Oletko joutunut seksuaalisen ahdistelun kohteeksi vielä 40+ ikäisenä? Mitä tapahtui?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän nainenkin saa auktoriteettia vanhetessaan.
Ja varmaan myös "uskaltaa" enemmän ilmaista oman tahtonsa.
Siksi ahdistelu vähenee.
Seksuaalinen kiinnostavuus vähenee kun ikää tulee lisää, se käsittääkseni suurin syy
Ahdistelu ei kerro muusta kuin ahdistelijan heikkoudesta, surkeasta itsetunnosta ja epätoivoisesta halusta yrittää hallita muita.
Lukion opettajana jouduin vähän päälle nelikymppisenä tilanteeseen, joka täyttää kyllä kriteerit. 17-vuotias tyttöoppilas haki vähän turhan aktiivisesti kontaktia, ja lopulta yritti suudella luokassa oppitunnin jälkeen kun muut rynnistivät ruokalaan. Keräilin tavaroitani ja tyttö tuli iholle. Taustasta sen verran että tytöllä oli pitkään jatkuneita mielenterveyden ja tunne-elämän ongelmia. Asia kyllä selvitettiin tytön vanhempien ja häntä hoitaneen psykiatrin kanssa.
Voi kuule tätä on tapahtunut ollessani nelikymppinen.
Miksi valehtelisin? Tilanteet oli ahdistavia ja ikäviä.
Olen edelleen nätti nainen, mutta AV:lla kaikki +35 vuotiaathan on kaikki suohirviöitä:D Ei minulla ole tarve valehdella, kerron vain minun kokemuksista.
Moni ällöttävä setämies käpälöi valitettavasti kaikenikäisiä hyvännäköisiä naisia. Odotan sitä ikää, kun saa olla rauhassa!