Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas, eikä ompas.

Vierailija
2/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Om om, todellakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pullea?

Vierailija
4/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on kyllä pöhöttyneen näköinen, minun mielestäni. Onkohan malttanut sittenkään lopettaa tupakanpolttoa...

Vierailija
5/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonnut aikalailla jokapuolelta. Loppuraskaudessa tulee olemaan kuin Jessica Simpson.

Vierailija
6/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut tosi paljon. On tainnut mussu maistua vähän liikaakin. Eikä näytä erityisen onnelliselta.

Vierailija
7/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös turvotusta.itse olin raskaana tosi turvonnut, ja synnytyksestä oli mennyt viikko niin -15 kg oli pois. Lihoaminen ei ole sama kuin turvotus.

Vierailija
8/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivat turpoavat tuollaisiksi tynnyreiksi, kun lopettavat körssittelyn. Oli raskaana tai ei.

Vierailija
9/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olin ainakin sata kiloa hoikempi tuossa vaiheessa raskautta. Varmaan jättivauvakin syntyy. Ja aivan kamalan iso vatsakin tulee, voidaan yhdessä sitten sitä täällä kauhistella!

Vierailija
10/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kasvot ikävän harmaat ja elottomat. Tupakanpoltto pilaa ihon, toivottavasti olisi jo älynnyt lopettaa.

Vierailija
11/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas ovat valinneet Madelainesta mahdollisimman kauhean kuvan. Hyeenat.

Vierailija
12/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laitattanut valtavat silikonit. Helppoa tässä vaiheessa, kun kukaan ei kehtaa epäillä raskaana olevan laittavan. Etenkään prinsessan, verorahoilla.

Vierailija
13/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset tulossa:)

Vierailija
14/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine on täysin menettänyt tyylinsä. Hän näyttää Hollywood-tähtöseltä väkisin pinnistetyn hymynsä kanssa. Tuo vaaleansininen leninki saa hänet näyttämään halvalta.

Vierailija
15/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se teettää kun muuttaa white trashin luvattuun maahan, Usaan: Oikeasta prinsessastakin tulee homssuinen neulatyyny :(

Vierailija
16/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyylin? Ainahan se on ollut bling-bling.

Vierailija
17/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madden rinnat ovat tosiaan kasvaneet/turvonneet hääkuvasta järkyttävän paljon...Kauhistuttaa ajatus, miten käy kun maito nousee ja tissit ovat suurimmillaan. Nyt jo jotenkin paljon vanhemman naisen rinnat ja lisäksi alhaalla...?

Vierailija
18/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rintojen kasvu on ihan normaalia joillakin, kuten hyvin tiedätte, vaikkei muuta turvotusta olisikaan. Omani olivat kasvaneet tuossa vaiheessa raskautta B->E. Normaalikokoinen vauva ja paino laski takaisin alle 6kk. Mun mielestä Madden vain ulkonäkö muuttunut "äidilliseksi", kypsemmäksi. Älkää olko niin kriittisiä...

Vierailija
19/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa nyt näitä vastauksianne ja kommentteja ja naurakaa itsellenne :D:D:D

Vierailija
20/50 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua..silikonit! Kukaan ei taida alkaa tekemään sellaista leikkausta raskaana olevalle.

Silikonit taitaa olla jo minullakin ja olen ihan alkuraskaana. Rinnat on turvonneet aikalailla jo. Oikein on hemaisevat niin kuin Maddellakin. Katsoitteko muuten koko kroppa kuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi