Minkälaisen syntymäpäiväkakun leipasisin miehelle?
Tämä on yllätys joten miehen mielipidettä en suoraan voi kysyä mutta perus kermakakkua en leipase enkä osta kaupasta. Itsetehty on parempaa! Ideoita?
Kommentit (43)
Minun mieheni lemppari on suklaa-banaanikakku (siis siten, että banaani on siellä taikinan seassa, ei kerrosten välissä).
Entä porkkanakakku tuorejuustotäytteellä? Sopii hyvin syksyyn.
Vierailija kirjoitti:
Aika myöhässä olet leipomisideoidesi haussa, jos tänään on kakkua tarkoitus syödä.
Sanoiko ap, että se tänään syötäisiin?
Vai oliko nyt taas kyse av-mamman olemattomasta luetunymmärtämisestä?
Itse ajattelin tehdä juhlapäiväkseni jonkun ihan raikkaan juustokakun, niin josko kävis sullekin sellainen?
Puolukka on mielestäni ihan paras ja sitä olenkin tehnyt viimeksi. Sitruuna on toki myös aina hyvää, mutta nyt olen harkinnut appelsiinia.
Porkkanakakku, tietysti.
Tätä ainakin iltapäivälehdessä ihan vakavasti ehdotettiin taannoiseksi isänpäiväksi.
Leipase mitä leipaset, eiköhän se kun ukko vetäse sitäkin helttaansa.
Kun leipaset niin et siis ole valmis käyttämään aikaa? Vaikka mokkapalat, ne tulee nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika myöhässä olet leipomisideoidesi haussa, jos tänään on kakkua tarkoitus syödä.
Sanoiko ap, että se tänään syötäisiin?
Vai oliko nyt taas kyse av-mamman olemattomasta luetunymmärtämisestä?
En sanonut. Av-mamman olematon luetunymmärtäminen tiedättehän.. Teen kakun viikonloppuna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun leipaset niin et siis ole valmis käyttämään aikaa? Vaikka mokkapalat, ne tulee nopeasti
Suunnitteluprosessi on käynnissä, joten todellakin käytän aikaa kakun leipamiseen.
Ole sängyssä valmiina kun mies tulee kotiin. Kermavaahtoa tietyissä paikoissa. Miehesi muistaa synttärit tämän jälkeen.
Et sinä mitään kakkua leipase. Käytät kaiken energian asiasta puhumiseen, ja siihen homma lässähtää.
Helpommalla pääset kun menet sänkyyn, ja käärit itsesi pakettiin.
Anna kerrankin miehelle sitä mitä mies haluaa.
Kiitos.
Leipasisin?????????
Tämä "leipasta" taisi olla sillä inhokkisanalistalla aika korkealla ja ihan syystä.
Suklaamoussekakku
Pohja:
KaurakeksejäKaurakeksejä200g
Margariinia 70g
Mousse:
Maitosuklaata 200g
Tuorejuustoa 400g
Vispikermaa 2dl
Sokeria 1/2dl
Liivatetta 4kpl
Kuorrute:
Pätkistä 150g
Vispikermaa 1dl
Vierailija kirjoitti:
Ole sängyssä valmiina kun mies tulee kotiin. Kermavaahtoa tietyissä paikoissa. Miehesi muistaa synttärit tämän jälkeen.
Kysyin ehdotusta syntymäpäiväkakkuun.. Mies ei pidä kermavaahdosta eikä suhteemme ole irvokas. Ap
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mitään kakkua leipase. Käytät kaiken energian asiasta puhumiseen, ja siihen homma lässähtää.
Helpommalla pääset kun menet sänkyyn, ja käärit itsesi pakettiin.
Mun mies naurais ratketakseen, että sinänsä olisi onnistunut kakku. Ja halpa.
Vierailija kirjoitti:
Anna kerrankin miehelle sitä mitä mies haluaa.
Kiitos.
Niinhän minä annankin eli yllätän miehen kakulla ja sitä mies haluaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Leipasisin?????????
Tämä "leipasta" taisi olla sillä inhokkisanalistalla aika korkealla ja ihan syystä.
Makustelin eri sanamuotoja suussani ja päädyin valitsemaan nasevimman juuri sen takia että saisin aloitukselle huomiota typerällä otsikolla.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni lemppari on suklaa-banaanikakku (siis siten, että banaani on siellä taikinan seassa, ei kerrosten välissä).
Entä porkkanakakku tuorejuustotäytteellä? Sopii hyvin syksyyn.
Kerran olen tehnyt porkkanakakun eikä mies tykännyt. Ei ole minunkaan suosikki. Taidan tehdä miehelle erityisemmän juustokakun tai suklaakakun.
Et todellakaan olisi. Arvostaisin enemmän jos nainen tekisi red velvet kakun. M34