Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuo toimenpide tammikuussa, mutta en ollut edes ajatellut katsoa siitä mitään typeriä juttuja netistä ennen.

Vierailija
2/7 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin Essure keväällä, ei mitään ongelmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 18:34"]

Mulle tulee tuo toimenpide tammikuussa, mutta en ollut edes ajatellut katsoa siitä mitään typeriä juttuja netistä ennen.

[/quote]

Kaikki ei välitä, menee vaan virran mukana ja uskoo, kun lääkäri jotain sanoo. Ei kaikille tule ongelmia, toivotaan ettei sulle.

Vierailija
4/7 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla kokemusta siitä, että essure -spiraali menee vika paikkaan ja poistetaan sitten vatsapeitteiden läpi ? Mulla kävi näin ja siis samalla tehtiin laparoskooppisesti sterilisaatio. Ongelmana edelleen ( kohta 3 viikkoa toimenpiteestä) ajoittain tuleva, kova vatsa/kylkikipu juuri siltä puolelta, josta spiraali ongittiin pois. Vatsakalvon alle oli siis joutunut, lähinnä mietityttää kuinka kauan kivut mahtaa kestää ?

Vierailija
5/7 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin sterilointi viikko sitten ja ongelmia ei ole ollut yhtään. Suosittelen lämpimästi. Aikaa siinä meni 3 minuuttia ja seurasin sitä monitorilta itsekin. Yhtään ei sattunut ennen, sen aikana ja sen jälkeen, jälkivuotoa ei tullut tippaakaan.

Vierailija
6/7 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako enää perinteistä sterilisaatiota? Itse en tuota essurea ottaisi.

Vierailija
7/7 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin tehdään miesten nautinnon vuoksi kun nämä eivät suostu sterilisaatioon joka on paljon helpompi ja turvallisempi tehdä miehelle.