Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen logiikka.

Vierailija
07.11.2013 |

En tajua,mies pyysi että tarjoan koko perheen isänpäivälounaan,milläköhän rahalla kun mun säästöt on kulutettu? mies vielä sanoi että sitten sinä maksat sen. Olen siis muuten tuloton ja säästöt kulutettu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiko olet?!

Vierailija
2/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi...teetkö aina kaiken mitä mies pyytää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Siis te ootte perhe ja omat rahat? Sinuna mä en todellakaan veis miestä minnekään ravintolaan, vaan tekisin kotona miehelle safkat. Tuollainen kuulostaa niin lapsellisesta touhulta ettei todellakaan ole ansainnut mitään ravintolalounasta.

Vierailija
4/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan perhe ja olen aikuinen mutta miehen yrittäjyyden takia en saa työmarkkinatukea yms eli olen täysin tuloton.

Vierailija
5/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin fiksulta yrittäjäksi.

Vierailija
6/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saa työmarkkinatukea jos puoliso on yrittäjä? Voi ei....

Vierailija
7/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:30"]

Ei kuulosta kovin fiksulta yrittäjäksi.

[/quote]

On se mutta se haluaa pitää nykyään kaikki rahat itsellään. Meillä yhteinen tili mutta ei laita sinne rahaa muuta kuin jos on menossa joku asuntolainalyhennys tms ja hänellä vaan käyttöoikeudet yrityksensä tilinn ja pitää siellä kaikki rahat.

Vierailija
8/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, se olitkin taas sinä. Hyvää päivän jatkoa.

Vierailija
9/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:32"]

Eikö saa työmarkkinatukea jos puoliso on yrittäjä? Voi ei....

[/quote]

No jotkut saa ja toiset ei. Mulla kela ja työkkäri katsovat että teen muka firmassa toimistotöitä eikä mitkään selvitykset ole menneet läpi vaikka mies on sinne papereita lähetellyt että saisin työmarkkinatukea niin en vaan saa.

Vierailija
10/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa olla vakavan keskustelun paikka. Mä olen loisinut miehen rahoilla 10 vuotta eikä koskaan ole tullut sanomista rahoista. Me ollaan perhe, tiimi. Mä hoidan kodin ja lapset, mies tienaa. Meidän perheessä me rakastetaan toisiamme ja halutaan, että kaikilla on hyvä olla.

Vierailija
11/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa tarjoa keitettyä vettä.

6

Vierailija
12/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:35"]

Ai, se olitkin taas sinä. Hyvää päivän jatkoa.

[/quote]

Ai onko ap se tyyppi, jolla on pieni lapsi, asuu jossain korvessa, eikä pääse mihinkään töihin kun on sairauksia, epäonnistuu kaikissa opinnoissa jne.

Huoh...

6

Vierailija
13/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:35"]

Nyt taitaa olla vakavan keskustelun paikka. Mä olen loisinut miehen rahoilla 10 vuotta eikä koskaan ole tullut sanomista rahoista. Me ollaan perhe, tiimi. Mä hoidan kodin ja lapset, mies tienaa. Meidän perheessä me rakastetaan toisiamme ja halutaan, että kaikilla on hyvä olla.

[/quote]

No olen mä tästä keskustellut nyt tullut tämän vuoden puolella tiukemmaksi tuo raha-asia,naureskelee vaan että haluaa pitää rahat itsellään ja kyllä mä sen ymmärrän koska tekee raskasta työtä ja pitkää päivää yrittäjänä.

Vierailija
14/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä aiot ap tehdä? 

Vierailija
15/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa. Musta tuntuu aina välillä, että mä olen lattialuuttu, mutta mies on sentään kustantanut mulle hyvän auton, mä voin käydä kosmetologilla, ostaa vaatteita ja ihan mitä itse haluan itselleni miehen rahoilla. Eikä meilläkään sitä rahaa ole paljon käytettävissä, mies vain ymmärtää, että kun pitää vaimon tyytyväisenä, kaikki sujuu paljon paremmin. ;-)

Nosta säkin ap itseäsi vähän ylemmäs ja laita miehesi ymmärtämään sun arvon.

Vierailija
16/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:47"]

No mitä aiot ap tehdä? 

[/quote]

No en tiedä. Ehkä otan pojan lompakosta rahaa ja maksan sitten takaisin jos joskus itse saan tuloja.

Vierailija
17/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissas?! Et todellakaan ota lapseltasi rahaa maksaakseni tuollaisen typeryksen lounaan! Teet itse jotain makaronimössöä ja sanot miehelle aurinkoisesti hymyille, että sun piti kustantaa isänpäivän lounas ja tämä ruoka oli ainoa mihin sun rahat riittivät.

Vierailija
18/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:51"]

No mitä aiot ap tehdä? 

[/quote]

No en tiedä. Ehkä otan pojan lompakosta rahaa ja maksan sitten takaisin jos joskus itse saan tuloja.

[/quote]

Tai mä ehdotan jotain tosi villiä, sano sille miehelle että oot rahaton!

Vierailija
19/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:51"]

No mitä aiot ap tehdä? 

[/quote]

[/quote]

tuo on varastamista. Sen sijaan lähdet turvakotiin syynä se, ettei mies anna sinulle tarpeeksi edes ruokarahaa ja henkinen väkivalta. (rahojen pitäminen itsellään on henkistä väkivaltaa. Puolisoilla kun on eltusvelvollisuus toisiaan kohtaan.)

Vierailija
20/25 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:50"]

Muakin kiinnostaa. Musta tuntuu aina välillä, että mä olen lattialuuttu, mutta mies on sentään kustantanut mulle hyvän auton, mä voin käydä kosmetologilla, ostaa vaatteita ja ihan mitä itse haluan itselleni miehen rahoilla. Eikä meilläkään sitä rahaa ole paljon käytettävissä, mies vain ymmärtää, että kun pitää vaimon tyytyväisenä, kaikki sujuu paljon paremmin. ;-)

Nosta säkin ap itseäsi vähän ylemmäs ja laita miehesi ymmärtämään sun arvon.

[/quote]

No kyllä mä olen keskustellut mieheni kanssa ja joskus ennen antoi sentään edes vähän rahaa  nyt on vaan alkanut olemaan tiukempi. Ymmärrän ettei meillä ole varaa hienoihin autoihin,kosmetologeihin yms mutta että joskus saisi edes vähän rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä