Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coca-Colassa keitetty joulukinkku. Onko joku kokeillut?

Vierailija
24.10.2013 |

http://www.snellman.fi/fi/blogi/susan/coca-colassa-keitetty-joulukinkku

En kokeile, ellei jollain ole omakohtaista kokemusta siitä, että joulukinkusta tulisi syötävää tällaisen käsittelyn jälkeen.

Siis, kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän joulukinkkumme on liian iso tuohon tapaan valmistettavaksi mutta yhtenä vuonna keitin ensimmäisen adventin brunssille rullakinkun noin ja hyvää tuli!

Vierailija
2/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 12:24"]

Meidän joulukinkkumme on liian iso tuohon tapaan valmistettavaksi mutta yhtenä vuonna keitin ensimmäisen adventin brunssille rullakinkun noin ja hyvää tuli!

[/quote]

Maistuiko sokeriselta, oliko siis Coca-Colan makua jotenkin tarttunut siihen rullakinkkuun?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kokeile, mä tykkään ihan ilman pussia "kuivatetusta" joulukinkusta.

Olen kyllä johonkin possupihvien marinadiin ängennyt cokistakin joskus.

Vierailija
4/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kinkkua mutta ribsit olen ja hyvää oli, ei ole liian sokerinen.

Kiva idea muuten :) !!

Vierailija
5/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia valmistanut joulukinkkumme cociksessa. Tänä vuonna ajattelin kokeilla fantaa.

O

Vierailija
6/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta possun lapaa (halpaa, n 6e/kg), laita paistopussiin,lisää cokista, chiliä, suolaa ja valkosipulia, anna muhia väh. 4h n.125asteessa.

Saat ruokaa, ja käsityksen siitä miltä kokiskinkku maistuisi =)

Vierailija
7/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keittänyt ensin pannulla ruskistetun _naudan_paisitin Blossa-glögissä, johon olin vielä lisännyt suolaa, valkosipulia, mukulaselleriä, sipulilohkoja,  laakerinlehtiä, pippureita ja katajanmarjaa. Voi sanoa, että se oli suorastaan taivaallisen hyvää. Keittoliemen siivilöin ja suuristun kermalla kastikkeeksi. Sekin oli hyvää.

8/9 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tätä jo monta vuotta. Hieman eri sävy kuin peruskinkussa, mutta ei millekään kolalle kyllä maistu. Minun mielestä paras kinkku tulee näin. 

Vierailija
9/9 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta tullut tehtyä, helppo ja tulee taatusti mureaa. Makeutta ei tule, hieman karamellisoitu pinta. Kolan sekaan sipulia, muutama maustepippuri ja omenanpaloja. Uunissa ei enää paisteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän