Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen syntymäpäiväkakun leipasisin miehelle?

Vierailija
09.09.2020 |

Tämä on yllätys joten miehen mielipidettä en suoraan voi kysyä mutta perus kermakakkua en leipase enkä osta kaupasta. Itsetehty on parempaa! Ideoita?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakakku.

Vierailija
2/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissikakku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellasen , minkä osaat.Kaiketi olet tietoinen miehen tykkäyksestä?

Vierailija
4/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se koronaviruskakku ole nyt ajankohtainen? Eli ihan perus puolipallon muotoinen kakku, joka on koristeltu muistuttamaan koronavirusta.

Vierailija
5/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan leivot niin se on pääasia, olisi ollut joskus ihana saada synttäri kakku. Olen kohta 50 vuotias mies ja en ole vielä koskaan saanut synttärinä toisen leipomaa kakkua, parisuhteessa olen kyllä aina ollut ja tätä nykyä naimisissakin.

Vierailija
6/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan leivot niin se on pääasia, olisi ollut joskus ihana saada synttäri kakku. Olen kohta 50 vuotias mies ja en ole vielä koskaan saanut synttärinä toisen leipomaa kakkua, parisuhteessa olen kyllä aina ollut ja tätä nykyä naimisissakin.

Onpa kurjaa. Toivon että vaimosi ilahduttaisi sinua kakulla. Ehkä voisit vihjaista.

Vierailija
7/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se koronaviruskakku ole nyt ajankohtainen? Eli ihan perus puolipallon muotoinen kakku, joka on koristeltu muistuttamaan koronavirusta.

Voisi ideana toimia jollekin muulle mutta ei miehelle joten kakku jäisi syömättä.

Vierailija
8/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sellasen , minkä osaat.Kaiketi olet tietoinen miehen tykkäyksestä?

Tiedän mistä mies tykkää ja osaan tehdä kaikenlaisia erikoisuuksia ja tavallisuuksia, joten valinnanvaraa on liikaa.

Vierailija
9/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tiedät mistä kakustaa miehesi erityisesti tykkää, leivo sellainen.Itse tiedän että mieheni tykkää kinuskikakusta ja olen hänelle sellaisen useamman kerran leiponut yllätykseksi.

Vierailija
10/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhässä olet leipomisideoidesi haussa, jos tänään on kakkua tarkoitus syödä. 

Vierailija
11/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kermakakusta. Ne sinun jutut on kyllä hienoja, mutta mauttomia. Perus-kakku jossa on täytteenä vaikka banaania, hilloa ja kermaa, ja päällä kermakuorrute, olisi vaan niin hyvää.

Terv. miehesi

Vierailija
12/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissikakku.

Ei ole miehen tyyliä, kun on hyvä mies kyseessä eikä sika.

Vierailija
13/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kermakakusta. Ne sinun jutut on kyllä hienoja, mutta mauttomia. Perus-kakku jossa on täytteenä vaikka banaania, hilloa ja kermaa, ja päällä kermakuorrute, olisi vaan niin hyvää.

Terv. miehesi

Mieheni ei pidä banaanista täytteenä eikä erityisemmin kermakakuista. Kakkuni maistuvat hyviltä.

Vierailija
14/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkakakku

Vierailija
15/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jos tekisin nakkipekonikakun niin oisin vuoden vaimo-tittelin ansainnu enemmän kuin vuodeksi :D 

Vierailija
16/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeat kakut ovat hirveitä, joten tee suolainen kakku. Esim. sushikakku ruisleipäpohjaan. Todella hyvää! Myös kylmäsavulohi-äyriäisvoileipäkakku toimii!

Vierailija
17/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torttu kuin torttu, kunhan on kostea

Vierailija
18/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sacherkakku

Vierailija
19/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makeat kakut ovat hirveitä, joten tee suolainen kakku. Esim. sushikakku ruisleipäpohjaan. Todella hyvää! Myös kylmäsavulohi-äyriäisvoileipäkakku toimii!

voileipäkakun pitää tekeytyä jääkaapissa ainakin yön yli ennen koristelua, eli ei onnistu.

sushikakusta en taas ymmärtänyt mitään. -ei ap 

Vierailija
20/43 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele vaikka ensin kirjoittamaan "leipoisin" jat jatketaan pottaharjoituksia sitten siitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän