Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan kaikilla naisilla nykyään RIPSENPIDENNYKSET? Olenko rumilus kun en jaksa niitä hankkia?

Vierailija
09.09.2020 |

Tuttavapiirissä valtaosalla naisista on jonkun sortin ripsenpidennykset ja nyt havahdun siihen miten tunnen itseni ihan alieniksi kun en ole moisia osannu hankkia enkä haluakaan. Olenko nyt miehien yms silmissä vihoviimeinen rumilus kun ripseni on lyhyet enkä jaksa laittaa edes ripsiväriä?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kasvoivat pidempinä ja kaarevampina hormonimuutoksen takia, ei minkään tuotteen vuoksi. Saatika, että joku tuote vaikuttaisi vuosikausia käytön lopettamisen jälkeen?! Ripsirivi uudistuu noin 6-8  aikana kokonaan.

Vierailija
42/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennykset on weetee alakulttuuria, rahvaan kouluttamattoman juttu, tai sitten salikissa/instababe -pirukan juttu.

KENELLÄKÄÄN ei ole niitä esim bisnesmaailman johtotehtävissä. Olen isossa teknologiafirmassa ylempää keskijohtoa ja yhdelläkään ei ole tuollaisia. Ehkä jossain alimmalla portaalla voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailma on hirveä naiselle teinistä lähtien pitää itseään puunata ja hommata kaikkea feikkiä kehoonsa ja kaikki tavoittelee samaa ulkonäköä. Miten sitä jaksa vuosikymmeniä? Itse en todellakaan halua silmiini mitään hämähäkkejä roikkumaan.

Vierailija
44/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidennykset on weetee alakulttuuria, rahvaan kouluttamattoman juttu, tai sitten salikissa/instababe -pirukan juttu.

KENELLÄKÄÄN ei ole niitä esim bisnesmaailman johtotehtävissä. Olen isossa teknologiafirmassa ylempää keskijohtoa ja yhdelläkään ei ole tuollaisia. Ehkä jossain alimmalla portaalla voi olla.

En tiedä missä rekkafirmassa teet bisnestä mutta todella monella oikealla johtajalla (keskijohto :D) on pidennykset. 

Vierailija
45/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ripisen pidennys- seerumia Revita Lashia,sen lisän Talikan ripisenhoitoseerumia.Kerran terassilla istuessani nainen tuli luokseni ja kysyi onko minulla ripsien pidennykset?Sanoin,että omat ovat joten hän kateellisena tarttui ripisiini ja yritti repiä ne pois..Eiväthän ne irronneet kun omat oli päässäni. Säikähdin,voitte kuvitella eukon ilmeen.Oli pettynyt:)

Vierailija
46/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitalash - seerumia   saa  netistä johonkin 150 euroon,kestää vuoden.Hyvä sijoitus.Ripseni  ovat pitkä ja paksut,ainoa  haitta on se,että yli viiskymppisenä tarvitsen välillä lukulaseja,ja ripset ikäänkuin jakaantuvat jakaukselle,kun ne ovat niin pitkät.Yritän parhaani mukaan tulla toimeen  ilman laseja:)

Vierailija
47/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan olla nainen ja laittautua.Naiseus ei lopu  siihen kun täyttää 50!

60-luvullan naiset vasta laittautuivatkin.Siihen aikaan naiset käyttivät tekoripisä ja hiuslisäkkeitä tai peruukkeja.Ihailen 60-luvun naisia,erittäin  inspiroiva vuosikymmen. 

Vierailija
48/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hiukan nuorempien naisten juttu? Teineillä on päivittäin liimattavat halpikset. Parikymppiset käy laittamassa ripsistudiolla. Työpaikallani naiset on 30-60v. ja meitä on yli 50. Varmaan 2-3 on laittanut ripsienpidennykset. Eikä kyse ole rahasta vaan vaivasta. Ne näyttää nopeasti tosi ränsistyneiltä ja kauhea sitoutuminen säännöllisesti mennä huoltoon. Lisäksi se liima silmiin.

Oma tyttäreni 22v. on laittanut ripset 18-vuotiaasta. Aluksi oli klassiset, mutta sitten siirtyi tolkuttomiin karvakokoelmiin eli volyymiripsiin. Voi kamala. Miksei pysyisi edes niissä klassisissa? Kolme vuotta laittanut nyt volyymeja 3 viikon välein ja siitä välistä vähintään viikon on aina ihan törkeän näköiset. En viitsi arvostella nuoren ulkonäköä, mutta olen kyllä joskus ehdottanut edes luonnollisempiin siirtymistä. Koska tää menee ohi????

Vierailija
49/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa ap:lle että miehiä ei kiinnosta. Ihan oikeasti.

Jos on pakko yrittää toisia naisia miellyttää tai jos itse kuvittelet näyttäväsi niiden ansiosta paremmalta (et näytä, vaan naurettavalta, kuten ne noita-akkakynnet) niin siitä vaan.

Vierailija
50/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseus on kivaa.Täällä on jokaikisellä naisella oikeus laittautua ja nauttia naisellisuudestaan ja kokea sitä kautta itsensä viehättäväksi.Joten antakaa niiden naisten laittautua  jotka sitä pitävät ,eihän se  sinulta ole pois,vai onko?

Vierailija
51/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rumilus. Päinvastoin. Miksi kaikilla pitäisi olla ripsenkiduttimet, killuttimet tai silmälisäkkeet. Ihan normaalia olla ilman ja silmät voivat paremmin. Silmälasit myös monilla. Osa olisi iloinen jos saisi edes hammashoitoa tai kosmeettista apua ihoon. 

Vierailija
52/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin mut mulla ei pysy. :(

Pakko siis mennä vaan ripsarilla...

Vierailija
53/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään  laittautumis-pakkoa! Itse  taas nautin laittautumisesta.

Vierailija
54/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet  lopettavat ripsien ja kulmakarvojen kasvun,joten niitä on hyvä hoitaa erilaisilla seerumeilla.

Vierailija
55/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näiden lisäksi yhä useampi ottaa huulitäytteitä. Onko luomu nainen kohta ihan out?

Suomessa kyllä, Euroopan kaunottaret ei tuollaisia rumennuksia itseensä laita. Kaikki ulkonäkömuodit tulee Suomeen Amerikasta.

Vierailija
56/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulia pullistavia huulikiiltojakin on olemassa,käytän itse  sellaisia.Joten olen ihan kokonaan luomu:) 

Vierailija
57/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut mulla. Olen nähnyt niin törkeitä karvamatoja, että en voinut kuin nauraa. Paksu harjas tasapitkäksi leikattua, mustaa karvaa ja silmät koko ajan punaiset ja puolitangossa. Ja vielä maksavat noista kauheuksista.

Mitä seuraavaksi? Breznev-kulmat? Olisi volyymia kerrakseen 😀

Vierailija
58/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän ripisen pidennys- seerumia Revita Lashia,sen lisän Talikan ripisenhoitoseerumia.Kerran terassilla istuessani nainen tuli luokseni ja kysyi onko minulla ripsien pidennykset?Sanoin,että omat ovat joten hän kateellisena tarttui ripisiini ja yritti repiä ne pois..Eiväthän ne irronneet kun omat oli päässäni. Säikähdin,voitte kuvitella eukon ilmeen.Oli pettynyt:)

Mulla on aina ollut pitkät ripset muttei kukaan luule niitä tekoripsiksi tai yritä repiä pois. Jos tulisi lähellekään repimisaikeissa soittaisin poliisin.

Vierailija
59/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ripsienpidennykset näyttävät usein rumilta, epäaidoilta ja huonosti laitetuilta. En tahtoisi sellaisia, vaikka ilmaiseksi saisin. Varsinkin kauhealta näyttää, kun osa ripsistä on pudonnut ja loput sojottavat ikävästi sinne tänne.

Vierailija
60/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrakallakin ovat kestoripset.