Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ostaa avaimet käteen-talopaketin, niin mitä kustannuksia siihen tulee vielä päälle?

Vierailija
19.07.2006 |

Onko sellaista talopakettia mihin kuuluu ihan kaikki jos mitään ei halua

itse tehdä ja paljonko sellainen suunnilleen maksaa? Kyse olisi noin 120

neliöisestä talosta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älvsbyhus taitaa hakea luvat yms. rakennuttajan puolesta, mutta kai ne silti joutuu erikseen maksamaan. Älvsbyhusia on sanottu halvimmaksi. Niissä on tiettyjä rajoituksia, mutta muutama tuttavaperhe on ollu ihan tyytyväisiä hankintaansa.



Vierailija
2/2 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiasiassa paljon on mitä pitää tehdä vaikka rakennuttaa: raivata tontti, tehdä/teettää perustukset, hoitaa (aivan hirveä) rakennusluvanhakurumba, palkata valvoja, hoitaa rakennussiivoaminen, kuluja tulee joka suuntaan kun joudut palkkaamaan porukkaa tekemään perustuksen eri vaiheita, lista voisi jatkua loputtomiin =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla