Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ulosveto ehkäisystä?

Vierailija
24.10.2013 |

Mihin miehenne tulee? Joudutko runkkaamaan vai laukeaako itsestään? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotias santeri meillä tämän "ehkäisymuodon" seurauksena. Että niin hyvin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminut meillä 10 vuotta ilman"vahinkoja" ja kuitenkin on kaksi harkittua jotka ovat saaneet alkunsa ns. kertalaakista.

Vierailija
4/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on keskeytetty yhdyntä ollut "ehkäisynä" kolme vuotta. Meillä ainakin toiminut tähän asti.

Mies vetäytyy viime hetkellä eli ei tarvitse runkata tms.

Ja huom. emme käyttäisi tätä jos lapsi olisi katastrofi. Kuka tahansa normaalijärjellä varustettu tietää ettei todellakaan ole 100 prosenttisen varma.

Vierailija
5/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10 - meillä täysin samanlainen kokemus :).

Vierailija
6/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut kans käytössä keskeytetty yhdyntä puolisen vuotta. Luulen et sitä tarvii harjotella että mies osaa vetästä pois oikealla hetkellä. Tähän vois tietty joku mies varmistaa?

Mut joo, meillä kyl kans sama meininki, että jos tää "ehkäsy" pettää niin ollaan ihan onnellisia siitä. Ite tykkään kyl, koska ei tarvitse ympätä itteensä lisähormoneja, on ilmasta ja ei musta tunnu mitenkään epäromanttiselta.

Mies tulee siis juuri pois vetäistyään, eli ei tarvitse enää muuta.

Vierailija
7/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisymuodon tehoa ei kannata yrittää päätellä palstalla esitetyistä omakohtaisista kokemuksista. Sitä varten on olemassa tutkimuksia ja tilastoja.

http://www.plannedparenthood.org/health-topics/birth-control/withdrawal-pull-out-method-4218.htm

Jos kaikkia ohjeita noudattaa aina ja joka kerta täydellisesti niin sadasta keskeytettyä yhdyntää käyttävästä parista tulee vahinkoraskaus vuoden kuluessa neljälle eli 96 % ehkäisyteho.

Jos kuuluu ns. tavallisiin ihmisiin eli yrittää noudattaa ohjeita mutta ei tee sitä täydellisen hyvin niin sadasta parista 27 eli melkein joka kolmannelle tulee vahinkoraskaus vuoden kuluessa.

Riippuen hedelmällisyydestä, yhdyntöjen tiheydestä ja taidosta oma tilanne on sitten jossakin tuolla välimaastossa. En suosittele vatikaanirulettia ehkäisymenetelmäksi, jos raskaus olisi hyvin ei-toivottu.

Vierailija
8/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies alkoi harrastamaan tuota mun kiertoni puolivälissä, vaikka oltiin sovittu yhdessä, että mä lopetan pillerit ja aletaan vauvan yritys. Nyt on vuosi menty näin miehen tahdosta, et jos lapsi tulee, niin saa tulla. No mua se pikkuisen harmittaa, mutta minkäs teet.

Meillä mies pitkittää ukosvetämistään niin kauan, että mun ei tarvii runkata, vaan mies ruiskii spermat talouspaperiin. Joskus on pitkittänyt nautintoaan niin, että eka ruiskaukset on karanneet mun häpyhuulille ja ja vatsalle.

.

Vierailija
9/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika epävarma keino on.

Vierailija
10/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil kans mies vetää pois  vasta juuri ennenkuin tulee, eli mällit päätyy jommankumman päälle. Toiminut meillä jo puoli vuotta, miehen edellisessä suhteessa ehkäisevät 4 vuotta noin ihan onnistuneesti, vasta kun  vaihtoivat normaaliin tyyliin miehen ex tuli raskaaksi. 

Jos raskaus on oikeasti ei toivottu, en suosittele. Uskon myös, että toimivuus on täysin miehestä kiinni, ei siis toimi kaikilla. Meillä on ollut paras kaikista tähän asti kokeilemistani ehkäisymuodoista, jotka ovatssopineet mulle niin huonosti, että käytännössä vaihtoehto keskeytetylle yhdynnälle mun kohdallani on selibaatti. 

Vierailija
11/25 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen taidoilla voisi kuvitella olevan eniten merkitystä ulosvetohommissa. Meillä on ollut tämä käytössä, kun vaimo lopetti ehkäisyn, jäi vain hakematta uudet napit lääkäristä. Ekat kuukaudet odottelin kuukautisia pienessä hiessä, mutta näillä on nyt menty tähän asti. Lastini lentää ulosvedon jälkeen - eli ihan viime tinkaan jätän paneskelun lopettamisen. Vaikea uskoa että se kirkas touhutippa ennen siemensyöksyä saattaisi ketään raskaaksi - vaikka se varmasti on mahdollista.

Joillain miehillä lentää mälliä ennen orgasmia, mikä varmaan tekee keskeytetyn yhdynnän mahdottomaksi. Joskus kun panee oikein pitkään, voi käydä niin että ejakulaatiosta tulee kaksi- tai kolmevaiheinen. Silloin sitä siementä on vähän joka puolella, ja "siististi laukeaminen" on kutakuinkin mahdotonta.

Vierailija
12/25 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans toiminut pari vuotta nyt tuo ehkäisykeino. Meillä ainoat vaihtoehdot ehkäisyyn olis tuon lisäksi selibaatti tai sterilisaatio ja koska vielä halutaan jonain päivänä yhden lapsen lisää niin tämä keino nyt käytössä :) Tosiaan miehen taidostahan tuo on kiinni, ja siltikään en suosittele myöskään jos lapsia ei missään nimessä haluta! Meillä suunnitteilla n. puolen vuoden päästä alkaa yrittää, joten ei ehkä hirveän kamala asia olisi vaikka hieman aikasemmin tulisinkin raskaaksi. Mutta tosiaan pari vuotta toiminut nyt meillä ja sitä ennen tullut jo parikin lasta, ja molemmat ihan ensimmäisellä yrityksellä, joten ihan hedelmällisiäkin tunnuttais olevan :)

Vierailija
13/25 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 19:33"]

Meillä mies alkoi harrastamaan tuota mun kiertoni puolivälissä, vaikka oltiin sovittu yhdessä, että mä lopetan pillerit ja aletaan vauvan yritys. Nyt on vuosi menty näin miehen tahdosta, et jos lapsi tulee, niin saa tulla. No mua se pikkuisen harmittaa, mutta minkäs teet.

[/quote]

Tulevan yh:n puheita.

Vierailija
14/25 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei varmat päivät toiminu ku 2 menkkakiertoa. Keskenmenon jälkeen alettiin käyttää keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä ja on toiminu seuraavat 2v. Tällä hetkellä odotellaan, josko se esikoinen sieltä tärppäis vähitellen. Raskauden jälkeen kyllä jatketaan jälleen keskeytetyllä, koska mies sen osaa niin hyvin. 

Vierailija
15/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuota voi kutsua kunnolla ehkäisyksy.

Vierailija
16/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus sai näin alkunsa...

Vierailija
17/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitat keskeytettyä yhdyntää? No ohan se huomattavasti mukavampaa jos nainen hoitaa homman loppuun suulla tai käsin. Mutta kyllä tuollainen on aika riskabelia ja toisaalta yhdyntä tuntuu (ainakin itsestäni) jotenkin vajaavaiselta, mikäli ei saa hoitaa hommaa loppuu asti...

Vierailija
18/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tulee monestikin peppuuni.

Vierailija
19/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei todellakaan toimi ehkäisynä. Meillä on siitä nyt neljävuotias elävä todiste, leikkisästi kutsumme häntä (ei tietenkään lasten/kenenkään ulkopuolisten kuullen) Touhutipaksi, ja aikamoisen touhukas hän onkin muihin lapsiin verrattuna :D

Vierailija
20/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksena 10kk tytär. Yhden kerran "touhutipasta" tuli. Esikoista tehtiin n.1v joten oletus oli että ei siitä kuitenkaan mitään tule jos kerran kokeilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi