Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: onko miehen koulutuksella / ammatilla väliä?

Vierailija
29.06.2011 |

Kuinka paljon miehen koulutus / älykkyys teille merkitsee, vai pelkkä munan kokoko on prioriteeteissa ykkösenä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole minulle väliä. Enemmänkin sillä, mitä korvien välissä liikkuu. Eli myöskään sillä vehkeen koolla ei väliä.

Vierailija
2/16 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan näin, että arvostan älykkyyttä, ja monesti fiksut miehet sytyttävät mut.

Mutta toki kokonaisuus ratkaisee, eli tärkeintä on mitä miehen sydämessä ja mielessä muutoin liikkuu, miten käyttäytyy, millaiset elämäntavat jne.

Mitään renttua ketaletta en katselisi päivääkään.

Munan koolla ei väliä, enempi sillä miten sitä vehjettään käyttää, ja miten naistaan kohtelee.

n39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim poliisit ovat minusta seksikkäitä. Johtuu ihan siitä että yleensäkin pidän turvallisen ja suojelevan oloisia miehiä seksikkäinä ja poliisin roolinhan pitäisi olla juuri tällainen. Mutta kaipa naisissakin voisi nimetä seksikkäitä ammatteja ilman että se käytännössä vaikuttaisi esim puolison valinnassa?

Toisinpäin taas minulla varmasti jarruttaisi jos kuulisin miehen tekevän työtä joka vaatii paljon reissunpäällä olemista. Oli sitten menestyvä liikemies tai rekkakuski, ei kiitos miestä jonka kanssa olisin kuitenkin yh:na.

Vierailija
4/16 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon miehen koulutus / älykkyys teille merkitsee

Paljon.

Vierailija
5/16 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan miehenä tähän,koulutuksella on merkitys,kyvin koulutettu nainen on vitun viisas nirppa nokka,tavallinen duunari on reilu ja rehti,nykyään naiset on yleensä niin olevinaan koko pää meikissä sun muuta vaikka ei ois latin latia ollaan niin hienoo et mua aivan inhottaa katella vitun pihi pillut,

Vierailija
6/16 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla suunnilleen samaa tasoa oleva koulutus kuin minulla, yleistietoutta, kiinnostusta asioihin, mielipiteitä omasta takaa.

Hyvä käytös, naista kunnioittava, mutta etenkin rakastaa minua.

Eipä ole käynyt mielessäkään ottaa miehisiä mittoja. Jos rakastaa ja arvostaa naistaan, tyydyttää hänet vaikka pikkusormella.

Vierailija
7/16 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan miehenä tähän,koulutuksella on merkitys,kyvin koulutettu nainen on vitun viisas nirppa nokka,tavallinen duunari on reilu ja rehti,nykyään naiset on yleensä niin olevinaan koko pää meikissä sun muuta vaikka ei ois latin latia ollaan niin hienoo et mua aivan inhottaa katella vitun pihi pillut,

Vaikutat fiksulta ihmiseltä.

Vierailija
8/16 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, en nyt tarkoita sitä että joka-asiassa pitäisi olla kympin luokkaa, vaan sitä että on fiksu ja määrätietoinen. Itse luin peruskoulun lisäksi kuusi vuotta saadakseni sen "hyvän" ammatin, paskat siitä loppujen lopuksi mitään hyötyä ollut. Arvostan vaimoani erittäin paljon vaikka hänkin on lukenut ihminen niin hänellä on jalat maassa, sydän kultaa ja korvien välissäkin löytyy. Sanalla sanoen, hän on hyvä vaimo,hyvä rakastaja ja hyvä ja ymmärtäväinen ystävä.

Vierailija
9/16 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varsin hauska, koska tästä paistaa niin selvästi läpi tietty ärsyyntyminen, ehkä jopa kateus naisen älykkyyttä kohtaan. Niin, jotkut miehet ei vaan kestä sitä, niiden pitää sitten olla niiden vähän yksinkertasempien ja "rehtien" naisten kanssa.

Yllä oleva teksti todisti kyllä mainiosti sen, että todellakin älykkyys (ja koulutuskin) merkitsee: tuollaista puhetapaa ja kirjoitustaidottomuutta jaksaisi ikinä.

Vierailija
10/16 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni yksnikertaisuuteen ja tyhmyyteen. Turhaan oletin, että älykkyys olisi lisääntynyt sitten teinivuosien. On todella turhauttavaa elää parisuhteessa tyhmän kanssa.

Niin, jotkut miehet ei vaan kestä sitä, niiden pitää sitten olla niiden vähän yksinkertasempien ja "rehtien" naisten kanssa.

Vierailija
11/16 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse korkeakoulutettu ja mieheni peruskoulu-kauppaopisto-pohjalta. Kyllä ottaa päähän, kun mies on palkkakuopassa, eikä ylennyksestä tietoakaan. Minunko perhe pitäisi elättää? Olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta, ja sovimme jo suhteen alkaessa rahojemme erillisyydestä. Avioehtokin on luonnollisesti tehty.

En haluaisi tyytyä esim. huonekalujen hankinnassa halpaan, huonoon laatuun, mutta totuus on, että itse joudun hankinnat tekemään, koska miehen talous ei kestä hankkia parempaa.

Ja kun nyt asiasta puhutaan, kikulikin voisi olla isompi. Vai oliko se sittenkin niin, että omat paikat voisi olla tiukemmat?!?

Vierailija
12/16 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varsin hauska, koska tästä paistaa niin selvästi läpi tietty ärsyyntyminen, ehkä jopa kateus naisen älykkyyttä kohtaan. Niin, jotkut miehet ei vaan kestä sitä, niiden pitää sitten olla niiden vähän yksinkertasempien ja "rehtien" naisten kanssa.

Yllä oleva teksti todisti kyllä mainiosti sen, että todellakin älykkyys (ja koulutuskin) merkitsee: tuollaista puhetapaa ja kirjoitustaidottomuutta jaksaisi ikinä.

Mikähän sinua rassasi muu kuin kirjoitusvirheet?. Jumankauta jos oikeinkirjoitus on kriteeri niin tässä maassa olis pirun paljon sinkkuja.M45

Vierailija
13/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse korkeakoulutettu ja mieheni peruskoulu-kauppaopisto-pohjalta. Kyllä ottaa päähän, kun mies on palkkakuopassa, eikä ylennyksestä tietoakaan. Minunko perhe pitäisi elättää? Olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta, ja sovimme jo suhteen alkaessa rahojemme erillisyydestä. Avioehtokin on luonnollisesti tehty.

En haluaisi tyytyä esim. huonekalujen hankinnassa halpaan, huonoon laatuun, mutta totuus on, että itse joudun hankinnat tekemään, koska miehen talous ei kestä hankkia parempaa.

Ja kun nyt asiasta puhutaan, kikulikin voisi olla isompi. Vai oliko se sittenkin niin, että omat paikat voisi olla tiukemmat?!?

esimerkki kun naisella on paremmat tulot niin olettamus on aina että mies maksaa elämiset ja nainen voi sitten omalla palkalla rillutella omissa hoidoissaan ja käyttää rahat shoppailuun ja kynsien laittamiseen.

Toivon tosissaan että korkeasti koulutetuilla ja hyvä palkkaisilla naisilla olisi pikkasen enemmän älliä kuin valittaa miehen palkkatuloista. Miksi ette sitten tienaa niin paljon ettei tarvitsisi miettiä moisia?

Olette jo kovasti yrittäneet tehdä suomalaisista miehistä munattomia pehmoisiä niin viekää nyt loputkin itsetunnon rippeet haukkumalla pehmo koti-isiä liian heikkotuloisiksi.

Vierailija
14/16 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelit, että olettaisin miehen maksavan elämiseni? Kerroin ainoastaan, että tulomme ovat epäsuhtaiset, ja että ärsyttää, että joudun ostamaan itse, jos haluan jotain laadukkaampaa. Tämä koskee autoa, asuntoa, sisustusta, kaikkea.

En todellakaan haluaisi kenenkään elättävän itseäni, mutta olisihan se kivaa, jos puoliso pystyisi joskus hankkimaan itsekin jotain arvokkaampaa. Ei puolisoni maksanut minun kulujani silloinkaan, kun opiskelin. Ihan olen itse opiskelurahani tienannut.

Aika klassikko tosiaan, heti ollaan haukkumassa itsetunnon viejäksi, kun asetelma on näin päin. Jos mies valittaisi samasta asiasta, kirjoittaisiko nainen itsetunnon viemisestä?

Vierailija
15/16 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelit, että olettaisin miehen maksavan elämiseni? Kerroin ainoastaan, että tulomme ovat epäsuhtaiset, ja että ärsyttää, että joudun ostamaan itse, jos haluan jotain laadukkaampaa. Tämä koskee autoa, asuntoa, sisustusta, kaikkea.

En todellakaan haluaisi kenenkään elättävän itseäni, mutta olisihan se kivaa, jos puoliso pystyisi joskus hankkimaan itsekin jotain arvokkaampaa. Ei puolisoni maksanut minun kulujani silloinkaan, kun opiskelin. Ihan olen itse opiskelurahani tienannut.

Aika klassikko tosiaan, heti ollaan haukkumassa itsetunnon viejäksi, kun asetelma on näin päin. Jos mies valittaisi samasta asiasta, kirjoittaisiko nainen itsetunnon viemisestä?

Moi, aikoinaan minun yks kaveri oli kalakauppias, vitut se ainakaan tähän kaveriin kouluttattomuus vaikuttanut. Äijällä oli järkyttävä kalu ja melkein joka viikonloppu oli eri naisen kanssa, kolmee neljää naista oli kuukaudenkin aikana jota tämä kaveri kävi nussimassa. Kyllähän aapiset oli nurkassa, tänäpäivänäkin sillä menee hyvin. Mukamas kirjanoppineet ovat fiksuja ja feministejä siis naisissa, niiltä pitäis nussia aivot pihalle niin oppisivat arvostamaan kyrpää eikä kirjoja.

Vierailija
16/16 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Moi, aikoinaan minun yks kaveri oli kalakauppias, vitut se ainakaan tähän kaveriin kouluttattomuus vaikuttanut. Äijällä oli järkyttävä kalu ja melkein joka viikonloppu oli eri naisen kanssa, kolmee neljää naista oli kuukaudenkin aikana jota tämä kaveri kävi nussimassa. Kyllähän aapiset oli nurkassa, tänäpäivänäkin sillä menee hyvin. Mukamas kirjanoppineet ovat fiksuja ja feministejä siis naisissa, niiltä pitäis nussia aivot pihalle niin oppisivat arvostamaan kyrpää eikä kirjoja.

[/quote]

Nyt on asiaa!!!!