Saako S-marketin myyjät käydä Lidlissä ostoksilla?
Vai onko sopimus että kilpailevassa yrityksessä ei saa asioida? Onhan heillä myös varmasti henkilökunta alennukset omaan putiikkiin.
Kommentit (83)
Juu ei. Sellainen laite on asennettu heille ihon alle, joka antaa välittömästi sähköiskun jos menet vieraaseen kauppaan.
katsovat että vakoilee vaan toiselle firmalle
Saa käydä ja todella moni käy, kun Lidl on halvempi kauppa.
Käsittääkseni ei ole varsinaisesti kielletty, mutta voimakas suositus tietysti on asioida vain omassa kaupassa.
Olen töissä S-marketissa ja ostan eväät töihin aina lähi Lidlistä missä muutenkin asioin.
Vierailija kirjoitti:
Melko heikosta sitoutumisesta työnantajaan kyllä kertoisi tuollainen käytös. Ei antaisi kovin hyvää kuvaa työntekijän luotosta työnantajan yritykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko heikosta sitoutumisesta työnantajaan kyllä kertoisi tuollainen käytös. Ei antaisi kovin hyvää kuvaa työntekijän luotosta työnantajan yritykseen.
Nyt on kyse ruokakaupasta, ei mistään Microsoftista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se työnantajakaan minuun ole erityisen sitoutunut, joten miksi minun pitäisi olla sitoutunut häneen myös vapaa-ajallani?
Mä näin pari päivää sitten, kun K-kaupan myyjä kävi vieressä olevassa S-marketissa kaupassa. Vähän nauratti :D
S-ryhmän työntekijät saa henkilökunta-alet S-ryhmän kaupoista, joten varmaan kokonaisuudessaan lie järkevämpää käydä "omissa" kaupoissa (kun saa myös bonukset).
Mutta eihän muissa kaupoissa käymistä kiellelä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se työnantajakaan minuun ole erityisen sitoutunut, joten miksi minun pitäisi olla sitoutunut häneen myös vapaa-ajallani?
Ai ei ole sitoutunut? Koitapa Suomessa yrittäjänä potkia ulos joku vakkarityöntekijä, niin huomaat aika äkkiä että olet sitoutunutkin siihen työntekijään melko lailla.
Tätä samaa lojaaliutta kaivataan kyllä myös työntekijöiltä. Miksi edes menet töihin siihen yritykseen jos et halua tukea heidän toimintaa? Kyllä työntekijälläkin on vastuu, ei pelkästään oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi työntekijän pitäisi sitoutua S-ryhmän propagandaan, että S-market on muka Lidliä edullisempi kauppa.
Olen töissä sekä K-marketissa että S-marketissa. Kumpaan minun pitäisi keskittää ostokseni?
Ei tietenkää! Sääntö suomi ja markkinatalous määrää. Eikä oikeesti saa edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ole sitoutunut? Koitapa Suomessa yrittäjänä potkia ulos joku vakkarityöntekijä, niin huomaat aika äkkiä että olet sitoutunutkin siihen työntekijään melko lailla.
Tätä samaa lojaaliutta kaivataan kyllä myös työntekijöiltä. Miksi edes menet töihin siihen yritykseen jos et halua tukea heidän toimintaa? Kyllä työntekijälläkin on vastuu, ei pelkästään oikeuksia.
Irtisanomislappuun teksti "tuotannolliset ja taloudelliset syyt" ja pääset eroon työntekijästä sen kummempia selittelemättä. Nimimerkillä kokemusta on siellä ottavan osapuolen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä sekä K-marketissa että S-marketissa. Kumpaan minun pitäisi keskittää ostokseni?
Odotas....jos maltat huomiseen
Mä mietin ja kerron sen sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi työntekijän pitäisi sitoutua S-ryhmän propagandaan, että S-market on muka Lidliä edullisempi kauppa.
Niin, miksi sitten menet töihin siihen huonompaan yritykseen? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Yleensä tuo on kai työsopparissa kielletty. Huonoa mainosta yritykselle jos työntekijät hiippailee naapurikauppaan.