Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan kaikilla naisilla nykyään RIPSENPIDENNYKSET? Olenko rumilus kun en jaksa niitä hankkia?

Vierailija
09.09.2020 |

Tuttavapiirissä valtaosalla naisista on jonkun sortin ripsenpidennykset ja nyt havahdun siihen miten tunnen itseni ihan alieniksi kun en ole moisia osannu hankkia enkä haluakaan. Olenko nyt miehien yms silmissä vihoviimeinen rumilus kun ripseni on lyhyet enkä jaksa laittaa edes ripsiväriä?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huomaavinani, että pääkaupunkiseudulla jättimäiset ripset on vähentyneet viime aikoina huomattavasti. Tallinnassa käydessäni niistä erotti suomalaisen naisen, paikallisilla naisilla niitä ei näkynyt ollenkaan. Uskon, että kyseessä on jo hiipuva trendi, joka näkyy ehkä maakunnissa vielä vahvasti. 

Vierailija
82/91 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsienpidennyksiä  minulla ei ole ollut koskaan.Revitalashilla ja muilla seerumeilla mennään eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin joskus nuoren asiakaspalvelijan kanssa, jolla on jättimäiset tekoripset silmäluomissa. Ne olivat niin raskaat, että silmät oli puoliksi kiinni ja silmämunia ja iiristä ei erottanut ollenkaan. Minun oli todella vaikea kohdistaa katsettani häneen, sillä tuntui oudolta puhua mustille karvakasoille. Keskustelu oli hankalaa, kun ei saanut katsekontaktia.

Vierailija
84/91 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän työväenluokkaista tyyliä ripsenpidennykset kuten ovat myös tekokynnet ja muutkin vastaavat. En tunne ketään jolla olisi ripsenpidennykset.

Vierailija
85/91 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa naiset joilla ripisenpidenykset,itse menen mieluummin luomuna käyttäen seerumeita:)

Vierailija
86/91 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yhtä kauhean näköiset, kuin ne Loreen -tyyppiset irtokynnet. Älä vaan hanki. Ole ihana sinä. Ripsillä tai ilman.

Perinteisesti ne ihanat räpsyripset ovat olleet miehillä. He tarvitsevat niitä iskeäkseen naisia, jotka arvostavat kauniita silmiä. Miehet katsovat ihan eri kohtiin.

Vierailija
87/91 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäni ovat paras puoleni kasvoissani,tykkään korostaa silmiäni.Ja ihanat räpsyttimet kuuluvat silmiini,seerumeilla kasvatetut:)

Vierailija
88/91 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa ja monella niin helvetin rumat. Rumat Räpsyt!!!!!!!!!!

Vierailija
89/91 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa tuttavapiirissä taas ei ole ainoitakaan ripsenpidennyksiä, ei myöskään työpaikalla. Kuntosalilla niitä näkee jonkun verran, mutta sielläkin luomuripset on enemmistö.

Tämä kommentti kyllä pikkuisen huvittaa. Ihmiset kuvittelevat aina erottavansa, jos jollain on ripsien pidennykset. Hyvin tehdyt klassiset pidennykset näyttää ihan vaan siltä, että ihmisellä on pitkät ripset, joissa on hyvä ripsiväri. Mulla on viimeisen parin vuoden aikana ollut useamman kerran klassiset pidennykset ilman, että kukaan työkaveri on kiinnittänyt asiaan huomiota. Kuinka moni mammoista on esim. huomioinut, että Riikka Purralla on säännöllisesti ripsien pidennykset?

Jostain syystä tosi monet haluaa laittaa sellaiset mustat överitupsut ja nehän kyllä kaikki erottaa.

Vierailija
90/91 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa ja monella niin helvetin rumat. Rumat Räpsyt!!!!!!!!!!

Älä nyt  halkea kateudesta ja raivosta!:D

Vierailija
91/91 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa noista pidennyksistä on tosi rumia ja epäluonnollisen näköisiä. Sellaiset verhot, jotka saa silmät roikkumaan puolitangossa. Lisäksi tuo liima voi tehdä kamalaa vahinkoa luomille ja silmille.