Miehet käytättekö kondoomia?
Minä en pidä siitä että naidaan pussi päässä. Kalu joissa on paksut verisuonet eivät pääse oikeuuksiinsa. Tuttavapiirissäni ei ole sukupuolitauteja, jos nainen omaa ehkäisypillerit niin miksei sitä voi naida paljaalla????.
Kommentit (7)
AP. Tiedät ihan hyvin että en tarkoittanut sukua vaan laajenmalti. Jos joulukorttejakin lähetetään 50-70 niin eihän ne välttämäti ole sukulaisia. Ja ehkäisypillereitä käyttään siksi ettei tulisi lapsia. Eli näettekö nyt että heti on provo.
Kullini näyttää rippikoulupukuunsa pukeutuneelta kuuskymppiseltä, jos vedän kumin päälle. Naiset ovat lähinnä huvittuneita silloin.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:39"]
Tuttavapiirissäni ei ole sukupuolitauteja
[/quote]
HAHAHAHAHAHA!!!!
Pakko käyttää kun tuli piilevänä tippuri. Sitä tuskaa virtsatessa ei voi suositella edes pahimmalle vihamiehelleen!
Tiedoksenne että klamydiaa löytyy piilevänä varmaan kaikkien tuttavapiiristä! Ei muuten kannata ihmetellä jos on lapsettomuutta, kun oireeton klamydia pilaa paikat. Käykääpäs kaikki sukupuolitautitesteissä niin tulee varmasti ikäviä yllätyksiä...
Käytän. Pois en ota kuin naidessa ja kustessa.
Ihan pitää miettiä, milloin olisin viimeksi käyttänyt. Ei muistu mieleen, siitä on varmaan 20 vuotta. Tässä ajassa kymmeniä kumppaneita, ja paljaalla on menty. Vastuutonta, edesvastuutonta, tyhmääkin monen mielestä, mutta minulle ei ole tullut "mitään", ei myöskään kumppaneilleni. Hyvää tuuria vai osoitus siitä, että harvinaisia taudit kuitenkin ovat?
Tuttavapiiriäkö sinä panet? Hirveän hyvä. Pillerit ei ihan riitä sukupuolitaudeilta suojaamiseen.
Minä en ikinä panisi paljaalla vierasta mutta omaani kyllä.