Onko ihan kaikilla naisilla nykyään RIPSENPIDENNYKSET? Olenko rumilus kun en jaksa niitä hankkia?
Tuttavapiirissä valtaosalla naisista on jonkun sortin ripsenpidennykset ja nyt havahdun siihen miten tunnen itseni ihan alieniksi kun en ole moisia osannu hankkia enkä haluakaan. Olenko nyt miehien yms silmissä vihoviimeinen rumilus kun ripseni on lyhyet enkä jaksa laittaa edes ripsiväriä?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä taas ei ole ainoitakaan ripsenpidennyksiä, ei myöskään työpaikalla. Kuntosalilla niitä näkee jonkun verran, mutta sielläkin luomuripset on enemmistö.
P.s. Revitalash auttaa, jos haluat pidemmät ripset. Multa lähti aikoinaan toisen raskauden jälkeen ripset, mystinen homma. Revitalashin avulla ne kasvoi muutamassa viikossa takaisin, ja pidempinä ja kaarevampina kuin alkuperäiset. Vaikutus on pysynyt jo monta vuotta vaikka ainetta en käyttänyt kuin pari kuukautta.
Osa näistä sisältää silmänpainetaudissa käytetyn lääkkeen osaa, joka kasvattaa kyllä ripsiä, mutta niistä tulee kovat ja katkeavat.
Laitatin syöpähoitojen jälkeen ripset, kun omat oli vielä niin nysät. Ei ole mulle pidennykset, kun omat on normaalisti yhtä pitkät. Oli alaston olo ilman ripsiä ja meikki näytti oudolta.
Sekä ripsienpidennykset että huulitäyteet ovat jo last season.
Ymmärrän tietenkin, että jos esimerkiksi syöpähoidoissa menettää ripsensä, haluaa jotain tilalle.
Hyvänä puolena silmänpainetaudissani on, että lääkkeen ansiosta minulla on megaripset - jotka ovat paksutkin, eivät ole kovat eivätkä katkeile:)
Mulla reagoi kuivat silmät tuuleen yms. vetistämällä ja punoittamalla. Voin vain kuvitella, että näyttäisin ripsienpidennyksillä joko koko ajan itkeneeltä, väsyneeltä tai känniseltä. En aio edes kokeilla. Ripsien kestotaivutuksen otin kerran, ja se oli ihan kiva.
En tiedä kyllä mitään kamalampaa kuin normaalit suomalaiset valjut piirteet ja sellaiset strippariripset, joista näkee kilometrin päähän etteivät ole aidot.
Kertoo jotain näiden ihmisten tyylitajusta.
Minulla on sellaiset maltilliset. Niitä onkin usein luultu omiksi ripsikseni. Monet ripsivärit aiheuttavat minulle silmien valumista, mutta kestoripset eivät. On kiva kun ei enää tarvitse pyyhkiä valuneita ripsivärejä ja ripset kestää urheilun jne. En kyllä ikinä ottaisi sellaisia paksuja tupsuja mitä nuorisolla näkee.
Mä en ole jaksanut edes meikata enää pitkään aikaan ja olen ollutkin tosi näkymätön miesten silmissä, mutta toisaalta eipä niiden huomio nyt mun elämääni vaikuta mitenkään. Sit heti jos laitan meikkiä niin heti mua katsotaan eri tavalla.
Sellaset kohtuulliset ripsipidennykset on ihan kivan näköiset, mutta kun jotku käyttää jumalattoman paksuja ja pitkiä tuheroita silmissään, niin ne on jo oikeasti naurettavan näköiset. Mustat karvamakkarat silmäluomissa :D
Eipä nykyään naisella ole mitään mahiksia mihinkään jos ei huolehdi itsestään. Tuulipuku-vuosikymmenet on eletty jo aikoja sitten. Nykyään kuuluu olla kunnolla ehostettu, sileä posliini jne.
Vierailija kirjoitti:
Maltilliset ripsienpidennykset on tosi nätit niillä keille se sopii. Mutta heitä on kyllä harvassa, suurimmalla osalla ne näyttää aika hirveiltä. Olen itsekin kokeillut, mutta ei sovi minulle.
Eivätköhän nimenomaan ne maltilliset sopisi lähes kenelle tahansa? Ketä nyt hieman pidemmät ja tuuheammat räpsyt eivät kaunistaisi? Yleensä vaan laitetaan "koko rahan edestä" niitä karvoja ja se on järkyn näköistä.
Ei. En käytä usein edes minkäänlaista silmämeikkiä. Ripseni ovat vaaleahkot. Mielestäni hyvin vähä meikki tai ei meikkiä ollenkaan luo lempeän ja herkän raikkaan ilmeen. Pidän siitä.
Ei niitä enää moni ota. Tekevät monilla silmäluomet raskaan ja vanhan näköisiksi ja sellaisiksi että silmät olisi syvemmällä päässä.
Akryyli- ja geelikynnetkin alkavat olla out, samoin täytehuulet, nythän monet suomalaisetkin alkaa poistattaa niitä täyteaineita huulista liotushoidoilla koska ne on jämähtäneet useiden pistosten seurauksena niin pahasti huulten kudoksiin etteivät kulje pois aineenvaihdunnan mukana ja pahimmassa tapauksessa liikkuvat huulten ulkopuolelle. Eikä sellaiset muhkuraiset peräpukamien, tusahtaneiden etanoiden tai jopa roikkuvien häppäreiden näköiset täytehuulet ole kauniit kellään.
Paksujen miesmäisten microblading-kulmakarvojen tilalle on tullut normaalimman näköiset ja siistimmät kestopigmentoinnit eli sillä täydennetään vain puuttuvia karvoja ja tehdään kevyttä häivytystä.
Paksujen ja muovisen näköisten Contour-meikkien tilalle on tullut heleämpiä uusromanttisia meikkejä. Kuivan näköiset mattahuulipunat alkaneet mennä pois, ja tilalle tullut paljon kevyemmän näköisiä huulimeikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nykyään naisella ole mitään mahiksia mihinkään jos ei huolehdi itsestään. Tuulipuku-vuosikymmenet on eletty jo aikoja sitten. Nykyään kuuluu olla kunnolla ehostettu, sileä posliini jne.
Ei ole enää kova meikki ja sileä iho muotia. Naiset antavat karvojensa kasvaa, siistivät vain.
No et ole. Sellaiset överit pidennykset ovat ihan hirveät. Toki ilman ripsaria silmät jäävät kovin vaisun näköisiksi meillä suomalaisilla. Itselläni on tosi maltilliset volyymiripset, kukaan ei ole vielä tähän mennessä hoksannut että kyseessä ei ole tuuhentava ripsiväri. Olen liian laiska vain meikkaamaan niin näin on hyvä.
Toisaalta houkuttelisi ja ihaillen katson sopivan näyttäviä pidennyksiä. Hinta, mahdolliset allergiset reaktiot ja haluttomuus rampata huollossa ovat saaneet mut jättämään ajatuksen. Lisäksi lähes kaikki ovat myöntäneet, että omat ripset ovat kärsineet noista ja on vaikea tottua taas omiin vaatimattomiin ripsiin, jos joutuu jatkeista luopumaan.
Mietipä. Sinulla ei ole, eli ei kaikilla ole. Minullakaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää kova meikki ja sileä iho muotia. Naiset antavat karvojensa kasvaa, siistivät vain.
No eikä anneta kasvaa. Ehkä vanhemmat äitylit kasvatavat reuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se on se "mihinkään" mistä puhut?
En tunne yhtäkään fiksua ja tyylikästä miestä, joka haluaisi katsella "kunnolla ehostettua" naista. Käytännössä jokainen mies valitsee mieluummin hieman freesatun ja huolitellun kuin täysin luonnollisen näköisen, mutta pakkeloitu ja muovilisäkkeinen luukki kuulostaa sopivan lähinnä jonkin tositeeveejampan metsästykseen.
Et ole rumilus. Ne pidennykset, ym. irtoripsethän on ihan järkyttävän rumia. Naurattaa joskus kun näkee niitä, joilla ei edes silmiä näy sieltä "tuheroiden" takaa ja he kuvittelevat olevansa niiiin nättejä. Mun mielestä ne tekoripset saa ihmisen näyttämään väsyneeltä ja tyhmältä, kun ilme on selläinen mitähh.?....
Voi olla, että jos ne tehtäis huomattavasti maltillisemmin, niin ne olis ihan ok. Tai riippuuko silmän mallista, kelle sopii ja kelle ei. Minä en sellaisia ottais, ihan niiden myrkkyjen vuoksi joilla ne liimataan paikoilleen. Mulla on niin herkkä iho ja herkät silmät, että en uskalla.
Omassa kaveripiirissä ei ole ketään, jolla olisi ripsenpidennykset.
Joillain etäisemmillä tuttavilla on, mutta ne on ihan syystä etäisiä tuttavia - eli ihan erilaisia ihmisiä kuin minä.
Omassa kuplassani meikittömyys on normaalimpaa kuin mitkään pidennykset ym.
Tuollaiset asiat ovat normi lähinnä sivistymättömille ja tyyliltään jämähtäneille Jersey Shore-tyypeille, ei kellään fashionistalla vaikka ole tuollaisia.
Tai muutoinkaan tyylikkäillä naisilla.
Maltilliset ripsienpidennykset on tosi nätit niillä keille se sopii. Mutta heitä on kyllä harvassa, suurimmalla osalla ne näyttää aika hirveiltä. Olen itsekin kokeillut, mutta ei sovi minulle.