan?

Niin insinööriksi opiskeluhan takaa että on kunnollinen

Vierailija
19/40 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina näy silmistä,että käyttääkö..Esim multa on tultu turhaan kyselemään käytänkö huumeita kun pupillit on ollut väsymyksestä isot ja olen sanonut että heti voin seuloihin lähteä kun en oikeasti ole käyttänyt mitään.Tuo on aika inhottavaa kun tullaan epäilevällä mielellä vastaan ja muka luullaan tietävänsä!

Kyllä isä oli kuvioissa ainakin aluksi. Monet kerrat seissyt heidän kanssaan samalla bussinpysäkillä.

Ainakaan raskaana ollessaan Johanna ei huumeita käyttänyt, mutta ilmeisesti aloitti vauvan syntymän jälkeen.

Juuri isän näin hoitavan lasta ja mielestäni isä ei ollut huumeissä.

Silmistä sen näkee käyttääkö kamaa. Silmistä tulee tapittavat ja kiiltävät.

Ihan tavallisilta ihmisiltä muuten näyttivät.

Vierailija
20/40 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aika ärsyttävää tuollainen puhe nisteistä!!Ne on yhtälailkla ihmisiä kuten sinäkin!ei kukaan oo toistaan parempi!(vaikka niin ehkä luullaan)Mun mielestä narkkarit on sisältä rikkinäisiä eikä kukaan oo sellaista tietä valinnut olen siitä 100prosenttisen varma!Jos joltain oikein nistiltä kysytään haluaisitko pois tuosta noidankehästä niin varmasti haluaisi!ei vain pääse,koska jotkut ajattelee kuten sinäkin"kuole pois kun käytät!"eikai tuollaisella ajattelutavalla kukaan nisti haluakaan irti huumeista vaan jatkaa käyttämistään,koska ajattelee"kaikki ajattelee musta noin,jatketaan sitten käyttämistä'"

Ja mitä Jossuun tulee niin olen todella surullinen hänelle tapahtuneesta.Näin Jossun kerran ja jotain juteltiinkin ja jonku aikaa viettiin aikaa yhdes(muutamia päiviä)silloin hän vaikutti mukavalta ihmiseltä,enkä usko että olisi halunnut mitään pahaa lapselleen. Jossu oli mun mielestä sellanen peruspositiivinen ihminen jota ei helpolla unohda,mutta Jossusta löytyi myös herkkyyttä.

otan osaa kaikkien hänen läheistensä suruun.Rauha hänen muistolleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme