Onko 174cm lyhyt?
16v poika ja pituutta 174cm. Mulla on melko korkeat kengät mutta silti on fiilis aika lyhyt ja tytötki on nykyää kauhean pitkiä. Onneksi pitäisi tulla vielä muutama sentti.
Kommentit (43)
Pituudelle ei voi mitään joten sitä on turha miettiä.
Mun broidi rupes kasvamaan pituutta 17 vuotiaana. Sitä ennen se oli sellainen 150 senttiinen rääpäle ja nyttemmin 177 senttinen. On ihan tyytyväinen pituuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tyttö kyselee. Normaalipituus tytölle.
No eikä ole. 174 cm pituinen tyttö on jo reilusti yli keskipituuden, joka on koko väestössä 165 cm, nuorilla naisilla 168 cm.
Nuorilla miehillä se taitaa olla 180 mutta minun inäisillä 175-176
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, ei mun mielestä. Mitä ihmeen merkitystä sillä edes on?
Sillä on ihmeen merkitystä ihmeen parisuhdemarkkinoilla ja ihmeen työmarkkinoilla ja ihan yleisesti siinä miten ihmeessä ihmiset sinuun suhtautuvat. Tätä aihetta on tutkittu ihmeen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on ihmeen merkitystä ihmeen parisuhdemarkkinoilla ja ihmeen työmarkkinoilla ja ihan yleisesti siinä miten ihmeessä ihmiset sinuun suhtautuvat. Tätä aihetta on tutkittu ihmeen paljon.
Tuo on kyllä totta ja varsinki parisuhdemarkkinoilla ku naiset haluaa aina pitkää miestä.
Mammojen mielestä 80% miehistä on lyhyitä, 15% keskipituisia, noi loput 5% on sellaisia joita ehkä ei ghoustata tinderissä jos se on muuten komee ja varakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinoilla saa olla varmaan oikeasti lyhytkasvuinen että se jotain vaikuttaa. Vai meinaatko että rekrytoija toteaa että "Sori, oisit muuten täydellinen meidän firmaan, mutta oot varmaan vain 170 pitkä, niin ei me oteta. Me otetaan tuo jolla on vähemmän työkokemusta, kun se on kuitenkin 180 pitkä. Näyttää aina paremmalta tuolla käytävällä tauoilla" Itseasiassa pitäisikö kinnittääkin huomiota koko pituuden sijasta selän pituuteen. Pitkäselkäinenhän näyttää paremmalta työpöydän ääressä, vaikka jalat oiskin lyhyet. Ja ryhti vaikuttaa kans, jos on pitkä mutta ihan kynäniska, niin pahalta näyttää toimistossa vaikka ois kuinka hyvät tietotekniset taidot ja asiantuntemus ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinoilla saa olla varmaan oikeasti lyhytkasvuinen että se jotain vaikuttaa. Vai meinaatko että rekrytoija toteaa että "Sori, oisit muuten täydellinen meidän firmaan, mutta oot varmaan vain 170 pitkä, niin ei me oteta. Me otetaan tuo jolla on vähemmän työkokemusta, kun se on kuitenkin 180 pitkä. Näyttää aina paremmalta tuolla käytävällä tauoilla" Itseasiassa pitäisikö kinnittääkin huomiota koko pituuden sijasta selän pituuteen. Pitkäselkäinenhän näyttää paremmalta työpöydän ääressä, vaikka jalat oiskin lyhyet. Ja ryhti vaikuttaa kans, jos on pitkä mutta ihan kynäniska, niin pahalta näyttää toimistossa vaikka ois kuinka hyvät tietotekniset taidot ja asiantuntemus ;D
Mutta naisen saamisessa sillä on väliö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ymmärrät sen näemmä vaikuttavan, kun et esittänyt vertausta, jossa molemmilla on sama työkokemus. 😄
Olet riittävän pitkä jo nyt. Osa pojista kasvaa vielä 18-20 v. iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ymmärrät sen näemmä vaikuttavan, kun et esittänyt vertausta, jossa molemmilla on sama työkokemus. 😄
Eipä sellaisia tilanteita ole, että molemmilla olisi tismalleen sama työkokemus. Se on lähestulkoon mahdotonta tai ainakin äärimmäisen harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan Suomessa, ei UK:ssa
Voi elämä miten naurettavaa porukkaa. Tutkimuksetkin ilmiannetaan pois, kun ei ole selkärankaa myöntää olevansa väärässä. 😄
Muista että asenne ratkaisee! AINA
Olisi täydellinen pituus omalle miehelle.
t. 162 cm nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan tarpeeksi pitkä vaikket enempää kasvaisikaan, suurin osa tytöistä on kuitenkin sinua lyhyempiä.
Don not worry...No joo on suurin osa tytöistä mua sen 5-10cm lyhyempiä mutta aika moni on jo ihan saman pituinen.
Ei suurin osa tytöistä ole sinua pidempiä. Osa on, mutta nuortenkin naisten keskipituus on n. 168 cm joten huomattava osa tytöistä on sinua lyhyempiä. Ja 16-vuotiaat tytöt usein eivät enää kasva, moni ei ole kasvanut enää muutamaan vuoteen.
Mistäkö tiedän? No siitä, että olen itse 16-vuotiaan tytön äiti.
siis täh, miten sä ton aloittajan postauksen luit kun vastauksesi ei ihan sovi lainaamaasi tekstiin?
Vierailija kirjoitti:
Mun broidi rupes kasvamaan pituutta 17 vuotiaana. Sitä ennen se oli sellainen 150 senttiinen rääpäle ja nyttemmin 177 senttinen. On ihan tyytyväinen pituuteensa.
No ei ole tapahtunut luonnollisin keinoin tuommoinen kasvu, 27 cm 17 ikävuoden jälkeen. Jos hänellä on jäänyt murrosikäkin alkamatta, niin silloin on voitu aloittaa kasvuhormonihoito joka on tuonut pituuttakin noin merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä ihmisiä on ja sekin on täysin hyvä asia.
Ei kyllä ole hyvä sille miehelle , joka on lyhyt. Naisille tietysti kiva , että on ketä saa vapaasti kiusata.
Kuinka vaikeeta se luetun ymmärtäminen on? Vai etkö vaan viittinyt lukea aloitusta ollenkaan?
178 cm on keskimääräinen suomalaisen miehen pituus. Naisilla sama luku on 164 cm.
Ihan hyvän pituinen ap on, jää vähän alle keskimääräisen.. 16 vuotias voi vielä kasvaakin.