Essure, kauhukokemuksia kun toimenpide aiheuttaa ongelmia.
Kommentit (7)
Mulle tehtiin Essure keväällä, ei mitään ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 18:34"]
Mulle tulee tuo toimenpide tammikuussa, mutta en ollut edes ajatellut katsoa siitä mitään typeriä juttuja netistä ennen.
[/quote]
Kaikki ei välitä, menee vaan virran mukana ja uskoo, kun lääkäri jotain sanoo. Ei kaikille tule ongelmia, toivotaan ettei sulle.
Onko kellään muulla kokemusta siitä, että essure -spiraali menee vika paikkaan ja poistetaan sitten vatsapeitteiden läpi ? Mulla kävi näin ja siis samalla tehtiin laparoskooppisesti sterilisaatio. Ongelmana edelleen ( kohta 3 viikkoa toimenpiteestä) ajoittain tuleva, kova vatsa/kylkikipu juuri siltä puolelta, josta spiraali ongittiin pois. Vatsakalvon alle oli siis joutunut, lähinnä mietityttää kuinka kauan kivut mahtaa kestää ?
Mulle tehtiin sterilointi viikko sitten ja ongelmia ei ole ollut yhtään. Suosittelen lämpimästi. Aikaa siinä meni 3 minuuttia ja seurasin sitä monitorilta itsekin. Yhtään ei sattunut ennen, sen aikana ja sen jälkeen, jälkivuotoa ei tullut tippaakaan.
Saako enää perinteistä sterilisaatiota? Itse en tuota essurea ottaisi.
Tuokin tehdään miesten nautinnon vuoksi kun nämä eivät suostu sterilisaatioon joka on paljon helpompi ja turvallisempi tehdä miehelle.
Mulle tulee tuo toimenpide tammikuussa, mutta en ollut edes ajatellut katsoa siitä mitään typeriä juttuja netistä ennen.