haisteleeko naiset miesten likaisin alushousuja
Naiset pesevät yleensä pyykit.. joten kertokaa nyt totuus haisteletteko miestenne likaisin alushousuja rehellisesti??
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:14"]
Kyllä haistelen joskus mieheni pikkareita, mitähän ihmeellistä siinä on kun kuitenkin se sama vehje joka alushousuissa tuoksuu/haisee on ollut suussani ja sisälläni monesti.. En kyllä mielelläni haistelisi jos alushousut ovat viikkotolkulla ollut jalassa mutta jos vaihtaa säännöllisesti niin ei se pahalta haiskahda ;)
[/quote]
Olen ollut aina äimänä kun jossain ostetaan tai myydään esimerkiksi naisten pikkuhousuja.Kun ajatteleekin niin yök, kuukautisten jälkeen on haju etoava hyi helvetti. Eki
En haistele mieheni aluskalsareita, vaikkei niissä mitään ruskeaa ole. Mieheni käy alapesulla ulostamisen jälkeen. Paitoja saatan tuoksutella ikävissäni.
sillä mehet ainakin haistelee naisen pikkuhousuja.. ainakin minä teen niin...
hyi hitto en todellakaan. oikeasti.
Kyllähän meidän ukon sissijuusto haisee ainakin niin helvetin pahalle ettei paljoa tarvitse nenäänsä enää housuihin työntää!
Taas nähdään: miehet on koiria kun pitää haistella toisten värkeistä lähtevää hajua.
No en todellakaan haistele. Pyykätessäkin laitan kumihanskat käteen. Toi meidän äijä tuhnaa kalsarinsa lähes poikkeuksetta. Mikä siinä onkin, kun miehet päästelee niitä tuhnupieruja yhtenään ja sit on kalsarit ruskeina. Kai meillä naisilla on niin kieree peräreikä, että sieltä ei pääse kuin vinkauksia.
on kumma ettei kukaan uskalla tunnustaa.. tyypilistä naisille..
on tää kyllä aikamoinen palsta. kyllä tähnkin ketjuun monta luijaa tullu mutta muutama kommentti.. liekkö kaikiki tämän viestin lukijat miehiä. tod näk. naiset kertokaa nyt rehelisesti miten asia on.. varmasti näin tapahtuu mutta kukaan ei uskalla myöntää. siitähän täsä varmasti kysymys??
Niin, mutta kun se vaan on nyt niin. Omiani kyllä välillä haistelen, mutta en miehen, ei kyllä s...ana.
Omia kyllä, en koskaan miehen, ihan rehellisesti. Jos ne hinkkautuisi vain penistä vasten niin mikäs siinä, mutta kun ne on siellä persiissä...
6/9
Ainakin minulla on kadonnut boxereita tyttöystävän luona :) Niitä ei löydy mistään viikonlopun jälkeen, mutta seuraavallakerralla kuinka ollakkaan löytyy puhtaina kaapin hyllystä. Olen otettu jos niistä on iloa! Näen hänen luonaan kuitenkin todella märkiä stringejä! Lähinnä lattialla ennen pepun pesua seksin alkaessa :)
taitaa siis ollakkin yleistä että naiset haistelee omia pikkuhousuja.. :)
Onko enemmänkin naisia jotka näin tekevät? Kertokaa.. ja hyvältähän tuoksuu?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 02:11"]
6/9
Ainakin minulla on kadonnut boxereita tyttöystävän luona :) Niitä ei löydy mistään viikonlopun jälkeen, mutta seuraavallakerralla kuinka ollakkaan löytyy puhtaina kaapin hyllystä. Olen otettu jos niistä on iloa! Näen hänen luonaan kuitenkin todella märkiä stringejä! Lähinnä lattialla ennen pepun pesua seksin alkaessa :)
[/quote]
Todennäköisesti tyttöystävälläsi muitakin miehiä ja menee välillä vain housut sekaisin! Sain itse ex-tyttöystävän kiinni pettämisestä kun omat kalsarit katosi mutta tilalle oli ilmestynyt puhtaiden pyykkien sekaan vieraan miehen kalsarit :-/ Oli aika hiljaista naista ja erohan siitä tuli.
Nykyinen vaimoni taitaa oksentaa käsitellessään alushousujani joten tuskin oikeasti naiset tätä harrastaa. En muuten harrasta itsekään naisten pikkareiden haistelua eli ei todellakaan kannata yleistää!
Minä naisena haistelen omia pikkareita ennen kuin laitan ne pyykkikoriin mutta sillä ei ole mitään tekemistä seksin kanssa vaan haluan tietää etten haise pahalta vaan hyvältä ;)
Kaikki vartalo tuoksut on kiihottavia.
Mieheni hiki ja muut eritteet ihania.
Haistelen varsinkin mieheni paitoja ja sukkia.
Pikkarit ei tuoksu paljon miltään..
Haistelen varsinkin mieheni paitoja ja sukkia.
Pikkarit ei tuoksu paljon miltään..
Naiset kertokaa lisää. On kiihottava tietää ja lukea haisteletteko omia pikkuhousuja...
Kyllä haistelen joskus mieheni pikkareita, mitähän ihmeellistä siinä on kun kuitenkin se sama vehje joka alushousuissa tuoksuu/haisee on ollut suussani ja sisälläni monesti.. En kyllä mielelläni haistelisi jos alushousut ovat viikkotolkulla ollut jalassa mutta jos vaihtaa säännöllisesti niin ei se pahalta haiskahda ;)