Johnny Rotten ja Sid Vicious olivat kyllä niin söpöjä =D
Yhden yön-kumppanitkin muistuttivat pitkälti jompaa kumpaa silloin kun olin nuori ja villi... Naimisiin menin kuitenkin täysin erilaisen miehen kanssa =) (Sekä tyyli että ulkonäkö)
Harmillista että toinen on kuollut ja toinen vanha gubbe, eivät ole ikinä oikein olleet fantasioihin kelpaavia vaikka namuja olivatkin kauan sitten =)
Kommentit (10)
Hellyyttävän kömpelöitä ja höpsöjä, vähän niin kuin kissanpennut =D Tahtoisin vain paijata....
Ihan sekopätä. Oletko kenties lukenut kirjan Nancy? Kertoo Sidin tyttöystävästä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:15"]
Ihan sekopätä. Oletko kenties lukenut kirjan Nancy? Kertoo Sidin tyttöystävästä.
[/quote]
Samaa olin tulossa kirjoittamaan.
"You were my little baby girl
And I shared all of your fears
Such joy to hold you in my arms
And kiss away your tears
But now you're gone
There's only pain
And nothing I can do
And I don't want to live this life
If I can't live for you
To my beautiful baby girl
Our love will never die."
Söpis... Nojoo, ei ollut niin söpöä että tappoi Nancyn... Mutta Nancyn oma äitikin arveli että Nancy saattoi jopa pyytää/käskeä Sidin tappamaan hänet....
Ne oli silloin nuoria ja söpöjä. Itse ihailin teininä hanoi rocksin poikia, mutta eivät ne mua enää aikuisena sytytä :D
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:15"]
[/quote]
Äidithän ne kaiken tietää...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:17"]
And kiss away your tears
But now you're gone
There's only pain
And nothing I can do
If I can't live for you
Söpis... Nojoo, ei ollut niin söpöä että tappoi Nancyn... Mutta Nancyn oma äitikin arveli että Nancy saattoi jopa pyytää/käskeä Sidin tappamaan hänet....
[/quote]
Onko tuohon saatu ikinä varmuutta? Osa sanoo, että Sid tappoi, toisten mukaan asia on jäänyt epäselväksi.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:17"]
And kiss away your tears
But now you're gone
There's only pain
And nothing I can do
If I can't live for you
[/quote]
Onko tuohon saatu ikinä varmuutta? Osa sanoo, että Sid tappoi, toisten mukaan asia on jäänyt epäselväksi.
[/quote] kai asia on yhtä selvä kuin se että Courtney tappoi Kurtin =D
no joo mut jos Nancy olis halunnu kuolla ois varmaan ottanu yliannostuksen jotain, esim heroiinia?
Olihan ne jotenkin sulosia , mutta sellasia piripäitä että ainoo paikka on siellä fantasiassa, ei elämänkumppanina:D (ainakin mulla)